***
Soundtrack: Nicholas Hooper - Darkness Takes Over
***
Karanlıklar içinde iki karanlık kişi oturuyordu. Odanın köşelerinde yanan tütsülerin dumanı karanlığı griye boğuyor sonra o karanlık içinde yok oluyorken kabarık kıvırcık saçları bir volkan gibi dökülen kadın gri dumanların yok oluşunu izliyordu.
"Kobslıcudo bizi umursamıyor," dedi kadın bakışlarını dumandan çekmeden.
Mavi gözleri karanlıkta fener gibi parıldayan adam tepki vermemiş "Umursamayacağını zaten biliyorduk," dedi düz bir sesle.
"Ama bizi kurtarması gerekiyor," dedi kadın tiz bir sesle. "Bu onun görevi."
"Olabilecek ile olacak aynı şey değildir Kaarawa," dedi adam kelimelerine özenle vurgu yaparak. "Bu ikisini ayırmalısın."
Kaarawa sessiz kalmış o karanlıkta çakan mavi gözlere bakmak istiyor ama mavi gözler kendine odaklı kızıl aynada kendi görüntüsünü izliyorken "Gerçek yaklaşımımızın vakti geldi," dedi Kaarawa sabırsız ve heyecanlı bir sesle.
Tiz sesindeki heyecan kendini o kadar çok belli ediyordu ki adam mavi bakışlarını aynadan çekerek ona çevirdi ve "Hayal kuruyorsun Kaarawa," dedi alaylı bir sesle. "Biz buradan kendi gayretimizle çıkacağız ama sen o zamana kadar istediğini yap."
Kaarawa yüzüne gülümseme oturtmuş o hayran olduğu mavi gözlere bakarken gözler ondan kopmuş tekrardan aynaya dönmüşken Kaarawa iç geçirmiş mavi gözlü adamın siluetini izlemeye başladı.
Dara sakin görünmeye çalışan bir tavırla abisini dinliyor abisinin konuşmaları onu dehşete sürüklüyor, sesini dahi çıkaramıyordu.
"Burada olmamızın sebebi bu," diyerek sözüne son noktayı koyduğunda Vara "Yani diyorsun ki burada olan her büyücü karanlık ile kan bağı olabilecek kişiler," dedi Zarung diğerlerinin düşüncelerini dile getirerek.
"Aynen öyle."
"Ama biz sıradan büyücüleriz," dedi Etlay normal bir şekilde. "Etliye sütlüye karışmayız. Zulümden beri Siharc'a bile fazla gitmiyoruz."
"Zaten hepimiz değil Etlay," dedi Zarung. "Bir Şehzade ve bir büyücü. Kehaneti hatırlayın 'hanedanda olma büyücüden doğma'."
Dara yutkunmuş hala sesini çıkartmıyorken "Burada olanlardan biri karanlığı doğurdu," dedi Vara etrafına bakınarak. "Ama kim?"
"Karanlık demeseniz, belki de iyi biridir," dedi Lily Dara'dan çıkmayan savunmayı kendi yaparak.
Vara ona gözlerini kısarak bakmış Lily onun bakışlarından koltuğunda pısarken "Şehzadeler ve Hükümdar hiç oralı değiller ama," dedi Zarung Hanedan tarafını göstererek. "Hiç takmıyor gibiler."
Vara çenesini sıvazlamış o tarafa saniyelik bir bakış atarken "Belki de Hanedan soyundan gelenlerden başka biri yapmıştır," diyerek fikir yürüttü Etlay. "Olamaz mı? Sonuçta illa Şehzade olacak demiyor."
Vara bilmiyorum dercesine bakmış "Yinede..." diyerek sözüne başladığında Etlay'dan bir ah yükselmiş Etlay sağ kolunu açarak açılan damarını görürken gözleri büyümüş ardından Dara da yüzünü buruşturup kolunu açarken çevredeki herkesten benzer sesler yükselmeye başladığında "Neler oluyor?" diye sordu Lily.
Vara nefesini almış dirseğini bükmüş etrafına bakınırken "Kanlarımız alındı," dedi sadece. "Bende bir şey yok," dedi Lily kendi kolunu açıp damarını göstererek. Zarung önce davranarak onun iki kolundaki damarlara bakmış "Bir yerinde acı hissetmedin değil mi?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn : ALFA
FantasyTorn Galaksisi tüm galaksiye karanlık çağı getiren Beşen Yeri'ni mühürle hapsettikten sonra Kahin Tivon'ın yaptığı karanlık kehanet yeni çağ gölge düşürmüştü. Kehanetin varlığı ile Torn Galaksisi 5555 yıl sakin bir yaşam sürmüş ama bu sakinlik kehan...