8. The Sun Ain't Gonna Shine Anymore - The Walker Brothers.
Ερωτεύτηκες μιας θύελλα. Αλήθεια πίστευες πως θα μπορούσες να ξεφύγεις ανέγγιχτος;
- Nikita Gill
«Αχιλλέα, ελπίζω η φωνή μου να ακούγεται αρκετά απειλητική. Γιατί θα σε σκοτώσω.»
Αχ, η Νίνα. Η όμορφη Νίνα που του είπε να προσέχει με την Ήβη και να μη την πληγώσει. Και αυτός τι πήγε και έκανε; Την πήρε και την έκλεψε ένα πρωινό χωρίς να το καταλάβει κανείς.
Η Μίνα είχε ξυπνήσει εκείνο το πρωί με νεύρα όταν κατάλαβε τι είχε κάνει ο Αχιλλέας και η Ήβη. Τους πήρε τηλέφωνο όταν η Ήβη κοιμόταν δίπλα του καθώς περνούσαν έξω από το χωριό με τους τρελούς γείτονες από τους οποίους είχε κλέψει κάποτε τη Σούλα τη κατσίκα. Η μητέρα της Ήβης φώναζε και ούρλιαζε που «ένας βλάκας και μίσος πήρε την κόρη μου μακριά. Θα σε κυνηγήσω Σατανά, δεν μου γλιτώνεις.»
Την καταλάβαινε. Μάνα ήταν, το μυαλό της πήγαινε στο χειρότερο. Ο Αχιλλέας θα μπορούσε να είναι ένας ψυχοπαθής δολοφόνος που σκοτώνει κοπέλες και μετά τις μαγειρεύει και τις προσφέρει για κατανάλωση στα οικογενειακά τραπέζια. Μπορούσε να είναι ένας έμπειρος λευκής σαρκός και να την πουλούσε σε κάποιον πλούσιο πρίγκιπα στο Άμπου Ντάμπι. Θα μπορούσε να είναι πολλά και θα μπορούσε να κάνει πολλά στο μικρό της κοριτσάκι που το μόνο εξωπραγματικό πράγμα που έκανε στη ζωή της ήταν να πάει τρεις φορές σε πάρτι και να πίνει νερό όλη την ώρα.
Μέχρι στιγμής, ο Αχιλλέας το μόνο που έκανε είναι να τη ταΐσει πολλές μπουγάτσες και να καταστρέψει το πολύτιμο σημειωματάριο της. Αυτό το σημειωματάριο που τον εκνεύριζε. Η Ήβη το κρατούσε σαν ελπίδα σωτηρίας απέναντι σε κάθε πράγμα που συνέβαινε γύρω της. Το σήκωνε ψηλά και έλεγε «Πίσω μου σε έχω Σατανά». Σε μια στιγμή αδυναμίας, το πήρε από τα χέρια της και το έδωσε στον Σατανά, τον πολύ καλό του φίλο, να το κάνει ό,τι θέλει.
Οι δύο τους πέρασαν το υπόλοιπο της μέρας τους κάνοντας βόλτες σε αυτή την άγνωστη πόλη. Μέσα στο αυτοκίνητο φυσικά, η Ήβη ξαφνικά απέκτησε αλλεργία στον έξω κόσμο και φτερνιζόταν με κάθε ευκαιρία που έδινε στον εαυτό της. Φαινόταν ωραία πόλη, μικρή και χωρίς πολλά πολλά να συμβαίνουν. Βέβαια δεν την έψαξαν και όλη. Ο στόχος τους ήταν να βρουν ένα απομονωμένο αλλά ασφαλές μέρος για να παρκάρουν το αυτοκίνητο και να κοιμηθούν. Γιατί αν δεν κοιμόσουν στο αυτοκίνητο, τι σόι περιπέτεια ήταν αυτή;
YOU ARE READING
Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι | ✓
RomanceΗ Ήβη είναι στο τελευταίο έτος της σχολής της, Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση, μια σχολή που δεν της κέντρισε ποτέ το ενδιαφέρον. Είναι εσωστρεφής, απαισιόδοξη, έχει χίλια δύο προβλήματα και φοράει διαφορετικά παπούτσια στο κάθε πόδι. Ο Αχιλλέας...