16. Sweet Caroline - Neil Diamond.

1.6K 138 104
                                    

16. Sweet Caroline – Neil Diamond.

Γονάτισε, προσπαθώντας να μη τη κοιτάξει για πολλή ώρα, λες και ήταν ο ήλιος, αλλά την είδε, σαν τον ήλιο, χωρίς να τη κοιτάξει.

-Leo Tolstoy, Anna Karenina.

Η Ήβη καθόταν στην άκρη του του καθίσματος, κοιτώντας διστακτικά τη γυναίκα στα δεξιά της. Μια γυναίκα μεγαλύτερης ηλικίας από αυτή της γιαγιάς της, που έκανε φούσκες με τη τσίχλα και φορούσε φωτάκια, σαν τα Χριστουγεννιάτικα γύρω από τον λαιμό της. Ήταν όμορφη, παρελθοντικές χρόνος, κάποτε, ας πούμε πενήντα χρόνια πριν. Τώρα φαινόταν λες και το δέρμα ήταν έτοιμο να πέσει από το κόκαλο. Το μόνο που στεκόταν τρομερό στη θέση του, ήταν οι γκρι μπούκλες της, πιασμένες σε έναν βασιλικό κότσο.

Τις τελευταίες τρεις ώρες και πενήντα λεπτά, η κυρία Αφροξυλάνθη της εξηγούσε το δράμα της με το έτερο ήμισυ, τον Θανάση. Ο Θανάσης, ένας άνδρας είκοσι χρόνια μικρότερος της, είχε βρει νέα κοπέλα, τη Σούλα, και ήταν έτοιμοι να παντρευτούν. Αλλά ο Θανάσης, όπως είπε η Αφροξυλάνθη, ήθελε και εκείνη για περιστασιακές ερωτικές σχέσεις τις Δευτέρες και τα Σάββατα μεταξύ δέκα το βράδυ και τρεις το πρωί. Η κυρία Αφροξυλάνθη όμως εκείνες τις ώρες δεν μπορούσε να παρευρεθεί, καθώς η εργασία της ως παρέα σε άλλους άστατος άνδρες, δεν το επέτρεπε.

Στην προσπάθεια της λοιπόν να πείσει τον Θανάση να αλλάξουν το ωράριο -μιας και ήταν ερωτευμένη μαζί του, οπότε θα του έκανε οποιαδήποτε χάρη- ο Θανάσης αρνήθηκε, γιατί η Σούλα τον θέλει στο σπίτι για να προσέχουν μαζί τα τρία παιδιά της Σούλας από τον προηγούμενο γάμο της, τα δύο παιδιά του Θανάση από τον προηγούμενο γάμο του, το σκυλί που υιοθέτησαν μαζί με την Αφροξυλάνθη και δεν το γνωρίζει κανείς, και ένα χάμστερ που πήρε ο πρώην άνδρας της Σούλας για τη μικρότερη κόρη τους, Σάρα.

Η Ήβη μπορεί να μπερδεύει τα ονόματα, αλλά αυτή ήταν όλη η πλοκή της σαπουνόπερας που εκτυλισσόταν μπροστά της. Ήταν σίγουρη πως οι κάμερες στην ανω δεξιά γωνία του δωματίου και στην άνω αριστερή γωνία έξω από τα κάγκελα τραβούσαν όλη τη συζήτηση και την έβγαζαν σε κάποιο τοπικό κανάλι ως τη διασκέδαση των οχτώ.

Κάπου σε ένα άλλο μέρος καθόταν ο Αχιλλέας, με τα χέρια του στο κεφάλι και τα γόνατα του στο στήθος κλαίγοντας σαν ένα νήπιο. Έτσι τουλάχιστον της ειχε πει ο κύριος Μιχάλης, ο αστυνομικός που τη σταμάτησε για υπερβολική ταχύτητα. Κάθε μισή ώρα πήγαινε να δει τον φίλο της και γυρνούσε με μια ενημέρωση για τη κατάσταση της ζωης του. Σε σχέση με την Ήβη, ο Αχιλλέας ήταν στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού. Το είχε πάθει στο παρελθόν η Ήβη, ήξερε τι γινόταν.

Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι | ✓Where stories live. Discover now