Lasenter ve Mehicom kendi aralarında konuşuyor Dara ise az sonra gelecek kişiye karşı kendini hazırlamaya çalışıyorken bunu nasıl başarabileceğini bilmiyordu. Var olduğu günden beri bir sürü şeyi göğüslenmiş, bir sürü şeyle karşılaşıp kabullenmişti ama şimdi kabullenmesi, karşılaması, göğüslemesi gereken şey çok zordu. Sevdiği, aşık olduğu adamın karısıyla, Hükümdariçesiyle yan yana durmasını nasıl kaldırabileceğini bilmiyordu.
Ralmasc ve ardından uzun yerleri süpüren gri elbisesi içinde saçlarının dalgaları hafif bozulmuş ama hala güzel kumral Hükümdariçe Zedalda sisin içinden çıktığında Dara aldığı derin nefesini yavaşça bıraktı.
Lasenter ona üzgün bir şekilde baktıktan sonra kendisine hızlı adımlarla gelen karısına doğru bir adım attı. Dara gözlerinin dolmasını engellemeye, sakin görünmeye çalışıyorken gördüklerine inanamayarak Hükümdar ve Hükümdariçe'nin kavuşmasını izledi.
***
"Çok korktum Lasenter," diyerek Lasenter'a daha sıkı sarıldı Zedalda.
"Geçti," dedi Lasenter onu saçlarının başladığı yerden öperken.
Dara işte şimdi gözleri dolmuş onlara arkasını dönerken derin derin nefesler alıyordu. Lasenter'ın bir başkasını saç uçlarından öptüğünü görmüş ve bu kalbine bir mızrak saplanmış gibi acı vermişken omzunda hissettiği bir dokunuşla Ralmasc'a döndü.
"Üzüldüğüne değmez," dedi Ralmasc mavi gözleri babasının gözleri gibi parlarken. "Babam seni seviyor."
Dara kendisine gülümseyen galaksi şehzadesine bakıyor "Ve siz bunu nereden biliyorsunuz?" diye sordu.
"Babamın düşüncelerine ne zaman odaklansam hep ama hep Dara adında biri ve senin görüntün oluyordu," dedi Ralmasc arkada annesiyle babasının konuştuğu yere bakış atarak. "Parçaları birleştirdiğimde onun sen olduğunu anlayabiliyorum."
Dara başını sallamış gelecekteki Hükümdar'ın kendine has özelliğinin düşünceleri okumak olduğunu anlamışken "Teşekkür ederim," dedi sıcak bir şekilde gülümseyerek.
Ralmasc gülerek ona reverans yapmış ve bu annesinin dikkatini çekmişken "Herkese bu kadar kolay reverans yapmamalısın Ralmasc," dedi sert bir sesle. "Gelecekte Hükümdar sen olacaksın."
"Kibarlık Hükümdariçem," dedi Ralmasc annesine dönüp ona reverans yaparak. "Ben onlara kibarlık yapmayacaksam gelecekte Hükümdar olduğumda halkım bana nasıl gerçekten isteyerek reverans yapsın."
Lasenter ve Mehicom gururla Ralmasc'a bakıyorlarken ondaki İnexhausta kanı her şeyinden belli oluyorken annesinin sert bakışları altında "Tanıştırayım anne," diyerek Dara'nın koluna girdi Ralmasc. "Büyücü Dara."
Dara kendisine öğretildiğinden daha zarif bir şekilde Hükümdariçe'ye reverans yapmış Hükümdariçe onun zarifliğini izlemiş ve kendini dikleştirmişken "Kıyafetleriniz Büyücü Dara," dedi onu yandan bakışlarıyla süzerek. "Biraz değişik. Galaksimizin kıyafetlerine pek benzemiyor."
Dara üzerinde ne olduğunun farkında bile değil dar koyu renk kot pantolonuna ve üzerindeki siyah dar bluzuna bir bakış atarak "Evet, Hükümdariçem," dedi Dara düz bir sesle.
"Nedeni?"
Dara bir an Lasenter'a bakmış ne söyleyip söylememesi gerektiğini bilmiyorken "Halkın özeline girme hakkımız yok Zedalda," diyerek lafa karıştı Lasenter. "Özellikle büyücülerin."
Zedalda, Lasenter'a dönmüş başını sallarken "Azınlıkta görünüyoruz," dedi sisin ardındakilere bakarak. Dara sisin ardındakilerin konuşmalarını fısıltı halinde duyuyorken kendi kendine güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn : ALFA
FantasyTorn Galaksisi tüm galaksiye karanlık çağı getiren Beşen Yeri'ni mühürle hapsettikten sonra Kahin Tivon'ın yaptığı karanlık kehanet yeni çağ gölge düşürmüştü. Kehanetin varlığı ile Torn Galaksisi 5555 yıl sakin bir yaşam sürmüş ama bu sakinlik kehan...