Θεωρία 2: Πίεση, όταν το γυαλί ράγισε από μια αόρατη δύναμη - η μέση.

1K 85 305
                                    

Θεωρία 2: Πίεση, όταν το γυαλί ράγισε από μια αόρατη δύναμη – η μέση.

Μπορεί να μην είμαι ικανή να εκφράσω,
το βάθος της αγάπης που νιώθω για εσένα,
αλλά ένας συγγραφέας το είπε πολύ ωραία,
όταν ήταν μακριά από αυτή που αγαπούσε,
έκατσε κάτω και έγραψε αυτές τις λέξεις...

-Diana Ross, Ain't No Mountain High Enough.

Η δεύτερη θεωρία της ξεκινούσε με ένα τραγούδι. Ήταν η επανάληψη ενός προηγούμενου, πάντα όμως αυτό το έβαζε να παίζει περισσότερο. Η προσμονή για λίγο πριν το τέλος με τις δυνατές φωνές της τραγουδίστριας και τις χιλιάδες εκδοχές της μίας σκηνής που η φαντασία της δεν έλεγε να ξεκολλήσει. Η playlist της αν είχε ένα τραγούδι που έπαιζε περισσότερο, θα ήταν αυτό. Γιατί ήταν η μέση.

Λάτρευε τη μέση. Περίεργο, κάθε πράγμα στη ζωή της έφτανε μέχρι το τέλος, φιλίες, διαγωνίσματα, εξεταστικές, σχέσεις αλλά το τέλος δεν το ευχαριστιόταν τόσο όσο θα νόμιζε κανείς. Η μέση ήταν όλο το ταξίδι. Εκεί που ανέβαινε η ένταση, το συναίσθημα, όλα ήταν αιχμηρά και αν κοβόσουν γελούσες. Και λίγο πριν το τέλος, λίγα τραγούδια που έμεναν για να κοιμηθεί, εκεί, χαμογελούσε. Γιατί είχε περάσει τα πάντα. Και πλέον μπορούσε να κλείσει τα μάτια της.

Η δεύτερη θεωρία της ήταν η δύναμη, που με σθένος, έσπαγε τα εμπόδια, την γυάλινη οροφή. Θυμάσαι που στο είχε πει αγαπημένε αναγνώστη;

Κοιμήθηκε, πολλές ώρες. Η Νίνα τη ξύπνησε με φώτα και φωνές. Η Ήβη έκρυψε το κεφάλι της κάτω από το λεπτό σεντόνι που είχε για να σκεπάζεται, χτυπώντας το κουνούπι και κόβοντας τα φτερά του. Κοιτούσε κουκουλωμένη και το ένα πόδι να κρέμεται πάνω από το στρώμα, τη Νίνα να ψάχνει μέσα στα ρούχα της, ξεμαλλιασμένη και με χρώματα στα μούτρα της. Δοκίμαζε τι ταίριαζε περισσότερο στα μάτια της. Λες και δεν ξέρουν όλοι ότι θα ξεβάψει το eyeliner από το σεξ.

Η Μίνα μπήκε μέσα, από πίσω της η Δανάη, και οι δύο με μούτρα στα πρόσωπά τους, όσο η Νίνα έψαχνε τον εαυτό της στα ρούχα της.

Η Ήβη δεν ήθελε να δει τη μάνα της. Είπε πράγματα που ντρεπόταν πλέον να σκέφτεται. Αλλά τη Δανάη. Αχ!

«Βρε καρδούλα μου, αυτά τι χωράνε μέσα;» η Μίνα κράτησε με δύο δάχτυλα το μαύρο εσώρουχο της Νίνας. Ένα κορδόνι και κάτι να καλύπτει τα ακάλυπτα.

Η Νίνα το τράβηξε γρήγορα. «Για σφεντόνα το έχω να βαράω τις χαζομάρες από πάνω σας.»

Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι | ✓Where stories live. Discover now