18+
Zastala som v pohybe a pozerala sa na chalanou a dievčatá v nóbl oblečení. Bol to pohľad na nezaplatenie. Chalani mali nohavice a košele, niektorí aj sako. Každá z dievčat malá nádherné šaty. Prekvapilo ma to, že ani jedna sme nemali rovnakú farbu. Vyzerali sme ako princezné. Šaty sme mali presne také ako na fotke nižšie. 1. Ja, 2. Ida, 3. Summer, 4. Trisha, 5. Naya, 6. Vivien.
Pristúpila som k Aronovi a všetci sme sa s úsmevmi na tvárach vybrali ku dverám. Dole nás už čakali tri taxíky. Nastúpili sme a povedali adresu.
Aron sa naklonil ku môjmu krku a zašepkal, ,,Si prekrásna." dal mi bozk na krk a ja som sa doširoka usmiala. Sadol si naspäť na svoje miesto a v tichosti sme prišli pred reštauráciu. Bola obrovská. Dole prízemie a nad ním na streche poschodie. Len zdola to vyzeralo očarujúco, neviem si predstaviť ako to bude vyzerať zhora. Vošli sme dovnútra a postaršia pani nás zaviedla k našemu stolu. Náš stôl bol na streche, čo ma neskutočne potešilo. Ukázala na náš stôl pri okraji strechy, odkiaľ bolo vidieť krásne mesto a aj trblietavé more. Prešli sme k nemu a Aron mi odsunul stoličku. Usmiala som sa naňho a prisunul ma k stolu. Sadol si vedľa mňa a všetci sme sa rozprávali. Objednali sme si najprv víno a hneď na to večeru. Bola krásna noc a my sme mali príjemnú atmosféru.
Strávili sme tam dve hodiny a stále sme sa mali o čom rozprávať.
,,Nejdeme sa prejsť?" opýtal sa ma potichu Aron a ja som prikývla.
,,My už pôjdeme." povedali sme a vstávali z našich miest. Rozlúčila som sa s dievčatami a odišli sme. Vykročili sme z reštaurácie smerom k hotelu. Pešo by nám to malo trvať takých 20 minút.
,,Konečne môžme byť trocha sami." povedal a usmial sa na mňa. Pomalým krokom ruka v ruke sme si kráčali námestím. Všade svietili rôzne svetlá a v uliciach to žilo.
,,Som šťastná, že sme tu išli. Veľmi sa mi tu páči." zhodnotila som a z úžasom som sa pozerala na oblohu. Aj keď svietilo plno svetiel, stále bolo na oblohe vidieť hviezdy.
,,Aj ja som rád, za to, že tu sme spolu." pobozkal ma a pokračovali sme. Ani som sa nenazdala a vchádzali sme do hotela. Vošli sme dnu a Aron privolal výťah. Ja som to už v tých vysokých sandáloch nezvládala, tak som sa rozhodla vyzuť. Pridržala som sa Arona a obe si rozopla. V momente keď cinkol výťah som si brala topánky do rúk. Vošli sme a Aron stlačil naše poschodie.
,,Dnes vyzeráš na zožratie." prehovoril Aron a otočil sa ku mne, s vážnym tónom hlasu som odpovedala: ,,Ani ty nevyzeráš najhoršie." Táto veta nás oboch naštartovala. Aron sa na mňa vrhol a ja rovnako na neho.
Drsne ma oprel o stenu výťahu dravo bozkával. Ruky som mu zahrnula do vlasov. Aron mi ľavou rukou zašiel do rasporku na stehne a ruku posúval vyššie a vyššie. Ja som automaticky nohu obtočila okolo jeho pásu a pritiahla si ho bližšie. Jedným prstom mi vošiel do nohavičiek a začal sa tam pomaly hýbať. Táto cesta výťahom bola pre mňa neskutočne dlhá a trýznivá. Keď sme sa obaja odtiahla kvôli nedostatku kyslíka, Aron do mňa kruto vrazil prst a začal sa tam hýbať. Vtom návale slati a úžasného pocitu sa mi podlamovali kolená. Ak by ma nechytil za pás a pevne ma nedržal asi by som spadla na zem. Hypnotizovala som jeho pery a vzdychala. Keď som to už nevydržala, vrhla som sa na jeho pery. Aron sa chystal do mňa vložiť druhý prst, ale prerušilo ho cinknutie výťahu. Bola som rada, ale zároveň naštvaná, že nás prerušil. Rýchlo som z neho zliezla a otočili sme sa čelom k dverám. Otvorili sa a my sme vystúpili. Rýchlym krokom sme prešli k dverám od nášho apartmánu a Aron odomkol. Hneď ako otvoril dvere, som vošla dnu a vtiahla ho za lem košele za mnou.
Nohou som zavrela dvere a natlačila ho na nich. Bozkávali sme sa lačne, akoby sme boli milióny rokov bez sexu. Boli sme ako dve nadržané fredky. Aron si ma za stehna vyzdvihol a niesol ma do mojej izby. Neustále sme sa bozkávali. Položil ma na moju posteľ a ja som topánky odhodila niekam do kúta, aby nezavadzali. Vzala som si na starosť gombíky na jeho košeli a začala ich rozpínať. Keď som rozopla aj ten posledný, stiahla som mu ju a odhodila na zem. Aron mi pravou rukou chytil líce a odtiahol sa.
,,Prečo musíš byť tak sexy? A hlavne dnes? Chcel som ťa pretiahnuť hneď ako som ťa zbadal." povedal a premeriaval si ma očami. Na jednej strane to bolo hnusné, ale aj tak moje telo na to reagovalo inak. Na tvári som cítila červeň a v nohavičkách vlhkosť. On sa iba pousmial a pobozkal ma. Znovu mi zašiel rukou do rozparku na stehne a vošiel mi do nohavičiek. Po celý čas ma sledoval. Vošiel do mňa jedným prstom a pohyboval sa vo mne. Ja som sa neustále pozerala do jeho očí a stažila sa nedávať najavo všetkú tú slasť, ktorá napĺňala moje telo. Pridal druhý prst a vtedy som to nezvládla. Privrela som oči a v chrbte som sa prehla.
,,Ochh." vyšlo z mojich úst predtým ako ma pobozkal a ešte párkrát sa pohýbal vo mne prstom. Vytiahol ruku spod šiat a pretočil ma na brucho. Rozpol mi šaty a dal ich zo mňa dole. Skončili na zemi ako všetko ostatné. Nemala som na sebe podprsenku, takže to bolo pre neho o dosť ľahšie. Stiahol mi aj nohavičky. Dal mi bozk na zadok a cez chrbát až po krk si robil cestičku bozkami. Prudko si ma otočil a ani som sa nestihla nadýchnuť a cítila som ho vo mne. Prirážal a stále nezastavoval. Stále sme sa bozkávali a ruky nám lietali po našich telách. Nahlas sme vzdychali a hovorili naše mená. Po niekoľkých prírazoch sme sa obaja urobili.
Aron sa zvalil vedľa mňa a prudko sme dýchali. Otočil sa ku mne a prikryl nás perinou. Objal ma okolo pása a pritiahol si ma tesne k sebe. ,,Och, si dokonalá Lesley." pošepkal mi do ucha a dal mi bozk na spánok.
,,Dobrú noc Aron." bolo jediné na čo som sa zmohla, keďže som pomaly zaspávala. ,,Dobrú Lesley." ozvalo sa keď som zatvorila oči a ponorila sa do ríše snov. Dnes budem snívať len o Aronovi a našou cestou výťahom.
YOU ARE READING
Neighborhood
RomanceTento príbeh je o dvoch priateľoch z rovnakého susedstva. Obaja si v živote prešli už mnohými zážitkami či už dobrými alebo aj nie, no vždy to prekonali a išli ďalej. Dokážu spoločne prejsť aj ďalšími nástrahami ich životov alebo to napokon vzdajú...