Tancovali sme s dievčatami na parkete už asi dve hodiny a po pri tom sme si robili prestávky na panáky. Hlava sa mi točila a hučalo v nej na plné obrátky, ale tancovala som ďalej. Pomaly som nič nevnímala. Niekto obmotal ruky okolo môjho pásu. Neotočila som sa, len som ďalej tancovala. Vrtela som bokmi a otierala sa panvou o tú jeho. Prudko si ma otočil k sebe a bol to celkom pekný chalan. Tancovali sme tam ešte pár minút.
,,Poď za mnou." pošepkal mi do ucha a ja som hneď vykročila za ním. Dievčatá som pred pár minútami stratila z dohľadu, takže som im nemohla povedať kam idem. Kráčala som za ním cez dav ľudí. Potiahol ma za ruku a ocitli sme sa na dámskych toaletách. Oprel si ma o stenu a začal ma bozkávať. Keď som otvorila oči, stál predo mnou Aron. Vtedy som mu začala dravo opätovať svoje bozky. On dravo prešiel na môj krk. Svoju ruku mi po stehne posúval stále vyššie. Zašiel mi ňou pod sukňu, keď bol skoro na mieste vzdychla som a otvorila som oči. Nestál tam Aron, ale ten chalan. Vtedy som vedela, že to musím zaraziť. Arona som si iba predstavovala, lebo ho stále milujem a nemôžem to spraviť. Siahla som po jeho ruke a vytiahla ju z mojej sukne. On sa, ale nedal.
,,Teraz z toho nevycúvaš, nemala si si začínať. Nie so mnou." povedal a schytil ma pod krk. Pritlačil ma zaňho celou silou o stenu a ja som pomaly nemohla dýchať. On ma, ale nepúšťal. Stále ma bozkával a znova mi liezol pod sukňu. Trhala som sebou a všemožne sa snažila dostať z jeho hnusných pazúrov. S ním ani nehlo. Prešla som na druhý plán a začala kričať, ale pochybujem, že ma cez tú hlasnú hudbu bude počuť.
,,Nechaj ma, nedotýkaj sa ma, pomooc."
Aron
Vychádzal som z wecka a počul som nejaký hlas. Išiel som za ním. Prišiel som k dámskym weckám a ten hlas by som poznal všade. Lesley. Otvoril som dvere a tam som videl nejakého chlapa ako držal Lesley pod krkom a nechutne ju bozkával. Vtom momente som vytriezvel a prešiel k nemu. Odtrhol som ho od nej a vrazil mu. Nečakal to a ustúpil. Prešiel som k Lesley a chytil som jej splakanú tvár do rúk.
,,Si v poriadku?" opýtal som sa a ona s hnevom prikývla. Vedel som, že sa hnevá za to, že ma vidí. Zrazu ma ten chlap chytil za rameno a jednu mi vrazil. Riadne mi sadla, trochu som sa zapotácal dozadu a pustil sa doňho.
Lesley
Začali sa tam na mlátiť. Postavila som sa medzi nich aby prestali a snažila sa ich zastaviť. Keď to nepomáhalo rozhodla som sa nájsť Keitha. Vedela som, že Aron by tu bez neho neprišiel. Vyšla som vonku a hľadala som ho. Zbadala som ho v jednom z boxov sedieť s chalanmi a boli tam aj baby. Určite sa na tom dohodli, ale teraz to riešiť nebudem.
,,Keith! Poď rýchlo so mnou." povedala som, hneď som ho vytiahla z boxu a ťahala k weckám. On za mnou nechápavo kráčal. Otvorila som dvere a tam som zbadala, ležať na zemi bezvládneho Arona.
,,Pomôž mi prosím." povedala som so strachom a ľútosťou. Skláňal sa nad ním ten chalan a stále ho mlátil. Keith k nemu podišiel a odhodil ho z neho. Ten sa, ale nedal a chcel sa doňho pustiť, no prišiel Lucas s Conradom a prešlo ho to. Otočil sa k Aronovi a povedal: ,,Nabudúce nech sa tvoja baba nespráva ako štetka." Aron sa nejako postavil zo zeme a chcel sa do neho znova pustiť, ale postavila som sa pred neho a položila som svoje ruky na jeho hruď. Cudzí chalan odtiaľ odišiel a ostali sme na weckách, len my ôsmi. Pozerali sme si do očí, lákal ma ten jeho pohľad a chcela som sa mu hodiť do náruče. Zodvihla som svoju ruku a chela som ju priložiť na jeho opuchnutú a zmodretú tvár, ale stiahla som ju späť. Otočila som sa k ostatným, ktorí túto situáciu sledovali.
,,Môžme už ísť domov?" opýtala som sa s očami naplnenými slzami. Oni mi na to prikývli a ja som chcela vykročiť k nim. Zastavila ma Arona ruka, ktorou mi chytil zápästie a otočil si ma k sebe.
,,Poďme sa najskôr porozprávať" povedal so strachom.
,,Tak začni, ja sa s tebou nemám o čom baviť, ale ty rozprávať môžeš." odpovedala som mu a sebavedomo som si založila ruky na prsiach. Hľadela som na jeho tvár. Mal rozbitú spodnú peru a obočie, na oku sa mu sfarboval nepekný monokel a na pravom líci mal tiež modrinu.
,,Chcem ti vyvetliť čo sa vtedy stalo," začal, ale ja som ho prerušila, ,,Nemusíš, mal si sex s Vivien popisovať mi to nemusíš. Ušetri ma aspoň toho, lebo to čo som videla mi v noci nedá spávať. Ak nemáš povedať nič iné, odchádzam." skončila som svoj monológ a keďže bol ticho, dala som sa na odchod. Keď som bola v dverách zastavil ma Keith.
,,Lesley," otočila som sa na neho a držala som Summer za ruku. Všetky tri boli zhrnuté okolo mňa a pripravené zakročiť. Všimla som si ako Ida naňho pozrela s upozornením, ale on to odignoroval. ,,vypočuj ho prosím, to jediné sprav a keď budeš počuť všetko, potom urob čo uznáš za vhodné, ale daj mu aspoň šancu na vysvetlenie." prišiel ku mne a pousmial sa na mňa. Postavil sa vedľa nás a ja som sa pozrela na Arona. Celý čas sa na mňa pozeral.
,,Dobre," povedala som a vzdala sa.
,,Vyspal som sa s ňou preto, lebo som sa bál, že ti nejako ublíži. Nejako sa jej podarilo získať tvoju nahrávku s Mikeom. Natočila, celé video ako ťa znásilnil." to čo povedal mi vybilo dych. Stála som na mieste s otvorenými ústami, slzy mi stekali po tvár a celá som sa triasla. ,,A-ako?" bolo jediné na čo som sa zmohla. Summer mi silnejšie stisla ruku a druhú chytila Trisha. Všetky si ma vzali zozadu do objatia.
YOU ARE READING
Neighborhood
RomanceTento príbeh je o dvoch priateľoch z rovnakého susedstva. Obaja si v živote prešli už mnohými zážitkami či už dobrými alebo aj nie, no vždy to prekonali a išli ďalej. Dokážu spoločne prejsť aj ďalšími nástrahami ich životov alebo to napokon vzdajú...