Giriş

47.3K 1.4K 167
                                    

Evrenin sonsuzluğunda en uç köşede kalmış ve 5555 yıldır sakin bir yaşan süren Torn Galaksisi için sakinlik artık tarihin tozlu yapraklarına karışmak üzereydi.

Yeşil Diyar... Yeşilden başka bir rengin asla barınmadığı tam merkezinde yeşil bir gölün bulunduğu kehanetler diyarı... Yeşil gölün ortasında bulunan tek çiçeklik adacığın ortasında her sene aynı zamanda açılan ve şu an tomurcuk halinde ibrinşak vaktine saniyeler kalan yeşilin en güzel tonunda olan Aydınlık Çiçeği...

Yeşil Diyar kahinleri, Yeşil Diyar Yıldız Kulesinden bakışlarını adacığa odaklamışlardı. Tomurcuğun açmasını bekliyorlardı ve tomurcuk o an hareketlenmiş koruyucu çanak yapraklar açılmıştı. Tüm kahinler her zamanki gibi yeşilin en güzel tonunda açacak olan Aydınlık Çiçeğinin kırmızının en koyusuyla kıpkırmızı açışıyla karşılaştıklarında hepsinin odakları birbirine geçti.

***

Soundtrack: Klaus Badelt - Premonition

***

Siharc Gezegeninin Büyük Yıldız Kulesinde gece kahinleri yıldızların, gezegenlerin, galaksilerin hareketlerini takip ediyorlardı. Yeni kahin olmuş ve Yeşil Diyar kahinlerine katılmış Nodroda aceleyle Büyük Yıldız Kulesine girdiğinde nasıl söyleyeceğini o da bilmiyordu.

"Aydınlık çiçeği kırmızı açtı," diye çınlattı ana kuleyi.

Tüm kahinler aynı anda odaklanarak izledikleri gökyüzünden bakışlarını çekerek Nodroda'ya döndüler.

"Nasıl?" diye sordu Baş Kahin yardımcısı.

"Bilmiyorum," dedi Nodroda sadece. "Açılmasını bekliyorduk. Hepimiz ona odaklanmıştık ve o kırmızı açtı. Sizce gerçekten gerçekleşiyor mu?"

Baş Kahin yardımcısı buna cevap vermemişti. Sadece "Baş Kahin Zokol'u çağırın," diye emretti.

Baş Kahin Zokol, izlediği alametlerden koparılmış ve Büyük Yıldız Kulesinin ana salonuna gelmişken "Neler oluyor?" diye sordu kahinlerin telaşını gördükten sonra.

"Aydınlık çiçeği kırmızı açtı efendim," diyerek kendini belli etti Kahin Nodroda.

Baş Kahin Zokol tepkisiz kalıp sükunetini korurken "Galaksi çapında tüm Yıldız Kulelerine acil çağrı bırakılsın," dedi. "Şüphesiz ki Karanlık Kehaneti gerçekleşiyor. Önlem almalıyız."

Baş Kahin Zokol, yanında birkaç Kahin ile birlikte şehrin güney tepesinde bulunan Yıldız Kulesinden ayrıldı. Büyük şehri geçerek doğu tepesindeki Torn Galaksisi Hanedan Sarayına geldiğinde hafif bir telaş onu da ele geçirmeye başlamıştı.

"Hükümdar Udjax'ı görmemiz gerek," dedi Baş Kahin Zokol sarayın kapı muhafızlarına.

"Hükümdar şu an istirahat saatinde uyandırılması mümkün değil Baş Kahin," diye yanıtladı Baş Kahini muhafız.

Baş Kahin Zokol arkasında kendisi gibi olan kahinlere bir bakış attı ve bakışlarını biraz sertleştirdi.

"Hükümdar Udjax'ı şu an görmem gerek muhafız," dediğinde muhafız "Konu neydi?" diyerek direnmeye devam etti.

"Hükümdardan başkasının duymaması gerekecek kadar önemli," dedi Baş Kahin Zokol. Sabrı son raddesindeydi.

Muhafız, yanındaki muhafızlara bakış attı ve ardından kahinlere selamını durarak sarayın heybetli kapısından içeri girdi. Baş Kahin Zokol ve diğer kahinler hafif bir telaş içinde birbirlerine bakarlarken sakin kalmak için çabalıyor gibi görünüyorlardı. Saniyeler sonra muhafız geri gelip onları sarayın has bahçesine alıp kabul salonuna getirdiğinde kahinler Hükümdar Udjax'ı beklemeye başladılar.

Galaxy of Torn : ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin