***
Soundtrack: Michael Giacchino – Down The Hobbit Hole
***
Otresed kriz merkezinde Aaron ve Awert ile birlikte ekibin görevden dönmesini bekliyorken yandaşların orada olma ihtimali yüzünden Clara için endişeleniyordu. Belki de endişelenmesi gereken Clara hariç diğer herkesken Otresed bu düşüncenin aklına gelmesi yüzünden kendini kötü hissetti.
"Şehzade Otresed."
Otresed gelen muhafıza baktı ve konuşması için başını salladıktan sonra muhafız "Lord Egul orta sarayda hünkarım," diyerek konuştu.
Otresed hızla yerinden kalktığında Aaron ve Awert de onun ardından ayağa kalkarken "Bu saatte mi?" diye sordu Aaron. "Hangi amaçla?"
"Bilmiyorum General Sidelif," dedi muhafız. "Nöbetçi muhafızlar tarafından burada olduğuna dair bir malumat aldım sadece."
"Ben yanına gidiyorum," dedi Otresed hafif sinirle. "Derdi neymiş öğrenelim."
Otresed boynunu iki yana kıtlattı. Sanki bir savaşa hazırlanıyor gibiyken kriz merkezinden orta saraya doğru giden yolda savaş hali daha da belirginleşti. Orta Saray'a geldiğinde muhafızlar eğilerek selamlarını verirlerken "Nerede?" diye sordu sert bir ses tonuyla.
"Büyük Konsey Salonunda hünkarım. Kendisine iki muhafız refakat ediyor."
Otresed onların yanından rüzgar gibi geçti, orta saray koridorlarında rüzgarı fırtınaya döndü ve Büyük Konsey Salonunun önüne geldiğinde Otresed kendiliğinden açılan kapının önünde durarak içeri baktı.
Şelale Sistemini yöneten ve İnexhausta Hanedanı'ndan sonra gelen en güçlü Hanedan olan Lentasmor Hanedanı'nın en büyük oğlu Lord Egul, Hükümdar tahtının etrafında dolanıyor ve tahtın siyah varaklarında ellerini gezdiriyordu.
Otresed Lord Egul'u en son 3 sene önce verilen bir baloda görmüş ve o görüşme 3 senelik görüşmemeye tekabül etmişti. O zaman yaptıkları tartışmanın da yenilenme zamanı gelmiş gibi görünüyordu.
"Lord Egul."
Otresed ona seslenmesiyle eş olarak odaya giriş yaptı ve kenarda duran muhafızlara bakışlarıyla çıkma emri verirken Lord Egul elleri birleşik bir şekilde kendisini bekliyordu.
"Şehzade Otresed."
Otresed onun yapmacık selamını görmezden gelmeyerek bilakis doğrulması için kendisi emir verdi. Lord Egul doğrulurken "Yoksa Vekil Hükümdar mı demeliydim?" dedi alayla.
Otresed güldü ama gülüşünde neşeden eser yoktu. "Şehzade Otresed kafi," dedi tek düze bir sesle ve ardından iğneleyici bir sesle "Burada olmanız merak uyandırıcı," diye ekledi. "Özellikle bu saatte."
Lord Egul gülerek tahtın diğer tarafına geçerken "Kulağımıza duyumlar geliyor Şehzade Otresed," dedi.
"Kulağımıza derken?" dedi Otresed tek kaşını kaldırarak.
"Başta Lentasmor olmak üzere diğer Asil Haneler," dedi Lord Egul ciddi bir sesle. "Aldığımız duyumlar bizi tedirgin ediyor."
Otresed kollarını göğsünde çaprazlayarak "Demek tedirginsiniz," derken Lord Egul başını salladı.
"Hangi konuda tedirgin olduğunuzu öğrenirsem belki tedirginliklerinizi yok edebilirim," diyerek devam etti Otresed.
Ses tonuna sinir katmamak için kendini zor tutuyordu. Babasının her zaman kendisine öğütlediği diplomasi kurallarına uymak için kendini zorluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn : ALFA
FantasyTorn Galaksisi tüm galaksiye karanlık çağı getiren Beşen Yeri'ni mühürle hapsettikten sonra Kahin Tivon'ın yaptığı karanlık kehanet yeni çağ gölge düşürmüştü. Kehanetin varlığı ile Torn Galaksisi 5555 yıl sakin bir yaşam sürmüş ama bu sakinlik kehan...