14. The Way You Look Tonight - Tony Bennett.
Και πίστεψέ με όταν σου λέω πως κανείς δεν μπορεί να είναι τόσο όμορφη όσο εσύ αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή, γιατί δεν θα μπορούσα ποτέ να θέλω κάτι περισσότερο από εσένα τώρα.
-Mirella Muffarotto, Every Boy Is A Story.
Το λευκό φόρεμα της ήταν μεγάλο. Ήταν της Νίνας και η Ήβη το είχε «κληρονομήσει» από εκείνη πριν τρεις μήνες. Η μαμά χάρηκε πάρα πολύ που το φόρεμα της πήγαινε. Χάρηκε τόσο που της πήρε και παπούτσια λευκά και κάλτσες με δαντέλα για να τα φοράει όλα μαζί.
Το γέλιο της ακούστηκε σε όλη τη ταράτσα καθώς γυρνούσε και γυρνούσε και γυρνούσε μαζί με το φόρεμα. Οι ξανθές της μπούκλες έμπαιναν στο πρόσωπο της και μούτρωνε όταν δεν έβλεπε αλλά γελούσε ξανά με το που ήταν ελεύθερο το πεδίο της. Ο μπαμπάς τη σήκωνε από τα χέρια και ένιωθε πως πετούσε. Έκαναν κύκλους μαζί, τα γέλια τους μπλεγμένα σαν ένα τραγούδι απόλυτης ευτυχίας.
«Θα ζαλίσεις τον μπαμπά μωρό μου.» άκουσε τη μαμά της να της λέει από το πεζούλι λίγα βήματα μακριά. «Έλα να ξεκουραστείς λίγο και συνεχίζετε αργότερα.»
«Λίγο ακόμα!»
Ο μπαμπάς από πάνω αναστέναξε και ύστερα από μια στροφή την άφησε κάτω. Τα καινούρια της παπούτσια πάτησαν πάνω στη ταράτσα αλλά εκείνη ένιωθε ακόμη πως πετάει. «Ήρεμα ηλιαχτίδα. Έλα πάμε εκεί.»
Κρατώντας το μικρό της χέρι στο δικό του μεγάλο και δυνατό, τη βοήθησε να πάνε προς το πεζούλι που κάθονταν όλοι. Ένα τραπέζι με μπλε κορδέλες και μπλε μπαλόνια είχε στρωθεί από μπροστά τους, η τούρτα στη μέση έτοιμη να φαγωθεί. Ο μπαμπάς την έβαλε να κάτσει στη μέση, σε μια πλαστική καρέκλα απέναντι από όλους. Εκείνος ήταν από δίπλα της, όπως πάντα.
«Τώρα, θυμάσαι τι είπαμε;» τη ρώτησε. «Δεν θα τραγουδήσουμε, ακριβώς όπως θες. Αλλά θα σβήσεις το κεράκι ναι;»
Η Ήβη το σκέφτηκε λίγο. Το εφτάχρονο μυαλό της ήταν ευαίσθητο στους δυνατούς ήχους και στα έντονα τραγούδια, έτσι έλεγε η μαμά. Και ποτέ δεν της τραγουδούσαν. Αλλά το κεράκι πάντα έπρεπε να το σβήνει. Ακόμη και αν τη φόβιζε η φωτιά. Λίγο, όχι πολύ. Ήξερε πως ο μπαμπάς θα ήταν πάντα εκεί να τη σώσει.
«Κάνε μια ευχή μωρό μου.» της είπε η μαμά.
Ο μπαμπάς έσκυψε στο αυτί της χαμογελώντας. «Κάνε μια καλή ευχή.»
YOU ARE READING
Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι | ✓
RomanceΗ Ήβη είναι στο τελευταίο έτος της σχολής της, Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση, μια σχολή που δεν της κέντρισε ποτέ το ενδιαφέρον. Είναι εσωστρεφής, απαισιόδοξη, έχει χίλια δύο προβλήματα και φοράει διαφορετικά παπούτσια στο κάθε πόδι. Ο Αχιλλέας...