***
Soundtrack: Patrick Doyle - Science And Magic
***
"Clara iyi misin?"Clara konuşma yetisini kaybetmiş gibi tüm vücudu titriyor başını sallarken endişeli gözlerle Otresed ona bakıyordu. Clara annesi hariç ilk defa birinin ona bu kadar endişeyle, şefkatle baktığını görüyor kan bağının ne demek olduğunu hissediyorken gözleri bu sefer yoğun duyguları ile dolmaya başlayacak gibiyken nefes alarak gözyaşlarını kovdu.
Clara James'in dizlerinden doğrularak derin nefesler almış "İyiyim gerçekten," dedi dudaklarını ısırarak. "Klasik olan şeyler."
Otresed tek kaşlarını kaldırmış Clara'ya bakarken o sırada Aaron fırtına gibi içeri girerken "Sultan Clara iyi misiniz?" diye sordu nefes nefese. Clara cevap vermeden başını sallamış ardından James'e dönerek teşekkür ederken James önemi olmadığını dile getirdiğinde Clara Aaron'ın kendisine uzattığı eliyle ayağa kalktı.
***
Vita gözlerini kırpıştırarak açmış nefes nefese etrafına bakınıyorken Aya'nın ve Bey Laksi'nin gözlerindeki endişeyi gördüğünde "İyiyim," dedi hemen.
"Ne oldu Vita?" diye sordu Bey Laksi.
"Bilmiyorum," dedi Vita titreyen elleri ile bardağa uzanırken.
Bey Laksi onun altın rengi saçlarından öpmüş Vita onun endişeli bakışlarının yok olması için yıldızları kıskandıran gülümsemesiyle ona bakmış Laksi'nin gözündeki endişe yok olmuş onun ışık saçan gülümsemesiyle kendisi de gülümserken yemeğine geri döndü.
Aya babasının aksine hala ona bakıyor bir cevap bekliyorken Vita dudaklarını sarkıtarak bir fikri olmadığını gözleriyle anlatmış ama bir fikri var ve bu fikir onun kanını donduruyorken o kıvırcık saçlı kadının Kobslıcudo diyen karanlık tınısı tüylerinin tekrardan ürpermesine neden oldu.
***
Bir muhafız eşliğinde şifacı yanlarında gelirken "Doktora gerek yok," dedi Clara onu gördüğü an. "İyiyim ben."
"Neden bayıldın o zaman?"
"Bayılma değil," dedi iç çekerek Otresed'e dönerek. "Sadece görüntüler."
Otresed çatık olan kaşlarını daha çok çatarak "Bu ne görüntüsü?" diye sordu merakla. "Hep başına gelen bir şey mi?"
Clara ağrı hala beyninde aslında mesajın daha devam ettiğini sadece kendisinin bağlantıyı kestiğini hissediyorken bacakları tutmuyor sandalyelerden birine otururken konuşmaya başladı.
"Anladığım kadarıyla Beşen Yeri'ndekiler benimle iletişime geçmeye çalışıyor. Beynimle bir şekilde bağlantı kuruyorlar. Gözümün önünde anları canlanıyor. Benimle konuşuyorlar."
Clara gözlerini kırpıştırmış ve artık durgunlaşmış başının ağrısıyla kendini kontrol etmeye çalışıyorken hissettikleriyle baş etmeye çalışıyordu. Onun sönük halini gören Otresed ona yaklaşarak endişeyle "İyi misin?" diye sordu tekrardan.
Clara dişlerini sıkarak yutkunmuş boğazındaki düğümü geri göndermeye çalışıyorken yinede titrek bir sesle "Tuhaf hissediyorum," dedi başını eğip amcasının yüzüne bakmadan.
"Neden?"
Clara omuz silkerek önemli değilmişcesine davranmış ama Otresed ondan gerçeği istediğini belli ederken Clara iç çekti.
"Annem hariç ilk defa birinin benim için bu kadar endişelendiğini gördüm. İlk defa yaşadığım bir şey. Akrabaların olmasının nasıl bir duygu olduğunu görmek tuhaf hissettirdi. İyi hissettirdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn : ALFA
FantasyTorn Galaksisi tüm galaksiye karanlık çağı getiren Beşen Yeri'ni mühürle hapsettikten sonra Kahin Tivon'ın yaptığı karanlık kehanet yeni çağ gölge düşürmüştü. Kehanetin varlığı ile Torn Galaksisi 5555 yıl sakin bir yaşam sürmüş ama bu sakinlik kehan...