38. Come On Eileen - Dexys Midnight Runners.

933 81 185
                                    

38. Come On Eileen – Dexys Midnight Runners.

Είθε οι περιπέτειές σας να σας φέρουν πιο κοντά, ακόμη και αν σας παίρνουν πολύ μακριά από το σπίτι.

-Trenton Lee Stewart, The Mysterious Benedict Society and the Perilous Journey (The Mysterious Benedict Society, 2).

«Δηλαδή αυτό τώρα γράφει;» τον ρώτησε. Έφτιαξε τις μπούκλες της και φόρεσε τα γυαλιά ηλίου πάνω στα μαλλιά της. «Γιατί το έχουμε ξαναπροσπαθήσει και δεν βγήκε ρε παιδί μου.»

«Ηλιόφωτη, ξέρω τι κάνω.»

«Ναι αυτά μας τα' παν και άλλοι.»

Ο Αχιλλέας ήρθε και έκατσε δίπλα της. Η παλιά βιντεοκάμερα τραβούσε τους δυο τους να κάθονται σε ψάθινες καρέκλες στην παραλία, λίγο να φυσάει, λίγο να κρυώνουν, λίγο να μη τους νοιάζει. Η θάλασσα ήταν μερικά βήματα μακριά και ο ήλιος τους κοιτούσε με ένα πρωινό χαμόγελο. Έφτιαξε το λαχανί πουκάμισό του και τράβηξε τη καρέκλα κοντά σε αυτή της Ήβης.

«Χαμογέλα στον κόσμο που σε βλέπει.»

Η Ήβη έκλεισε το τζάκετ της καλύτερα. «Ποιον κόσμο; Μόνο κάτι πουλιά μας βλέπουν και πιστεύουν πως είμαστε τρελοί.»

«Και γιατί τρελοί;»

«Γιατί κανείς δεν έρχεται οχτώ το πρωί στη θάλασσα Αχιλλέα. Μετά βίας σε θέλει και ο ήλιος.»

«Αγρίεψες ε; Το νησί δείχνει τον πραγματικό σου εαυτό.»

«Άμα σου 'στράψω μία-

«Έλα έλα, γύρνα τώρα.» την είπε.

Η Ήβη αναστέναξε αλλά τον άκουσε. Το κεφάλι της έστριψε ενενήντα και κάτι μοίρες πριν το εκατόν ογδόντα ώστε ο φακός να βλέπει καλά το προφίλ της. «Τι ιδέα και αυτή να μας τραβάει από πίσω;»

Ο Αχιλλέας χαλάρωσε και χαμογέλασε στον ήλιο πριν γυρίσει και αυτός στη κάμερα. «Είναι μια αρτιστική πινελιά.»

«Ξέρεις πως έτσι μπορείς να πεθάνεις;»

«Κανείς δεν πέθανε όταν πήγε να γυρίσει πίσω.»

«Αυτό να το πεις σε εκείνους που πέθαναν.»

«Εγώ; Εσύ έχεις επαφές με όλο τον υπόκοσμο.»

Η Ήβη έσφιξε το μπουφάν της και απομάκρυνε τις μπούκλες από το πρόσωπό της. «Έχε χάρη αλλιώς...άντε ξεκίνα.»

Ο Αχιλλέας ξερόβηξε και σήκωσε το φρύδι στη κάμερα. «Καλώς ήρθατε στο τελευταίο βίντεο των περιπετειών του Άχι και της Ηλιόφωτης. Παρουσιαστές σας, ο Αχιλλέας Δυοβουνιώτης και η Ήβη Βιλαέτη.»

Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι | ✓Where stories live. Discover now