Περιπέτεια Μηδέν: Εκεί που χαράχτηκε το πρώτο σημάδι του κύκλου.

1.7K 94 65
                                    

Περιπέτεια Μηδέν: Εκεί που χαράχτηκε το πρώτο σημάδι του κύκλου.

Είσαι βάσανο, τους ανάβεις όλους,
τους αφήνεις να καίγονται και φεύγεις.

-Dancing Queen, ABBA.

Ψήσε καφέ να σου πω το παρελθόν, το παρόν, άντε και το μέλλον. Αυτή την περιπέτεια δεν την έχεις ακούσει, για το νέο κορίτσι με την τρέλα για ζωή και εκείνο το ένα αγόρι που την έκανε να γελάει στην ψυχή.

Ετών δεκαεφτά και η αγωνία της φούντωνε για πότε θα βρίσκονταν πάλι μόνοι. Η Ευανθία δεν ήταν σαν τις άλλες κοπέλες της ηλικίας της. Ο μπαμπάς της είχε τον τρόπο του με τα όπλα, είχε υπηρετήσει στον πόλεμο και μετά τα καθάριζε στην αποθήκη της μαμάς δίπλα από τις πατάτες. Πού και πού τα δοκίμαζε πάνω σε κανένα κεφάλι. Ένα συγκεκριμένο κεφάλι.

Αχ, έρωτας.

Θα μου πεις και η Ευανθία προκαλούσε. Σε ένα τόσο μικρό χωριό, μιας τόσο μικρής πόλης όπως οι Σέρρες, περίμενες η φήμη της να μην είναι γνωστή; Όλοι ήξεραν για την Ευανθία που τόσο της άρεζαν τα αγόρια να τη κυνηγάνε από στάση σε στάση λεωφορείου μέχρι το σπίτι της, όπου ο πατέρας θα άνοιγε την πόρτα με την καραμπίνα και εκείνη χοροπηδώντας θα έμπαινε μέσα όσο τα αγοράκια θα κατουρούσαν τα παντελόνια τους.

Ο νέος της έρωτας όμως κάτι της έλεγε πως θα κρατούσε.

Αυτός ήταν μεγαλύτερος, μη φανταστείς, κανένα χρόνο και κάτι. Δεν πήγε στρατό, επέλεξε να σπουδάσει. Να σπουδάσει μάλιστα στη Θεσσαλονίκη. Ο πατέρας της Ευανθίας κουμμούνι τον ανέβαζε, κουμμούνι τον κατέβαζε. «Πλύση εγκεφάλου τους κάνουν εκεί πέρα.» της έλεγε, «Τόσα χωράφια τι να το κάνει το σχολείο; Ο σοβαρός ο άνδρας πάει στρατό και μετά οικονομεί, δεν βλέπει τα χαρτιά και τα μολύβια όλη του τη ζωή. Και τι όνομα είναι αυτό; Άγγελος; Βάλε λίγο μυαλό επιτέλους Ευανθία!»

Ο Άγγελος, το πιο πρόσφατο αμόρε. Σαν τα κρύα τα νερά, από διπλανό χωριό, είχε χωράφια που φυσικά, ο πατέρας πίστευε πως δεν ήταν δικά του. Για τον Άγγελο ο πατέρας της είχε την άποψη πως αυτός και οι γονείς του ήταν κλέφτες, ο αδελφός του ήταν κλέφτης, τα παιδιά του θα γίνουν κλέφτες και τα εγγόνια του θα κλέψουν. Οι γονείς του κλέφτηκαν, αυτή ήταν η αιτία για όλα. Αν την αγαπάς τη κοπέλα, πας στον μπαμπά της, συμφωνείτε τα περιουσιακά και τέλος.

Ποιο ζεύγος ήταν ποιο ευτυχισμένο; Οι γονείς του Άγγελου που έκαναν αυτό που αγαπούσαν όλη τους τη ζωή, ή οι γονείς της Ευανθίας που η μάνα της ζούσε στην σκιά του πατέρα της;

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 14, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι | ✓Where stories live. Discover now