Μια εβδομάδα μετά...
Πέρασε μια ολόκληρη εβδομάδα από τότε που βγήκα με τον Αχιλλέα και νομίζω πως μέχρι τώρα θα είχα σταματήσει να τον σκέφτομαι, αλλά έκανα λάθος.
Δεν έχει προσπαθήσει καν να με πλησιάσει μέσα σε αυτή την βδομάδα που πέρασε. Την επόμενη μέρα από την βόλτα μας ήρθαμε σχολείο και ήταν λες και δεν είχε γίνει τίποτα, λες και ποτέ δεν βγήκαμε. Ευτυχώς δεν πέφτω συχνά πάνω του και δεν χρειάζεται να τον βλέπω συνέχεια.
Ξέρω πως μετά την βόλτα έλεγα πως καλύτερα έτσι και θα γυρίσω πάλι στην καθημερινότητα μου στην οποία εκείνος δεν βρίσκεται μέσα,μα ένα κομμάτι μου...ένα μεγάλο μου κομμάτι από ότι διαπίστωσα ήθελε να έρθει να μου μιλήσει. Μα οι μέρες περάσαν όποτε σταμάτησα να περιμένω τον κύριο Αχιλλέα να μου μιλήσει. Δεν ξέρω καν γιατί ήθελα να μου μιλήσει,κανένα νόημα δεν θα είχε ούτως ή άλλως.«Πάλι χαμένη στις σκέψεις σου είσαι», σχολιάζει ο Δημήτρης
«Τι τρέχει;» ρωτάει η Κατερίνα
Χαμογελάω. «Τίποτα βρε παιδιά,δεν κοιμάμαι καλά τις τελευταίες μέρες»,λέω ψέματα μα καλύτερο από την αλήθεια.
«Ξέρω τι σου χρειάζεται»,λέει χαρωπά η Κατερίνα. Είμαι ήδη σίγουρη πως ότι πει στην συνέχεια δεν θα είναι κάτι που χρειάζομαι...
«Πάρτυ την Παρασκευής»,λέει περισσότερο σαν ανακοίνωση. Την κοιτάω απορημένη. Πριν μια βδομάδα και κάτι πήγαμε σε πάρτυ,πάλι; Δεν είναι για χόρταση,αν και είμαι βέβαιη πως ο Αχιλλέας θα είναι εκεί.
«Ναι!» λένε ταυτόχρονα τα αγόρια. Φυσικά και ενθουσιάστηκαν με την ιδέα...
«Την προηγούμενη βδομάδα δεν πήγαμε σε πάρτυ;» αναρωτιέμαι. Το ξέχασαν; Δεν μου αρέσουν τα πάρτυ,γιατί να πάμε πάλι;
«Έλα,ρε Έμμα»,παραπονιέται η Κατερίνα, «Σε τρεις μέρες είναι,γιατί είσαι ήδη αρνητική;» με ρωτάει. Και επειδή είναι σε τρεις μέρες,τι; Θα έχω αλλάξει γνώμη μέχρι τότε;
«Γιατί ήδη ξέρω πως δεν θέλω να πάω». Γιατί να θέλω να πάω σε ακόμη ένα πάρτυ; Κάθε βδομάδα κι άλλο; Διάβασμα γιόκ; Δηλαδή ναι, διαβάζω πολλές ώρες καθημερινά και εννοείται πως δεν σκόπευα να διαβάσω Παρασκευή βράδυ μα και πάλι...
«Θα πάμε». Φυσικά και αγνοεί ότι λέω και φυσικά θα πάμε σε αυτό το πάρτυ,εξάλλου αυτό κάνω. Λέω πως δεν θα κάνω κάτι και μετά το κάνω,όπως με τον Αχιλλέα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What do you want ?
Genç Kurgu«Τι θες;» τον ρωτάω. Με ακολουθεί τόση ώρα, κάτι θα πρέπει να θέλει αλλιώς είναι απλά ανώμαλος. «Τι σε κάνει να νομίζεις πως θέλω κάτι;» ρωτάει με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο. Είναι ελκυστικός και το ξέρει,όλοι στο σχολείο το ξέρουν. «Με ακολουθείς.» λέω...