Δεν είναι εδώ {42}

894 80 16
                                    

Δεν ήρθε. Δεν ήρθε σχολείο. Δεν ξέρω γιατί ήλπιζα πως θα έρθει. Βασικά ξέρω. Τον τελευταίο καιρό δεν έκανε απουσίες όποτε υπέθεσα πως θα συνέχιζε να μην κάνει. Φυσικά έκανα λάθος.Όλη μέρα περιπλανιόμουν ψάχνοντας τον. Όσο το έκανα αυτό άκουσα πως χθες στο πάρτυ τσακώθηκε με τον Μανό και ότι και οι δυο χτύπησαν. Ούτε που το παρατήρησα χθες μέσα στον πανικό μου. Σκατα. Επίσης,κάτι μου λέει πως έπαιξα ρόλο στον τσακωμό τους που κάνει τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Όλα ήταν μια χαρά,γαμωτο. Ένιωθα σίγουρη για κάτι μετά από πολύ καιρό και μέσα σε ένα βράδυ όλα χάθηκαν. Μα πως γίνεται αυτό; Πως;! Η αιτία μπαίνει στο οπτικό μου πεδίο. Τα παιδιά. Τα παιδιά το είχαν σχεδιάσει όλο αυτό. Δεν γίνεται να έτυχαν όλα αυτά μαζί. Ο Αχιλλέας ανέβηκε με την Κατερίνα. Δεν ήταν τυχαίο. Ήθελαν να μας πετύχουν έτσι. Πώς μπόρεσαν να το κάνουν αυτό; Ποσό ηλίθια είμαι εγώ; Καθόμουν και έλεγα ποσά σημαίνει για εμένα ο Αχιλλέας και ο Δημήτρης κέρδιζε χρόνο γι'αυτό δεν διαφωνούσε συχνά μαζί μου. Δεν έπρεπε ποτέ να τον ακολουθήσω. Τι σκεφτόμουν όταν το έκανα; Ο Αχιλλέας με είχε προειδοποιήσει για χθες,για τα παιδιά,για την παρέα του και εγώ απλά τον θεώρησα παράλογο. Εύχομαι να τον είχα ακούσει. Αν ήξερα πως θα είχαν εξελιχθεί τα πράγματα δεν θα πάταγα ποτέ το πόδι μου σε εκείνο το πάρτυ.

Τα παιδιά με κοιτάνε. Με κοιτάνε και με συζητάνε. Οποιαδήποτε άλλη μέρα δεν θα έδινα σημασία,θα τους αγνοούσα αλλά όχι σήμερα. Εκείνοι ευθύνονται για όλα αυτά.

«Ποιο είναι το πρόβλημα σας;» ρωτάω νευριασμένη πηγαίνοντας προς το μέρος τους

«Δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα» απαντάει η Κατερίνα, «Τώρα θα ερχόμασταν να σου πούμε να κάτσεις μαζί μας,αν θέλεις. Από ότι βλέπω είσαι μόνη» προσθέτει και θέλω να την πιάσω από το μαλλί να την κάνω σβούρα την σκυλα. Έχει το θράσος να μου προτείνει να κάτσω μαζί τους; Μετά από όσα έκαναν; Εξαιτίας τους είμαι μόνη. Εξαιτίας τους ο Αχιλλέας είναι άφαντος.

«Έχεις μεγάλο θράσος,έτσι δεν είναι;» είμαι έξαλλη μαζί της, «Πώς μπόρεσες να τους βοηθήσεις να το κάνουν αυτό;» ρωτάω δείχνοντας τον Δημήτρη. Ως ένα σημείο μπορώ να καταλάβω γιατί το έκανε ο Δημήτρης· από ζήλεια,αλλά η Κατερίνα; Γιατί το έκανε;

«Βοήθησα;» ρωτάει γελώντας, «Εγώ τα κανόνισα όλα» μου λέει και απλά απογοητεύομαι. Αυτό ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Τα αγόρια μπορεί είναι μαλακες αλλά τα κορίτσια..τα κορίτσια μπορούν να γίνουν σατανικά. Ιδού η ζωντανή απόδειξη!

What do you want ?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt