Πρώτο φιλί {05}

1.8K 130 44
                                    

Φτάνω 15 λεπτά μετά από την ώρα που είπαμε κι εκείνος είναι ήδη εκεί. Λογικό... καθυστέρησα 15 λεπτά.

«Άρχισα να πιστεύω πως δεν θα ερχόσουν». Χαμογελάει. Όντως,το σκέφτηκα πολύ σοβαρά να μην έρθω μα να'μαι. Κάνοντας αυτό που έλεγα πως ποτέ μου δεν θα κάνω: βγαίνω με έναν γυναικά αλλά είναι η πρώτη και η τελευταία φορά.

«Το σκέφτηκα». Νιώθω τα μάγουλα μου να καίνε.

«Είμαι σίγουρος». Με διαβεβαιώνει, μα δεν φάνηκε να τον ενοχλεί. «Λοιπόν,πάμε;»

«Ναι,πάμε. Αλλά πού;» Ως απάντηση μου δείχνει μια μαύρη μηχανή.Είναι δίκη του; Δεν πρέπει να είσαι πάνω από 20 για τέτοια μηχανή; Γιατί δεν είναι μηχανάκι...είναι μηχαναρα. «Είναι νόμιμο να το οδηγάς εσύ αυτό;»

«Έχει σημασία;» Όχι,υποθέτω πως δεν έχει.

«Πολύ καλά τότε». Μου δίνει ένα κράνος,το μοναδικό κράνος που υπάρχει. Να φανταστώ εκείνος δεν θα φορέσει; Ουάου, καθόλου κλισέ όλο αυτό. Το "κακό αγόρι" να έχει μηχανή και να την χρησιμοποιεί ώστε να ρίξει κορίτσια,λοιπόν δεν θα ρίξει αυτό εδώ το κορίτσι.

Ανεβαίνει στην μηχανή. Ωραία,πως ανεβαίνουμε; Νιώθω πως θα πέσω,δεν έχω ξανά ανεβεί σε μηχανή όποτε δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη τεχνική για να ανέβεις πάνω ή κάτι τέτοιο. «Θες βοήθεια;» με ρωτάει. Χα! Θα ήθελε να θέλω βοήθεια,μα δεν θέλω. Τα καταφέρνω περίφημα.

«Όχι,όχι». Μπορώ να τα καταφέρω και μόνη.

«Ωραία,τότε γιατί δεν ανεβαίνεις;» Γιατί δεν ξέρω να ανεβαίνω σε αυτό το τέρας! Δεν είμαι και το πρώτο μπόι κι αυτή η μηχανή σαν να είναι ψηλή.

«Προσπαθώ να καταλάβω πως». Μάλλον ακούστηκα εκνευρισμένη,μα είμαι. Γιατί είναι τόσο δύσκολο να ανέβω;

«Πώς τι;» Είναι έτοιμος να γελάσει. Ξέρω πως θέλει να γελάσει.

«Πως να ανέβω σε αυτό το πράγμα!» Είναι ψηλά και άσε που μπορεί να πέσω και θα προτιμούσα να μην έπεφτα

«Άρα θες βοήθεια». Είπα εγώ ότι θέλω βοήθεια; Γιατί νομίζω πως δεν είπα ποτέ μου κάτι τέτοιο. Θέλει να θέλω βοήθεια,μα δεν θέλω.

«Μπορώ να το κάνω και μονή μου». Μπορώ να το κάνω κι μόνη μου. Πάω να ανέβω,πράγμα που καταφέρνω αλλά παραλίγο να πέσω μα ο Αχιλλέας προλαβαίνει και με πιάνει καλύτερα, ώστε να μην πέσω και να βρω την ισορροπία μου. Υπάρχει μικρή απόσταση από τα πρόσωπα μας και δεν νιώθω καλά με αυτό. Η καρδιά μου χτυπάει πολύ δυνατά και νιώθω τα σημεία που ακουμπάνε το σώμα του να φλέγονται. Η ανάσα του είναι ζέστη και την νιώθω.

What do you want ?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant