Αυτός... {15}

1.3K 97 11
                                    

Του λέω κι εγώ για τον μπαμπά μου,την μαμά μου που χρειάστηκε να με μεγαλώσει μόνη της και τον μπαμπάς της Ευθυμίας όπου κι εκείνος μας άφησε. «Μετά από τον μπαμπά της Ευθυμίας έπαψε να ασχολείται με άντρες, αφοσιώθηκε στην δουλειά της και σε εμάς» λέω ως κατακλείδα

«Και να φανταστώ αυτό παίζει ρόλο στο γεγονός ότι εσύ δεν είχες ποτέ πριν αγόρι;» με ρωτάει και δεν το έχω σκεφτεί ιδιαίτερα, αλλά ναι πιστεύω πως είναι ένας παράγοντας κι αυτός.

Ξεφυσάω. «Απλά η μαμά μου έμπλεξε με γυναικάδες και δεν θέλω να πληγωθώ όπως εκείνη» λέω με ειλικρίνεια, «Το κρύβει καλά, μα ο μπαμπάς μου και ο πατέρας της Ευθυμίας την πλήγωσαν πολύ. Ειδικά ο μπαμπάς μου» λέω, «Μα δεν καταλαβαίνω...γιατί έμπλεξε μαζί του; Ήταν γυναικάς και το ήξερε,φυσικά δεν θα είχε καλή κατάληξη αυτό. Γιατί να μπλέξεις με τέτοιον;» λέω χωρίς να το σκεφτώ και συνειδητοποιώ με ποιον είμαι. Καλύπτω το το στόμα μου με το χέρι μου. Γιατί το είπα αυτό; Τι σκεφτόμουν; Χαμηλώνει το κεφάλι του. Σκατα. Ακούστηκε άσχημο,αλλά δεν αυτό με τον Αχιλλέα δεν είναι το ίδιο. Ο Αχιλλέας δεν είναι ο μπαμπάς μου κι εγώ δεν είμαι η μητέρα μου.

Σηκώνει το κεφάλι του. Φαίνεται εντάξει, όχι ενοχλημένος. «Εσύ γιατί το κάνεις;» ρωτάει τελικά. Καλή ερώτηση,μια πολύ καλή ερώτηση στην οποία δεν έχω κάποια απάντηση. Μέχρι πριν λίγο καιρό θα απέκλεια το γεγονός να μπλέξω με αγόρια,ποσό μάλλον με κάποιον με την φήμη του Αχιλλέα. Ωστόσο,όσο τον γνωρίζω και μετά από όσα είπε πριν λίγο πιστεύω πως είναι πολλά περισσότερα από όσα θέλει να δείχνει και από όσα λένε οι άλλοι για εκείνον. Δεν είναι απλά ένας γυναικάς,είναι κάποιος που πέρασε πολλά και ίσως αυτός ήταν ένας μηχανισμός του. Δεν ξέρω, μα ξέρω ότι βρίσκεται σε πολύ πόνο κι ας το κρύβει κι ας μην το λέει. Κι όταν κάποιος πονάει κάνει χαζά πράγματα,ίσως γι'αυτό φέρεται όπως φέρεται.

«Γιατί θεωρώ πως είσαι πολλά περισσότερα από έναν γυναικά» συνειδητοποιώ και του το λέω. Δεν είναι όπως ο μπαμπάς μου ή όπως οι υπόλοιποι άντρες που πέρασαν από την ζωή της μαμάς μου.
  Χαμογελάει και τότε μου έρχεται στο μυαλό κάτι που μου είχε πει την πρώτη φορά που ήρθαμε εδώ. Είχα πει ότι είναι animal party και τα σχετικά και εκείνος είπε ότι δεν σημαίνει ότι πάει στα πάρτυ και περνάει καλά, όποτε ρώτησα τότε γιατί πάει και μου είχε πει το εξής : "Γιατί προτιμώ να πάω σε ένα χαζό πάρτυ παρά να μείνω σπίτι μου". Και τώρα σκέφτομαι ότι δεν ήθελε να πάει σπίτι του για να αποφύγει τον μπαμπά του; Γι'αυτό είναι τόσες ώρες συνέχεια έξω; «Θυμάσαι που σε είχα ρωτήσει για τα πάρτυ την προηγούμενη φορά που ήμασταν εδώ;» ρωτάω και κουνάει καταφατικά το κεφάλι του, «Πηγαίνεις για να αποφύγεις τον μπαμπά σου;» ρωτάω αν και η απάντηση νομίζω είναι προφανής

What do you want ?Where stories live. Discover now