Bölüm 10: Masal Bitti Gerçek Başlıyor

11.2K 672 22
                                    

Clara kapadığı gözlerini açamıyor bir sıcaklık etrafını sarmış küçükken gittiği parklardan birinde kaydıraklardan kayarken hissettiklerini hissediyordu. Saniyeler sonra etraf soğumaya başlamış dik bir yerden düşmeye başladığını hissetti ve ardından gerçekten düşüp gözlerini yavaşça açarken başka bir gezegende tutsak olan bir Sultan uykusuna daha da gömüldü. Diğer bir gezegendeki çiçek kız olarak bilinen bir kız ise sakin uykusundan yavaşça gözlerini açarak uyandı.

***

Soundtrack: Harry Gregson-Williams - Only The Beginnign of The Adventure

***

Clara Los Angeles'da bir öğlen vakti kapadığı gözlerini Torn'da akşam saatlerinde açarken Aaron'ın uzattığı elini tutarak ayağa kalktı. Clara üzerindeki tozları temizliyor, dengesi bozulan çantasını sırtına düzgün oturtuyorken "Burası geçiş ormanı Sultanım," dedi Aaron ait olduğu yerin oksijenini doyasıya içine çekerken.

"Oksijeni bile farklı diyorsun," dedi Clara onun tavrını izlerken.

"Kesinlikle."

Clara gülümsemiş oksijeni bile farklı olan havayı içine ciğerlerine çekmiş ve ardından havayı geri bırakmışken kendini bedenen ve annesi ortadan kaybolduğundan beri daha iyi hissetti; kendini annesinin yokluğundan beri ilk defa bir yere ait gibi hissetti.

"Yola koyulalım mı?"

Aaron hareketlenirken Clara olduğu yerde durmuş öylece karşıya bakıyordu.

"Neyiniz var Sultanım?"

"Hala Sultanım demeye devam ediyorsunuz," dedi Clara sadece.

"Demek zorundayım ki o şekilde konuşmak için eğitildim, siz Sultansınız. İsminizi her önüne gelen zikredemez."

Clara onun açık itirafını peki diye mırıldanmış iç çekerken "Bu ormandan çıktığım an her şey gerçek olacak," dedi çatlamış sesiyle. "Dün neredeydim şimdi neredeyim. Dün, bugün o kadar uzundu ve şimdi o kadar uzak ki. Arkadaşım, sevgilim benden o kadar uzakta ki. Bu kanımı donduruyor."

"Masalmışçasına dinlemişim anlattıklarını. Bir yanım inanmıyormuş ama şimdi gerçeklik önümde 5 dakika önce neredeydim. Şimdi neredeyim. Masal bitti, gerçek başlıyor. Hazır olmadığımı hissediyorum, korkuyorum General."

Sultanın, 20 yaşında genç bir kızın korkusu yüzünden belli oluyor onun korktuğunu anlamak için duymaya, görmeye ya da Lasenter'ın güçleriyle okumaya gerek yokken Clara korkusunu, endişesini, tereddüdünü, her bir duygusunu bakışlarıyla, ifadesiyle haykırıyordu.

"Ne desem boş olacak Sultanım. Korkmayın diyemem korkunç günler bizi bekliyor ya da beklemiyor, önümüzdeki gelecek belirsiz. Diyebileceğim tek şey önümüzdeki gelecek her nasıl bir gelecekse kanımın son damlasına kadar, son hıçkırığıma kadar sizin yanınızda olup, sizi koruyacağım."

Clara artık dünyalı alelade bir insan değil o Torn'un Sultanı hissettiği duygular hala omuzlarında ama soğukkanlı bir şekilde dikleşirken "Gidelim o halde," dedi.

***

Aaron önde Clara arkada büyük Geçiş Ormanının kuzey çıkışına doğru ilerliyorlar Clara açılan gökyüzünde koyu lacivert göğe bakıyor yıldızlar burada farklı ve gökyüzünde gezegenler yakın, uzak ama görülüyorken "Gezegenler görülüyor," dedi Clara şaşkın bir sesle.

"Evet, Sultanım," dedi Aaron yoluna devam ederek. "Şu tarafta olan Kayat gezegeni, benim en sevdiğim gezegendir. Şu sağda görünen Siharc'a en yakın gezegen Lanra."

Galaxy of Torn : ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin