Aaron binanın arka balkonuna çıkmış talim yapan askerleri izlerken bakışları diğer askerlerin arasında sırıtan Miles'ı bulmuş onun koşuşturmasını ve diğer askerlere oranla ona daha sert emir veren Milo'ya bakıyor ve ikisiyle de gurur duyuyordu.
Kardeşlik duyguları bu binada yok oluyor ikisi de rütbelerine göre davranıyorlarken hatta Milo ya da Welo hiç fark etmez Miles'a diğer askerlere yaptıklarının iki katı eziyet çektiriyorlardı.
Aaron onlara birkaç saniye daha bakmış ve askeriyenin içine geri girmişken kendisine seslenen tuğgeneralin yanına doğru ilerledi.
Aaron ekrandaki görüntülere ifadesiz bir şekilde bakıyor birkaç saniye daha izlemiş ekrana kapanma emrini verirken "Her zaman orada başlar zaten," dedi sert bir sesle.
Tuğgeneral bir şey dememiş Aaron Valet Ordu Karargahının ekranın bağlanması için emir verirken ekran birkaç saniye içinde Valet askeriyesine bağlanmış gerideki karışıklık net bir şekilde görünürken ekrandaki binbaşı direk selama geçerek "General Sidelif," dedi.
Aaron gerideki karışıklığı daha çok izleyerek vakit kaybetmeden "Binbaşı, Orgeneral Skeri ile konuşmak istiyorum," diyerek direk konuya girdi.
Binbaşı selamını vermiş ekran birkaç dakika kararmış ve ardından Orgeneral Seri selamını vererek ekranda belirdiğinde "Durum nedir?" diye sordu hemen Aaron.
"Ohnwi bölgesi hariç tüm isyan bölgeleri kontrol altında General," diyerek yanıtladı onu Seri. "Askeriye iç ekibi hariç tüm askerler görevde."
Aaron yüzünü buruşturmuş ilk görev yerini olan Ohwni'den kalma yaraları sızlamışken "Desteğe ihtiyacınız var mı?" diye sordu Aaron.
"Doğrusu var," dedi Seri aceleci bir sesle. "Ohwni bölgesini sizde çok iyi biliyorsunuz."
Her asker Ohwni bölgesinde bulunmuş Ohwni her zaman en asileri bulundurmuş ve en ufak bir kararda, en ufak bir değişiklik de isyana, ayaklanmaya başlamışlarken bu sefer sadece Ohwni değil tüm Valet isyandayken durum pek iç açıcı görünmüyordu.
"Diğer gezegenlerin durumu da isyana hazır olduğu için Siharc'dan destek gönderiyorum," dedi Aaron. "En geç 2 saat sonra orada olurlar."
Orgeneral Seri selamını verdikten sonra Aaron da selamını vermiş ekran kapanırken Aaron geriye döndü ve arka balkona çıkarak talim yapan askerler arasında duran 2 oğluna baktı.
***
Welo sinirle soluyarak komutanlığa girmiş etrafını dolaşarak babasını arıyorken sonunda babasını önünde anladığı kadarıyla Valet'in harita ekranı açık Ohwni bölgesinin konumunu tuğgeneral ile tartışıyorken "General Sidelif?" diye seslendi çok sert bir sesle.Aaron o tarafa dönmüş oğluna bakarken oğlunun sinirden kıpkırmızı olmuş sarışın yüzünü görüyor Welo babasının tam önünde durarak konuşmaya başladı.
"Benim bölüğümü vekaleten Milo'ya verdin, sustum. Ama Milo'yu benim yerime göreve göndermekte neyin nesi? O bölüğün komutanı benim, hatırlıyorsan."
"Tüm ordunun komutanı da benim, hatırlıyorsan," dedi Aaron da sert general sesiyle. "Ve sen benim emrimde bir asker olarak benim emirlerime uymak zorundasın."
"Değil mi?" dedi Welo gözlerinden ateş saçarak. "Şuan bana istifa etmemem için bir sebep söyleyin o zaman, General Sidelif."
Aaron duraksamış sert bakışları yumuşamış ama oğlu sert, sinirli ve her an bu tavrı daha da artıyorken "Milo'nun saha deneyimi yok Welo," dedi Aaron baba ses tonuna geçerek. "Seninse ekran deneyimin. Onun saha deneyimi seninde ekran deneyimi alman gerekiyor. Uzunca bir süre sen kriz merkezinde o ise saha da yer alacak. İşte sebebim bu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn : ALFA
FantasyTorn Galaksisi tüm galaksiye karanlık çağı getiren Beşen Yeri'ni mühürle hapsettikten sonra Kahin Tivon'ın yaptığı karanlık kehanet yeni çağ gölge düşürmüştü. Kehanetin varlığı ile Torn Galaksisi 5555 yıl sakin bir yaşam sürmüş ama bu sakinlik kehan...