Aya yerinde duramıyor, bir oturup bir kalkıyorken Otresed ve Welo'nun bakışlarını görmezden gelmeye çalışıyordu.
"Gitti, gelemedi," dedi gözlerinden ateş çıkarak. "Birkaç dakikaymış bir de."
"Sakin ol Aya," dedi Otresed.
Otresed elini onun koluna koyarak sakin olmasını tekrar mırıldanırken Aya aldığı derin nefesini vererek yerine geri oturdu.
"Vita çocuk değil," dedi Welo sert bakışlarıyla birlikte ciddi ses tonuyla. "Hisleriyle hareket etmesine izin vermelisiniz Aya. Bırakın kendini bulsun."
"James güvenilir biri değil," diye tısladı Aya.
"Bu sizin görüşünüz," dedi Welo aynı tavırla. "Onunda şüpheleri var ama şüphesi duygularının önüne geçemiyor."
"Neden bu kadar rahatsın? Vita'yı korumak istediğini sanıyordum."
Aya'nın ithamı karşısında Welo'nun kaşları çatılmış "Elbette korumak istiyorum," dedi ses tonu bir kat daha sertleşirken. "James Vita'ya bir şey yapmak isteseydi, yapma fırsatı eline çok geçmiş, yapardı. Sadece amacının ne olduğunu anlamak istiyorum ve Vita bunu en iyi çözebilecek kişi."
Aya hıh diyerek nefesini vermiş ve ellerini göğsünde birleştirmişken Otresed'in bakışını hissederken ona bakış atmış ve keyifle sırıttığını görmüşken gözlerini devirerek "Bana sırıtmayın şehzadem," dedi.
Otresed daha da sırıtmış Aya onun sırıtan yüzüne baka baka gözlerini devirmiş "Bana gözlerini devirme Laksi kızı Aya," dedi keyifli sesiyle.
Aya omuz silkmiş ve sonra kime gözlerini devirip, omuz silktiği aklına gelmişken yan gözle Otresed'e bakmış ve onun sırıtmaya devam ettiğini ve oluşan o eşsiz çukuru görmüşken nefesini yavaşça geri bıraktı.
Welo'nun dikkatli bakışları çardaktakileri tarıyor, Aya bakışları Welo da Otresed'e doğru "Hep bu kadar ciddi mi?" diye sordu. "Yüzündeki ifade hep sert."
Otresed'in yüzündeki gülümseme genişlemiş karşısındaki ciddi bakışlarla etrafı kolaçan eden Welo'ya bakış atmış "Görevlerde bu şekilde," dedi. "Kardeşleri ve babası da asker ama aralarında en ciddi Welo."
"Aile yaşantısında böyle değildir diye düşünüyorum?"
Aya bakışları hala Welo'da Otresed ise onun kulağına konuşuyorken Welo o sırada bakışlarını Aya'ya çevirmiş ve ciddi bakışlarında yumuşama belirtisi ortaya çıkmışken "Ailemin yanında bu kadar ciddi değilim," dedi sakin haline geri dönmüş bir halde.
"Olmasına imkan yok kardeşi fırtına gibidir," dedi Otresed hemen.
Kardeşinden bahsedilmesiyle Welo'nun bakışlarındaki yumuşama büyümüş ve Aya bunu gözleriyle görmüşken o sırada Welo'nun bakışları tekrar ciddileşmiş Aya gözlerini devirir ama Welo ona bakmıyor bakışları arkada bir yerde sabit kalmışken Aya kaşları çatılı o tarafa döndü.
Vita bembeyaz bir suratla merdivenlerden çardağa inmişken Aya yerinden fırladı. Vita onu es geçip masaya yerine oturmuşken "O piç sana bir şey mi yaptı?" diye sordu yanında kimin olduğu umurunda olmadan Aya.
"Aya kelimelerini doğru seç," dedi Vita ona ters bakışıyla Otresed'i işaret ederek.
Aya sinirini ve telaşını kontrol altına almaya çalışarak Otresed'e baktı ve "Özür dilerim Şehzadem," diye mırıldandı. Otresed önemi yok der gibi ona bakış atmış ve hepsinin bakışları tekrardan Vita'ya döndü.
"Beni bir daha rahatsız etmeyeceğini, yanıma dahi yaklaşmayacağını söyledi."
Aya rahatladığını hissetmiş Vita'ya çaktırmadan bir oh çekerken "Neden böyle bir şey dedi Vita?" diye sordu Otresed.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn : ALFA
FantasyTorn Galaksisi tüm galaksiye karanlık çağı getiren Beşen Yeri'ni mühürle hapsettikten sonra Kahin Tivon'ın yaptığı karanlık kehanet yeni çağ gölge düşürmüştü. Kehanetin varlığı ile Torn Galaksisi 5555 yıl sakin bir yaşam sürmüş ama bu sakinlik kehan...