Bölüm 20: Fırtına Yaklaşırken Hazır Olmalıyız

10.4K 548 21
                                    

***

Soundtrack: Michael Giacchino – Parallelocam

***

Clara, Sidelif ailesiyle birlikte sarayın ilk kanadına geçerek asansörle heybetli sarayın en yüksek katına kurulu kriz merkezine çıkmaya başladı. Asansör son katta durup hepsi dışarı çıktığında her yerden gelen bir sürü ses kulağını doldurmuş "Saray kendini kilitlendiğinden beri kimse bu kata asansörle çıkamadı," dedi Miles o bir sürü sesin içinden.

"Neden?" diye sordu Clara başını arkaya doğru çevirip ona bakarak.

"Hanedan enerjisi kesildiği için," dedi Miles'tan önce Milo. "Kapalı ışıklar bile yanmıyordu. Eminim şuan ışıklar da yanmıştır."

"Işık düğmeniz yok mu basın yansın," dedi Clara normal bir şey söyler gibi.

Sidelif ailesinin hiçbir ferdinden ses çıkmamış "Öyle bir şey yok mu?" diye sordu merakla.

"Hayır, Sultanım yok," dedi Aaron sakin sesiyle. "Sarayın ışık küpleri varlığa odaklıdır. Birini hissettiği an yanar. Saray kilitlendiğinde açık küpler ışıklandırmaya devam etti kapalılarsa yanmadı. Ama şimdi siz geldiniz saray kilidi kaldırdı."

"Peki, kapalı kalmasını istiyorsam?"

"O zaman kapan diyerek kapanmasını sağlıyorsunuz."

Clara artık anladığı her şeyde başını sallamaktan sıkılmış Aaron'ın ardından ilerlemeye başlamışken her adımda kulağını dolduran sesler artıyor koridorun sonuna geldiklerinde cam kapının üzerinde yazılar belirdi.

"Jaben, Einol."

Aaron Jaben'i ve Einol'u önüne almış ve ikisi camda çıkan kısma ellerini okuturlarken saniye sonra onay sesi gelmiş ve otomatik kapı kendiliğinden açılırken Clara içerisini gördüğü an küçük bir ıslık çaldı.

***

Clara Aaron'ın anlattığı ekran sistemini canlı canlı görüyor gece vardiyasında pek görevli yok gibiydi. Kriz merkezinin çekirdeği, ekranlarının karşısında bir şeylerle uğraşıyorlarken, kimse boş durmuyor gibiydi. Herkes birbirine sesleniyor, raporlar bir ekrandan diğer ekrana geçiyor, projeler, araştırmalar durmadan devam ediyordu.

Çalışanların onların geldiğinin farkında değil, Clara'nın bakışları merkezin en büyük ekranının önünde oturduğu yerden ekranı yönlendiren sarı uzun saçları kendisini rahatsız etmeyecek şekilde örülmüş, yaptıklarından oldukça emin olan bir bayana takılmışken o sarışın üzerinde hissettiği bakışlarla bakışlarını o tarafa çevirdiğinde gözleri büyüdü.

Sarışın yerinden fırlayıp anında diğerlerini uyarıp selama geçerken diğer çalışanlarda selamlarını verdikten sonra anında ekranlarına geri döndüler. Sarışın ekranına dönmemiş yanında oldukça yapılı 3 numara saç tıraşıyla yakışıklı bir adamla onlara doğru ilerlemeye başladı.

"Sultanım," dedi yakışıklı adam bu sefer başıyla selam vererek. "Ben Kriz Merkezi yönetmeni Awert."

"Ben de Binbaşı Tetna."

Clara ikisine de gülümsemiş bu davranışlara asla alışacak gibi değil ama o bir Hükümdar kızı "Memnun oldum," dedi farkında olmadan babasının kullandığı ses tonuyla. Clara yardım et gibi yanındaki Aaron'a bakmış Aaron öne çıkarak ellerini birbirine vurarak dikkati üzerine çekti.

"Sultanımız aramızda ama kendisi işlerimize yabancı olduğu için, ayrıca galaksi generali olduğum ve Hükümdarımız kaçırılmadan önce yetkiyi bana devrettiği için şuan galakside en yetkili kişi benim."

Galaxy of Torn : ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin