Bölüm 50: Otresed'in Hikayesi

7.4K 473 76
                                    

***

Soundtrack: Alexandre Desplat – Lily's Theme

***

Lily konuşulardan hiçbir şey anlamıyor ve bu konuşmaları dinlemek onun için anlamsızken zaten bir katkı yapmıyor sessizce yerinden kalkarak mağaradan dışarı çıktı. Her zaman dibine oturduğu ağacın yanından geçerek tepeye çıktı ve mağaranın üzerinden aşağıya ormana bakarak öylece oturmaya başladı.

"Neden gizli gizli sıvışıyorsun bakalım?"

Lily bir anda duyduğu sesle irkilmiş başını çevirerek yanına oturan Ralmasc'a bakarken "Bir katkım olmadığı için," dedi. "Ayrıca sıkıldım."

"Sıkılmak hakkın," dedi Ralmasc başını sallayarak. "Sana çok yabancı bu konular değil mi?""Kesinlikle öyle," dedi Lily onaylayarak. "Ama bu durumdan biraz rahatsızlık duyuyorum."

Ralmasc meraklı gözlerle ona bakarak "Neden?" diye sordu.

"Şuan yerimizi bulsalar bize saldırsalar bir şey yapamayacak tek kişi benim," dedi yarım bir gülümsemeyle. "Kendimi savunamam bile.""Sana bir şey olmasına izin vereceğimizi mi sanıyorsun?"

Lily bakışlarını ona çevirmiş başını iki yana sallarken "O zaman endişelenmeni gerektirecek bir şey yok," dedi Ralmasc ona güven veren bir sesle. "Seni korumak bize bir zorluk yaşatmayacaktır."

Lily yarım bir şekilde gülümsemiş gülümseyişinde hafif bir burukluk varken "Çünkü ben miniciğim ondan değil mi?" dedi. Ralmasc onaylarken Lily devam etti. "Miniciğim. Ayrıca kısayım, güçsüzüm."

Ralmasc Lily'nin üzgün göründüğünü anladıktan sonra "Bu seni üzüyor mu?" diye sordu.

"Bugüne kadar üzmemişti," dedi Lily durgun bir sesle. "Çünkü bugüne kadar güçsüz olduğumu hiç fark etmemiştim. Güçsüzden kastım kendimi savunabilmek yani."

Ralmasc hiçbir şey söylemeden ayağa kalkarak Lily'ye elini uzatmış Lily ona anlamayan bir ifadeyle bakarken "Hadi," dedi Ralmasc. Lily meraklı bir gülümseme ile onun elini tutup ayağa kalktı.

Ralmasc onun elini bırakmış "Sana kendini savunmayı öğretmemi ister misin?" diye sordu. Lily gözleri heyecanla açılmış "Elbette isterim," dedikten sonra Ralmasc "Öyle mükemmel dövüşecek bir kıvama gelmeyeceksin ama en azından kendini koruyabileceksin," dedi.

Lily heyecanla başını sallarken "Bunun için ilk önce aşağıdaki büyücülerden birinden bir kum torbası oluşturmalarını istemeliyiz," dedi. "Ama şuan onlar toplantı da toplantı bitene kadar ben sana adım hareketlerini vücudunu nasıl kullanman gerektiğini göstereceğim."

Lily anında öğrenci moduna girerken Ralmasc öğretmeye dünden istekli bir şekildeyken "Ben yardımcı olabilirim istersen," diye duyulan sesle başını yukarı tırmanan amcasına çevirdi. "İşte bu çok iyi olur," dedi Ralmasc memnun bir sesle.

Mehicom tepeye çıkmış yanlarına vardığı anda Lily onların bakışlarındaki enerjinin bir anda değiştiğine şahit olmuş birbirlerine bakışları avını izleyen aslanlar gibiyken bir an sonra Mehicom dönerek Ralmasc'ın suratına yumruk atmak için hamle yaptığında Ralmasc tam suratının önünde onun yumruğunu yakalarken "Refleks en güçlü savunmadır," dedi Lily'ye bakarak. "Refleks senin silahındır."

Ralmasc Mehicom'un yumruğunu geri bırakırken hızla dönerek tekme atmak için harekete geçtiğinde Mehicom dönerek eğilir ve tekmenin şiddetin kaçarken rahat bir şekilde Lily'ye "Seni karşındakinin gücü ya da silahı değil kendi paniğin mahlup eder," dedi. "Eğer paniğe kapılmazsan sana gelen hareketi karşılayabilir ya da ondan kaçabilirsin."

Galaxy of Torn : ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin