Bölüm 6: Seni Uzun Yıllardır Görmüyordum

14.1K 750 20
                                    

***

Soundtrack: Joe Strummer & The Mescaleros - Mondo Bongo

***

Beşen Yeri, Torn

Dara zaman kavramını yitirmiş belki saatlerdir belki de günlerdir bu karanlığın içinde oturuyor, gözleri karanlığa alışmış kendi gibi tutsakları seçebiliyordu. Kimisi onun gibi oturmuş, kimisi saatlerdir burada olmalarına rağmen bir çıkış noktası arıyor, kimileri ise boş boş dolaşıyordu. Herkes birbirinin farkındaydı ama kimse kimseyle konuşamıyordu; sanki aralarında bir engel varmış gibiydi.

Dara başını duvara yaslamış artık bir şeyler olmasını bekliyorken parmakları arasında Hanedan ailesine ait olan ama yıllardır kendisinde duran simgeyi çeviriyordu. Lasenter'ın şuan nerede nasıl bir halde olduğunu düşünüyorken onun da burada olup olmadığı aklına gelmiş gözleri dolu dolu simgeyi dudaklarına götürüp minik bir öpücük kondurdu.

Dara simgeyi dudaklarından indirmeden simgeden minik ışık saçılmaya başladığında Dara Lasenter'ın da o an onu düşündüğünü anladı. Gözünde akmayı bekleyen bir damla yaş serbest kalarak kendi yolunu çizerken Dara ışığın sönmesini bekliyor ama ışık sönmüyorken kaşları çatılmış tüm bakışların kendisine dönmeye başladığı hissetti.

Dara simgeyi tekrar içine sokmuş ışığın dışarı çıkmasına engel olmaya çalışıyorken kumaş ışığa engel değil simge her an daha fazla ışıldamaya devam ediyordu. Dara başını birinin dikildiğini hissetmiş ama başını ona kaldırmıyorken ışığa geldiğini biliyordu.

"Neden ışıldadığını bir anlayabilsem?" diye mırıldandı iç çekerek.

Dara kendi iç çekişinden başka bir iç çekiş daha duymuş ve bunu duyabildiği için kaşını çatarak başını yukarı kaldırdığında minik bir ışık daha görmüş anında nefesi tıkandı. Ayakta dikilen beden yanına çökerken "Eşini hissetti de ondan ışıldıyor," dedi. Dara yıllardır duymadığı ama bir an bile aklından çıkmayan sesi duymuş ona dönerken "Lasenter?" dedi titrek bir sesle.

Dara karşısındaki o sesi bu sefer "Evet," derken duymuş başı dönerken gözündeki akmaya hazır diğer bir yaş kendini serbest bıraktı. Dara simgeyi çekip dışarı çıkardı ve onun yüzüne yavaşça yaklaştırdı. Dara o hasret olduğu, her gün başka bir yüzde gördüğü mavi gözleri görürken sanki dokunursa kaybolacakmış gibi hissederek elini korkarak onun yanağına koydu.

Lasenter yüzünde, kıyafetlerinde çatışmanın izlerini taşıyor ama şuan onlar önemli değil, Lasenter Dara'nın dokunuşuyla gözlerini kapamış ve onun da gözündeki bir damla yaş kendini bırakmışken "Dara," dedi Lasenter buğulu sesiyle.

Dara onun o sesindeki ince tınıyı, o buğulu havayı tekrar duyduğuna inanamıyor o ses kulağında yankılanıyorken Lasenter'a gerçekten yanında olduğuna inanamıyormuş gibi bir ifadeyle bakıyorken Lasenter da aynı şekilde hissediyordu.

Lasenter kapalı gözlerini yavaşça açıp onun varlığını, hayal olmadığını, gerçekten yanında olduğuna kendini inandırırken onu kendine çekip sıkıca sarılıp onun hiç değişmemiş mis kokusunu içine çekti.

Dara onun kolları arasında tüm bedeni gevşemiş kendini yıllardır ilk defa bu kadar rahat hissediyordu. Dara Lasenter'a daha sıkı sarmış ardından özlediği yüze bakmak için onun kolları arasından çıkmış onun yüzüne hasretle bakarken çatlamış ama hala duygulu olan sesiyle "Seni çok özledim," diye mırıldandı.

"Sensiz ben yoktum ki Dara," dedi Lasenter onun değişmeyen gece siyahı saçlarını okşarken. "Özlemek hissettiklerim karşısında hiçbir şey."

Galaxy of Torn : ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin