11. Dinner

151 2 0
                                    

Zobudila som sa a keď som sa otočila tak tam už Aron nebol. Zišla som dole a na chladničke som našla iba papieri, že musel ísť domov. Spravila som si na raňajky ovsenú kašu s malinami a k tomu kávu. Nechala som si to na stole a išla odniesť Freyovi granule a vodu. Vyšla som vonku a slnko už pálilo. Pustila som ho na záhradu, naliala mu vodu a dala jesť. Vošla som dnu a zjedla kašu. Obliekla som si rifľové kraťasy a vrch plaviek. Vzala si notebook a slúchadlá s mobilom. Potrebujem poslať ešte nejaké veci do školy a teraz mám na to príležitosť. Dokončiť to. Sadla som si na lehátko na tráve a na nohy si položila notebook. Slúchadlá som doňho zapojila a vložila si ich do uší. Robila som to niekoľko hodín až kým na mňa nevyskočil Frey, že sa chce hrať. Doniesol mi všetky svoje hračky. Odložila som notebook na bok a začala sa s ním hrať. Hádzala som mu hračky a pretekala sa s ním. 

O 2 dni neskôr

Posledné dva dni prebiehali rovnako. Písala som si celé dni s dievčatami, alebo sme spolu volali. Robila som nejaké veci do školy ešte, ale už mám koniec konečne. Hrala som sa s Freyom a pozerala filmy. Bolo to pre mňa čudné, lebo odkedy Aron ráno odišiel bez môjho vedomia sa mi neozval ani mi neodpisoval na správy.

Sedela som pod dekou a pozerala nejakú televíznu show v telke. Pípla mi správa. Pozrela som sa na mobil a písal mi Aron. 

A: Ahoj, si doma? 

L: Áno, prečo? 

A: Prišla by si dnes na večeru? 

L: Čo? Ako si došiel k tomu nápadu?

A: Ideme dneska na večeru k babke a dedovi a chceli aby som im prišiel predstaviť priateľku a ja, že žiadnu nemám a že nás minule videli tak ťa mám zavolať a teraz volám. Prídeš?

L: Môžem a kedy?

A: Je to o pol 6, tak za desať pol pôjdeme z domu?

L: Dobre píš mi keď budeš vonku. 

Dohodli sme sa a ja som ešte pozerala na telku. Bolo iba 15:17 takže mám čas. Stačí sa mi ísť obliecť až o trištvrte na 5. Zapla som si film The Kissing Booth, ale nestihla som ho dopozerať, lebo mi začalo zvoniť upozornenie. Dala som pauzu a vypla televízor. Vstala som a išla do kúpelne. Tam som si dala sprchu a obliekla si čierne čipkované spodné prádlo. Na oči som si dala maskaru a spravila malé linky. Odišla som do izby a podišla som k skrini. Z nej som vytiahla čiernu rifľovú sukňu a k nej si vzala sivé tričko s logom nejakého týmu. Na ruku som si dala pandoru a na druhú hodinky. Na krk som si dala prívesok, ktorý som dostala od Summer na narodeniny a strčila ho pod tričko. Do sukne som si ešte dala čierny opasok s dvoma sivými kruhmi. Obula som si teniskové ponožky a zišla som dole. Obula som si biele tenisky a pri zrkadle si dala na pery staro-ružový rúž. Vlasy som si ešte raz prečesala a stiahla si ich do neporiadného drdolu. Pípol mi mobil. 

A: Čakám. 

Vzala som si do ruky kľúče s mobil a vyšla som vonku za Aronom. Objali sme sa a vyrazili k jeho starým rodičom. Je to o pár domov vyššie takže sme išli pešo. Jeho mamka išla už skôr aby im pomohla. Úprimne som bola v strašnom strese. Nie je to tak, že by som nebola s jeho dedkom a babkou, ale úprimne je to stres. Prišli sme k nim za 5 minút. Vošli sme dnu a vyzuli sme sa. Išli sme za hlasmi do kuchyne. Prvý išiel Aron. "Ahojte", pozdravil sa všetkým a postavil sa medzi dvere tak aby ma nebolo vidno. 

"Tak kde ju máš? Nebodaj si ju nezavolal?" opýtala sa ho jeho babka a hneď ho karhala. Aron odo mňa odstúpil smerom dopredu a tak ma bolo vidno. 

"Dobrý deň." pozdravila som sa všetkým a jeho babka ma hneď objala, "Ahoj moja, dlho som ťa nevidela." usmiala sa na mňa. Všetci mi odzdravili a rozprávali sme sa popritom ako som im ešte pomáhala s večerou. Ja som krájala zeleninu do šalátu a Aron, ktorý sedel na linke vedľa misy, mi z nej ujedal. Dorobila som ho a odniesla ho do jedálne na stôl. Keď som sa vracala do kuchyne, buchli vchodové dvere a do nich vošiel Aronov ujo, Mike. Pozdravila som mu, "Ahoj" keďže si s ním tykám. Všetci vyšli z kuchyne a išli do jedálne. Sadli sme si za stôl.  Sedela som vedľa Arona. Oproti mne sedel Mike aj s Aronovou mamou. Po mojej pravej ruke sedela jeho babka a pri Aronovi jeho dedko. Večera prebiehala v príjemnej atmosfére. Chlapi sa rozprávali o futbale ako inak ak vedľa mňa sedí futbalista a oproti mne tréner. Prehovorila ku mne jeho babka.

"Ako tráviš tieto skoré prázdniny, Lesley?" opýtala sa ma a ja som jej porozprávala čo zvyknem robiť, ale iba tie slušné veci. 

"Och viete robím pravidelné veci. Chodím sa prechádzať so psíkom, pozerám filmy a seriály ako zvyknú teenageri. Chodíme vonku s Aronom na rôzne výlety a tak." iba prikyvovala a usmievala sa. Venovali nám už pozornosť aj chlapi. 

"Viete my vo vašom veku. Chodili sme sa zabávať na rôzne zábavy a diskotéky. Všade sme balili chlapcov a oni nás. Kde si myslíte, že sme sa s dedkom spoznali," zamilovane sa na seba s dedkom usmievali a porozprávali nám celý príbeh ako sa spoznali. Keď sme dojedli a poodnášali taniere do umývadla. Aron išiel odviesť babku s dedkom a jeho mamou za priateľmi na chatu do vedľajšieho mesta. Rozlúčila som sa s nimi a išla do kuchyne za nami umyť riad. Mike mi pomáhal až kým sme ho neumyli. Umývala som si ruky keď sa zrazu na mňa zozadu natlačil. Ruky dal pozdĺž mňa a otočil si ma k sebe. Snažila som sa od neho odtiahnuť, lebo som tušila čo bude ďalej nasledovať. Vydvihol si ma na linku tesne vedľa umývadla a stále ma pevne držal za boky. 

"Čo to robíš Mike?" opýtala som sa ho, ale on nereagoval, lebo ma začal dravo bozkávať. 

NeighborhoodWhere stories live. Discover now