***
Soundtrack: Mark Isham – The Hunstman
***
"Kaçma Lily," diye bağırdı Alastor sert bir sesle. "Kaçarak hiçbir savaşı kazanamazsın."
Lily oflayarak geri dönmüş dudaklarını sarkıtarak Alastor'a Hila gibi bakmaya çalışıyor ama Alastor sırıtarak "O kedi bakışları sadece Hila'da etkili oluyor Bayan Gold," dedi ve ardından sesini sertleştirerek. "Yerine geç," dedi.
Lily yine oflamış ve kendisine sırıtarak bakan Ralmasc'ın karşısına geçmişken "Alastor buna hazır değilim," dedi. "Hayatımda ilk defa daha dün yumruk attım."
"Ama dün uyuyana kadar yumruk atmayı çalıştın. Şimdi bunu gerçekten uygulama zamanı. Sen Şehzade Ralmasc'a yumruk atacaksın o da yumruktan kurtulacak, sen onun elinden kurtulmayı deneyeceksin. Bu şekilde dövüş gelişecek ve özür dilerim Şehzadem ama Lily seni yumruğunu Şehzade'ye geçirmiş olarak görmek istiyorum."
Lily yine oflayarak ona bakmış Alastor ise onun oflamasını hiç görmüyor bir ifadedeyken "Eğer yanlış bir hareket yaparsan ben seni durdurup doğrusu göstereceğim," diyerek devam etti. "Korkma. Devam et ve hislerine kulak ver. Bedenini dinle."
Lily onun onay istediğini biliyor zoraki bir ifadeyle başını salladıktan sonra merakla sordu:
"Artık her günümüz böyle mi olacak?"
"Kesinlikle böyle olacak," dedi Alastor. "En azından yeterli bir seviyeye ulaşana kadar. Hadi başla artık."
Lily yine kaçmak istiyor ama kendinde bunu yine yapma cesareti bulamazken Ralmasc'a baktı. Ralmasc elleri iki yanına düşmüş Lily'nin hazır olmasını bekliyorken Lily derin bir nefes alıp aldığı nefesi ciğerlerinden yavaş bir şekilde boşalttıktan sonra sağ tarafını öne atıp sağ yumruğunu Ralmasc'a doğru savurdu.
Ralmasc gelen sağ yumruğu sağ eliyle durdurup onu yumruğundan kendine çekmiş ve ters döndürüp kolunu onun boğazına dayarken "Şimdi ne yapacaksın?" diye sordu Alastor sakin bir sesle.
Lily onun dediklerini içinden tekrarlıyor hislerine kulak ver kısmında derin bir nefes alıp hisleriyle hareket etti ve Ralmasc'ın canının yanacağını bilerek dirseğini onun boşluğuna geçirdi ve anında onun elinden kurtulup çenesine bir yumruk attı.
Ralmasc iki büklüm olmuş ama gülüyorken Lily ona yaklaşıp omzuna dokunarak "İyi misin?" diye sordu endişeyle. "Çok canını yakmadım değil mi?"
"Hayır, Lily," dedi Ralmasc gülerek. "Canımı çok yakmadın."
"Ama yaktım değil mi?"
Lily'nin üzgün ses tonunu duyan Ralmasc doğrularak onun gözlerinin içine bakmış ve oldukça samimi bir ifadeyle "Bunun milyonlarca katı canımın yandığı oldu," dedi. "Ayrıca acı eşiğim yüksektir ve şuan seni eğitmek gibi kutsal bir amaca hizmet ediyorum."
"Ve senin bu şekilde hareket edeceğini biliyordu," diyerek araya karıştı Alastor. "Az önceki pozisyonda tüm acemiler genelde aynı tepkiyi verir."
Lily biraz hayal kırıklığıma uğramış ve bu sesine yansırken "Kötü müydüm yani?" diye sordu.
"Hayır, hayır kötü değildin," dedi Alastor. "Hatta çok iyiydin ve çok hızlıydın. Sadece bu en bilinen en çok uygulanan tekniktir ve karşındaki genelde bu tepkiye hazırdır. Şehzademiz sana bunu göstermek için kendini savunmasız bıraktı."
Lily anladığını gösterek başını sallarken "Peki şimdi ne yapıyoruz?" diye sordu.
"Şimdi aynı pozisyonu bir de Şehzademiz kendini savunduğunda tekrarlıyoruz," dedi Alastor. "Bu sefer farklı bir yol bulman gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn : ALFA
FantasyTorn Galaksisi tüm galaksiye karanlık çağı getiren Beşen Yeri'ni mühürle hapsettikten sonra Kahin Tivon'ın yaptığı karanlık kehanet yeni çağ gölge düşürmüştü. Kehanetin varlığı ile Torn Galaksisi 5555 yıl sakin bir yaşam sürmüş ama bu sakinlik kehan...