Bölüm 21: O Beni Kurtarmaya Çalıştı

8.8K 532 32
                                    

Vita bütün gün kendi villasında takılmış, dışarı çıkmamış yalnız kalmak istediğini Aya'nın anladığını biliyor gelmemesine minnet duyuyordu çünkü düşüneceği çok şey vardı. James'in yaptıklarını artık düşünmüyordu ama dün gece gördüğü rüya düşünülmesi gereken bir konuydu.  İlk defa bu kadar hissederek bir rüya görmüştü. İlk defa bir rüyası onu bu kadar sarsıp, tüm vücudunu ele geçirmişti. Titremesi saatlerce geçmemiş uyandığında bile o titremenin hala içinde olduğunu hissetmişti.

Gün içerisinde etkisi ise yavaşça geçmiş, normal haline dönmüştü ama rüyanın ona hissettirdikleri hala içinde duruyordu ve unutulacak gibi değildi.

Vita Bey'in aşçısının her akşam onun için gönderdiği akşam yemeğini yemiş, Aya'nın bu akşam gelip onu zorla dışarıya çıkarmak için hamle yapmamış olmasına şaşırmıştı çünkü Aya onu akşamları hiçbir zaman yalnız bırakmazdı.

Vita ekranda başlayan ve çok hareketli olaylar yaşanacak dizisine bakmış ve iç çekerek ayağa kalkıp giyinme odasına ilerledi.

***

Vita, sarı uzun elbisesinin her tarafında olan tülleri hafif Gayar rüzgarında uçuşurken arkasında muhafızlarıyla birlikte Aya'nın villasına ilerliyordu. Onu görenler selam veriyor Vita hepsini gülümsemesiyle ödüllendiriyorken Aya'nın villasına geldiğinde ışıkların yandığı villanın kapısını yavaşça açıp içeri girdi.

Ekran açık Aya'nın tarzı olan yüksek ritimler villayı sarıyorken "Aya?" diye seslendi. Aya birkaç saniye sonra elinde iki elbise ile üst kattan sarkarak elinde biri haki rengi diğeri kahve tonlarında olan elbiseyi göstererek "Hangisi?" diye sordu.

Vita onun sağ elinde tuttuğu haki rengi elbiseyi göstermiş ve Aya birkaç saniye içinde kısa elbiseyi giymiş halde aşağıya inmişken "Nereye?" diye sordu Vita gülerek.

"Bara."

Vita'nın gözleri büyümüş "Özel bir günü mü unuttum? Baban nasıl izin verdi?" dedi şaşkınlıkla.

"Bende şaşırdım," dedi Aya ondan hiç duyulmamış bir neşeyle. "Yanımızda Şehzade ve Albay olacak. Belki o yüzden izin verdi."

"Bende mi geliyorum?"

Aya aksinin olamayacağını iddia eder gibi ona bakış atmış ve aynanın karşısına kendini atmışken kulağından sarkan küpelerin saçlarına takılmaması için saçlarını geri atarken "Sen zaten hazırsın," dedi bir anda ona dönerek. "Bende hazırlanıp sana gelirim diyordum. Önce davrandın."

"Bu gece bir yerlere sürüklemediğine şaşırarak meraklandım da ondan geldim," dedi Vita gülerek.

Aya sırıtmış "Her akşam yapınca dikkatini çekmiş demek ki," dedi. "Ama kabul et dün akşam güzeldi."

Vita kibar bir kız ona gözlerini devirmezken "Neresi güzeldi?" dedi inanamayan bir sesle. "Anis'in şehrin tüm kızları toplayıp erkeklerle ilişkilerde nelerle karşılaşılacağını anlatması bence hiç güzel değildi."

"Ama kendini hazırla yani karşılaşacağın o," dedi Aya sırıtmasını büyülterek.

"Senin benden önce karşılaşacağın kesin," dedi Vita onu kendi sözleriyle vurarak. "Sonuçta Şehzade ile takılan sensin."

Aya koltuğun üzerinden kuş tüyü yastığı kapmış ve Vita'nın omzuna iki kere geçirmişken Vita acımayan omzunu ovmuş sırıtmaya devam ederken Aya gözlerindeki hırçınlık üst düzeyde ama yinede gülüyor "Hadi," diyerek kapıya doğru ilerledi.

Vita Aya'nın peşinden sesini çıkarmadan yürüyor onun bu her zaman olmayan neşeli hali bir şeye üzüldüğünü gizlemenin maskesi Vita onun neyin üzdüğünü bilmiyor, sesini çıkarmadan yürümeye devam etti.

Galaxy of Torn : ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin