Bölüm 53: Welo'nun Sezgileri

7.8K 452 70
                                    

Tüm Sidelif ailesi Einol'un gideceği yolculuk için aile evlerinde toplanmışlar Jaben'in hazırlıdığı kahvaltı masasında oturuyorlardı.

"Einol kendini nasıl hissediyorsun?" diye sordu Orela. "Heyecanlı mısın?"

Einol çayından bir yudum alırken "Biraz," dedi. Sesi oldukça keyifliydi ve halinden oldukça memnun görünüyordu.

"Yeme bizi Einol ya," dedi Milo gülerek. "Heyecanın gözlerinden fışkırıyor resmen."

Einol abisine bakmış ama ardından gülerek başını sallamışken şakıyan bir sesle "Evet, evet çok heyecanlıyım," dedi. "İlk defa bir geziye katılıyorum, nasıl heyecanlı olmam."

Aaron oturduğu masanın başından Einol'un neşesini ve heyecanını paylaşan ailesini görüyor ve Einol'u uzun zamandır bu kadar keyifli görüyorken Ralmasc'ın gidişinin aslında onda ne kadar derin bir etki bıraktığının yeni fark edebiliyordu.

"Bende akademideyken ilk gezimi hatırlıyorum," dedi Milo ve ardından martarlı omletine büyük bir ilgi gösteren Welo'ya "Hatırlıyor musun Welo? Arkas yakınlarındaki çıkan kabile savaşlarını araştırma ekibine katılmıştık," dedi gözleri muziplikle parlarken.

"Hatırlamaz olur muyum," dedi Welo sırıtarak. "Hem de çok iyi hatırlıyorum."

Orela Welo ve Milo'nun ses tonlarından bir şeyler yakalamış ve nedense bundan hiç hoşlanmazken Welo'yu koluyla dürterek "Nedir bu unutamadığınız?" diye sordu merakla.

Welo ve Milo birbirlerine bakmışlar ve gözleriyle anlaşmışlarken Milo ağzını açtığını an Miles ondan önce atılarak "Ne derse inanma yenge," dedi gözlerinde ağabeylerinde olan muzipliğin aynısını taşırken. "Geziden çok kabile kızlarını hatırlıyorlar."

Orela ağzı hafif açık, gözleri kısık bir şekilde Welo'ya bakarken Milo "Yine yaptığın yapacağını," diye tısladı yanındaki Miles'a. "Bir kere çeneni kapalı tutamaz mısın?"

Miles Milo'ya "Hiç bana göre değil," derken Welo Miles'a yine onaylamaz bir bakış atıp "Gençlik işte," dedi onun bir dalgası önüne gelmiş saçını düzeltirken. "Takılma o zamanlara.

Orela başını sallamış Welo'nun eskiden çapkın olduğunu biliyor hatta kendisiyle ilk görüşmeye başladığı zamanlarda bile çapkınlığını bırakmadığını çok iyi hatırlıyordu.

"Hele sen bir evlen," dedi Welo Miles'a işaret parmağını sallayarak. "Sierra'ya senin çevirdiğin tüm dolapları anlatacağım. Eskileride değil. Onunlayken yaptıklarını."

Miles omuz silkmiş "Sierra zaten beni kendi yakalıyor," dedi.

"Zaten sana nasıl dayanıyor anlamıyorum," dedi Einol. "Ben Ralmasc yanlışlıkla bir kızdan bahsetse kıyameti koparıyorum. Senin yaptığını yapsa Şehzade falan dinlemem onu bir güzel döverim."

"Ben ne Şehzade Ralmasc ne de sizler gibi değilim," dedi Miles sandalyesinde geriye yaslanırken gururla gerinip masadaki erkekleri işaret ederek. "Ben ister sevgilim olsun ister karım ipleri onun eline verecek biri değilim."

Masadaki erkekler ona gözlerini devirmiş kadınlar ise yerlerinde dikleşmişlerken "Sierra'da bunu biliyor ne kadar arkama tekmeyi geçirse de daha sonra geri dönmesini biliyor," dedi Miles sırıtarak.

"Atıyorsun değil mi?"

"Atmıyor," dedi Einol gülerek. "Miles'ın yalvarmalarından sonra geri dönüyor. Kapısında yatmışlığı bile var."

Orela kahkaha atarken Miles kendi de gülmüş Aaron "Her neyse," diyerek gülüşmelere sonra verdikten sonra "Miles'ın geleceğini pek parlak görmüyorum. O hepimizden çok hanım köylü olacak," dedi ve Einol'a döndü.

Galaxy of Torn : ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin