41. Start Living Again

79 5 0
                                    

Lietadlo pristálo. My sme postupne vystúpili a išli si pre batožinu. Po 20 minútach sme na parkovisku nastupovali do áut. Celý čas v lietadle a aj teraz som cítila Aronov pohľad. Ostatní sa ešte o niečom dohadovali pri autách, ale ja som nevnímala. 

,,Môžem kľúče? Počkám na vás v aute." opýtala som sa Idy, ona sa na mňa s ľútosťou pozrela a podala mi kľúče. Vzala som si ich a zdvihla si svoje veci. 

,,Ahojte." povedala som neutrálne a odišla som do auta. Sadla som si na miesto spolujazdca a dívala sa z okna. Po nejakom čase prišli dievčatá a odišli sme. Cesta nám trvala pol hodinu, ku mne. Vyložili ma, ujistili sa, že sama to tu prežijem a išli ďalej. 

Vošla som dnu, vyzula sa a išla som aj s kufrom hore. Všetko som strčila do práčky a zapla ju. Vybalila som si veci a odložila som kufor. Sadla som si na posteľ a cítila som sa strašne opustená. Už som to nezvládla a rozplakala som sa. 

O týždeň 

Prešiel týždeň a ja som nevychádzala z domu, vôbec nežila. Volali mi dievčatá, ale vždy som ich uistila, že som v pohode až ma nechali tak. Teraz sedím v obývačke, okolo seba mám plno sladkostí a som skrytá pod teplou perinou. Pozerám romantickú drámu, pri ktorej revem a vysmrkala som už dva balíky vreckoviek. Zrazu sa ozval zvonček a ja som poskočila. Nevstávala som a tak som si myslela, že prestane, ale namiesto toho som počula odomýkanie dverí. Bolo mi jasné, kto prišiel. Do obývačky vošla Trisha, Summer a Ida. 

,,Vedeli sme, že ťa takto nájdeme." povedala Ida a založila si ruky na prsiach. 

,,Stačilo, priestoru si mala dosť a teraz začneš žiť ako človek." povedala pre zmenu Trisha a vzala zo mňa perinu. Mala som na sebe iba kraťasy a mikinu, ktoré som si nevyzliekla už dva dni. 

,,Bože ty ale smrdíš, okamžite sa choď osprchovať a ideme začať normálne žiť. Nebudeš sa tu schovávať ako v nejakej nore. Ty si nič nespravila, to oni by sa mali hanbiť." povedala Summer a už ma tlačila do sprchy. Ja som sa vyzliekla a vošla do sprchy. Ona samozrejme predtým odišla. Medzitým som počula ako začali vysávať a upratovať. Osprchovala som sa a obliekla si na seba spodné prádlo, rifle a čierne tielko, ktoré mi tu niektorá doniesla. Zišla som dole a dievčatá boli v kuchyni. Ida umývala riad, Summer ho utierala a Trisha odkladala. Ja som ich vďačne sledovala a keď skončili, prehovorila som. 

,,Nezaslúžim si vás, to ako my pomáhate a staráte sa o mňa. Jednoducho mali by ste si teraz niekde užívať leto s kamarátmi a namiesto toho ste prišli sem vytiahnuť ma zo dna. Som vám iba na príťaž." povedala som so sklopeným pohľadom, dievčatá podišli ku mne a dali sme spoločné objatie. 

,,Také veci nehovor. Máme ťa rady a zaslúžiš si to. Veď aj ty nám stále pomáhaš. A leto? Tých bude ešte veľa. Hlavne spoločných. Prišli sme sem preto aby sme si zvyšok leta užili spoločne, lebo vtedy to je to najkrajšie leto." povedala precítene Summer a široko sa usmiala. Trisha s Idou iba prikyvovali a ja som ich ešte viac objala. 

,,Dobre, nebudem sa viac trápiť, nestoja mi za to. Radšej si užijem zvyšok leta s vami. Ta to poďme roztočiť." usmiala som ich a my sme išli do obývačky. Rozhodli sme sa, že pôjdeme do mesta. Bolo 5 hodín a chýlilo sa k večeru. Začali sme sa pripravovať a vyberať dokonalé outfity z mojej skrine. O 6 večer sme nastupovali do Idinho auta a šli sme do mesta. Auto sme zaparkovali na jednom parkovisku a vystúpili sme. Rovno sme išli do nášho obľúbeného klubu. Vošli sme dovnútra a hneď mi do nosa udrela známa vôňa cigaretového dymu spojeného s alkoholom a smradom spotených ľudí. Summer ma potiahla smerom k baru a ja som inštinktívne za ruku potiahla Idu, ktorá potiahla Trishu. Takým našim malým vláčikom sme došli až k baru. Hodili sme do seba tri poháriky niečoho ostrého a šli sme na parket.  

Aron

Celý týždeň som bol ako duch. Nevedel som si odpustiť to čo som spravil. Vymietal som s chalanmi bary a dnes tomu nebolo inak. Boli sme s chalanmi v podniku, do ktorého chodíme pravidelne. Niečo sme už popili a tancovali sme na parkete s nejakými babami. Boli sme tam už dlho, tak sme si sadli do nášho boxu. Keď som sa pozrel na parket, uvidel som ju. Tancovala tam aj s dievčatami ako o dušu. Mala na sebe krátku koženú sukňu s čipkovaným tielkom, všetko bolo čiernej farby. K tomu mala vysoké čierne sandále. Vyzerala úžasne a bola strašne sexy. Celý čas som vnímal len ju a jej pohyby. Nechápem ako som jej to mohol urobiť, tak jej ublížiť. 

,,Aron?" opýtal sa ma Keith a buchol do mňa päsťou, ,,Vnímaš ma?" pozrel som sa naňho a prikývol som. ,,Áno, len som sa zamyslel." povedal som a hral sa s tekutinou v poháriku. Hodil som ju do seba. Keith sa pozrel smerom kam som hľadeľ. 

,,Už viem a nezamyslel si sa iba. Prečo za ňou nejdeš keď ju miluješ? Prečo nebojuješ?" opýtal sa ma Keith a ja som len pozeral na dno prázdneho pohárika. 

,,Sľúbil som, že jej už neublížim." povedal som mu skoro nečuteľne. Otočil som hlavu k parketu a videl som, že k nim došla nejaká skupina chalanov. Neriešil som to, ale hodil som do seba ďalší pohárik. 

Po dvoch hodinách som bol skoro na mol, ale vedel som ešte normálne rozprávať aj sa hýbať. Pozrel som sa na parket a videl som ako odtiaľ odchádza Lesley s nejakým chalanom smerom k weckám. Lesley bola už dosť pod paru a tak pochybujem, že vedela čo robí. Dievčatá si nevšmli, že odišla, alebo to skôr neriešili. Rozhodol som sa ako pravý gentleman, že ju zachránim. Postavil som sa a trochu sa so mnou zapotácalo. Prichytil som sa jednou rukou stola a druhú mi prichytil Keith.

,,Opatrne. Kam si sa vybral?" opýtal sa ma a ja som sa naňho pozrel, ,,Na wecko, kam by som v takom stave išiel?" prevrátil som očami a vybral sa na toalety. Keith nado mnou iba prekrútil očami a vrátil sa k rozhovoru s chalanmi.

NeighborhoodWhere stories live. Discover now