Aaron Dünya'da yere düşüp gözünü açtığında kendini bir ağacın yanında değil de açıklık bir arazi de bulmuştu. Beyaz dev gibi bir yazı ilk önce gözüne çarpmış, aşağıda yaşayan şehir Torn'un şehirlerinden oldukça farklı göründüğünü ise ikinci olarak fark etmişken ne yapması gerektiğini aşağıda yaşayan şehri izleyerek saatlerce düşünmüştü.
Sonunda gitmesi bir yerlerden başlaması gerektiğine karar vermiş gözlerini kapatarak Lasenter'ın güçlerini gözünün önünden geçirerek o güçlere odaklandı ve Lasenter'ın güçleri ile bağlantılı bir güç aramaya başladı. Ve o gücü bulduğunda gücün sahibinin enerjisini hissederken o enerjiye doğru ilerlemeye başladı.
***
Dünya'nın ışık yıldızı kendini geri çekerken gök turuncuya dönmüş Aaron bundan memnun olurken Siharc'a dair biz görmek kafasını rahatlatmıştı. Gökyüzü gece olduğunda Dünya'da da lacivert Aaron buna da memnun olurken enerjiyi aldığı evin karşısında ağaçların arasında izlemeye geçmişti.
Günler geçiyor arada genç Sultana görünüyorken genç Sultanın sinirlendiğini hissediyordu. Kendisini göndermeye çalıştığını, kendisini koruma altına aldığını... Hükümdar'ın gücü üzerinde olmasa Sultan, onun her şekilde yanına yaklaşmasına engel olurdu ama Hükümdar Lasenter'ın, Clara'nın öz babasının gücü Aaron'ın üzerinde olduğu sürece Clara bunu başaramazdı. Çünkü ne kadar evrenin en güçlüsü olmuş olursa olsun kimse anne ve babasına karşı büyü yapamazdı. Torn büyücü yasalarının en başında geliyordu bu kural.
Üzerinde Lasenter'ın gücü olması Aaron'ın işine yarıyordu. Clara'nın güçleri babasının güçlerini tanıdığı için o güçler Aaron'ın gitmesini engelliyordu. Sultan'ın bu karşılaşmaya hazır olmaması nedeniyle Lasenter'ın güçleri Aaron'a Clara ile konuşma izni vermiyordu. Sultan'ın hazır olduğu zaman bekleniyordu.
Aaron bu bekleyişte hafif keyifle onu takip ederken bir yandan Sultan Clara'nın eve soktuğu insanlara dikkat ediyor, arkadaşlarının enerjisini Lasenter'ın güçleriyle tarıyorken eve soktuğu 2 kişiden de kötü enerji almıyordu. Takıldığı tek şey Sultan'ın bir erkekle samimi olmasıydı. Sultanların erkeklerle samimi olması yasaktı ama Sultan Clara dünyada büyümüştü, Aaron'ın hatta Hükümdar'ın bile bir şey söylemeye hakkı yoktu.
Aaron bir akşam yine evi izlerken pencereden dışarıya bakan Clara'ya bir saniyeliğine görünmüş ve hemen kendini geri çekmişken aradan dakikalar geçmiş ve Aaron kendi düşüncelerinin arasına karışan Clara'nın sinirli sesini duymuşken gülümseyerek Sultan'ın kendisini çekmesine izin verdi. Sultan Clara artık karşılaşmaya hazırdı.
***
Soundtrack: James Newton Howard - Prosze Daj Noge, Rosie
***
"Benden korkma," dedi güven veren bir sesle. "Sana yardım etmeye geldim."
"Sen kimsin?" dedi Clara sert bir sesle. "Senin annemi kaçırmadığını nereden bileceğim?"
Clara karşısındaki adamın gülümsemesini izledi. Kendi dediğine kendisi bile inanmıyordu karşısındaki adama nasıl inanabilirdi ki? Clara ondan yayılan o tanıdık enerjiyi hissediyordu.
"Anneni ben kaçırmadım Clara. Ama kaçıranların kim olduğunu ve bunu neden yaptıklarını sana söyleyebilirim."
"Kim onlar? Annem nerede? Neden annemi aldılar?" diye sorular sordu Clara hafif yumuşayan bir ses tonuyla.
"Onlar Sultan Clara Esved İnexhausta, galaksiniz Torn'un düşmanları ve sizinle bağlantısı olabilecek herkesi kaçırdılar," dediğinde Clara şaşkınlıkla ona bakakaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn : ALFA
FantasyTorn Galaksisi tüm galaksiye karanlık çağı getiren Beşen Yeri'ni mühürle hapsettikten sonra Kahin Tivon'ın yaptığı karanlık kehanet yeni çağ gölge düşürmüştü. Kehanetin varlığı ile Torn Galaksisi 5555 yıl sakin bir yaşam sürmüş ama bu sakinlik kehan...