31. Everybody Here Wants You – Jeff Buckley.
Η καρδιά έχει τους λόγους της τους οποίους η λογική δεν γνωρίζει.
-Blaise Pascal.
Η Καλλιόπη έβλεπε το μπαλκόνι απέναντι κάθε πρωί, μα εκείνο το πρωινό έμοιαζε διαφορετικό. Είχε μια άλλη αύρα, ίσως έφταιγαν τα χαρτιά που τράβηξε πριν λίγα λεπτά, έπρεπε να πάρει τηλέφωνο την εγγόνα της, εκείνη τα έλεγε καλύτερα. Έφτιαξε τον καφέ της, και έναν για τον άνδρα της όσο κοιμόταν, τάισε τις γάτες και έκατσε στο τραπέζι έξω στο μπαλκόνι. Ο καφές άχνιζε ακόμα, κάηκε η γλώσσα της με την ανυπομονησία.
«Ακόμη τίποτα;» ρώτησε από την άλλη γραμμή η Τούλα. «Κοντεύει οχτώ.»
Κοίταξε το ρολόι της. Χρυσό, από το πανηγύρι του χωριού τρία χρόνια πριν. Ο άνδρα της καταξοδεύτηκε, ούτε τα καλά σεντόνια του γάμου τους τόσο ακριβά. Αλλά δούλευε σωστά, οπότε ίσως άξιζε. «Έχουν ώρα ακόμα. Παίρνουν δυνάμεις.»
Να τώρα κρύωσε ο καφές, τι να τον κάνει. Ήπιε μια γουλιά, άφησε κάτω το φλιτζάνι γεμάτο ζάχαρη και όχι αρκετή πίκρα, σαν τη ζωή της. Η κουρτίνα απέναντι ήταν ανοιχτή μονάχα μέχρι τη μέση, εκεί βρισκόταν η πίκρα της. Να μη μπορεί να δει μέσα στο δωμάτιο από το κρεβάτι και μετά. Μια σωστή δουλειά δεν είχαν κάνει.
Ε και δεν χρειαζόταν. Η γειτόνισσα από τον τρίτο φορούσε ωτοασπίδες αλλά ο παππούς από τον πέμπτο όχι. Και όταν οι φωνές δυνάμωσαν, κάλεσε την αστυνομία στις τρεις το βράδυ, μεσάνυχτα. Η Καλλιόπη έβλεπε ταινίες του 2021 με τον άνδρα της δίπλα να ροχαλίζει, αλλά κατευθείαν σηκώθηκε στο άκουσμα από τις σειρήνες. Απογοητεύτηκε όταν έφυγαν αμέσως, βέβαια το κατέγραψε, όπως και οτιδήποτε άλλο συνέβαινε στη γειτονιά. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της ήταν η τρίτη φορά που ερχόταν η αστυνομία στο διαμέρισμα του τετάρτου ορόφου από την αρχή του φθινοπώρου. Τρεις φορές περισσότερο από την πρώτη μέρα που κατοικήθηκε το αχούρι. Και η Ευανθία κοιμόταν με ωτοασπίδες, έχανε τα καλύτερα.
Η Καλλιόπη σήκωσε άλλη μια φορά το φλιτζάνι, η φωνή της Καίτης και της μικρής Σόνιας να μπαίνουν στην ομαδική συνομιλία. Χρήσιμο πράγμα το κινητό ημέρα με κουτσομπολιό.
Η Σόνια ήταν μόλις τριάντα δύο, κάτοικος στην πολυκατοικία της Καλλιόπης σχεδόν τρεις μήνες τώρα, αλλά καλή στην παρατήρηση. Διαζευγμένη, με ένα καναρίνι τον Φρίξο και έναν λογιστή για αμόρε. Είχε και εκείνη το τσαγάκι της, το συζητούσαν με τις άλλες όλη την ώρα. Δύο ορόφους κάτω, ήταν η πρώτη που είδε την αστυνομία να έρχεται, κοντά στον δρόμο.
YOU ARE READING
Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι | ✓
RomanceΗ Ήβη είναι στο τελευταίο έτος της σχολής της, Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση, μια σχολή που δεν της κέντρισε ποτέ το ενδιαφέρον. Είναι εσωστρεφής, απαισιόδοξη, έχει χίλια δύο προβλήματα και φοράει διαφορετικά παπούτσια στο κάθε πόδι. Ο Αχιλλέας...