2. These Boots are made for walkin' - Nancy Sinatra

3.8K 279 454
                                    

2. These Boots are made for walkin' - Nancy Sinatra

Μην περπατάς μπροστά μου, μπορεί να μην ακολουθήσω. Μην περπατάς πίσω μου, μπορεί να μην οδηγήσω. Περπατά δίπλα μου, απλώς να είσαι φίλος μου.

- Albert Camus

Ο Αχιλλέας κοιτούσε τη σελίδα της στο Instagram με σταυρωμένα χέρια. Τις τελευταίες ημέρες είχε ανεβάσει δύο φωτογραφίες. Φυσικά, να μας τρίψει στα μούτρα την ευτυχία της. Δεν μας έφτανε να μας το φωνάζει από τις ταράτσες.

Κοιτούσε την τελευταία φωτογραφία που ανέβασε. Ήταν εκείνη, με το λαμπερό χαμόγελό της να κοιτάει τη κάμερα ανάμεσα σε τούλια και λουλούδια. Στη λεζάντα έγραφε: «Δουλειές και πάλι δουλειές!». Ναι ε, σου είναι κουραστικό; Τότε γιατί το κάνεις; Γιατί μας τυραννάς αχάριστη γυναίκα;

Προσπάθησε να ηρεμήσει τον εαυτό του. Δεν ήταν εύκολο, ειδικά όσο η μέρα πλησίαζε. Λίγο ακόμη και θα τον αφήσει για πάντα. Λίγο ακόμη και θα ανήκει σε άλλον.

Η πόρτα άνοιξε απότομα και ο Ιάσονας τον κοιτούσε σαν να τον έπιασε να κάνει χόρτο. Όπως τότε, στη δευτέρα λυκείου. Ο Αχιλλέας έκλεισε το κινητό γρήγορα. Με το βλέμμα του να καίει τον αδελφό του, σηκώθηκε με το κεφάλι ψηλά και έκατσε πάνω στο κινητό χωρίς να νιώθει τίποτα. Εκτός από μια δόνηση. Καιγόμαστε εδώ πέρα Γιώργο, τώρα μας θυμήθηκες;

«Κοιτούσες πάλι το προφίλ της.» είπε ο Ιάσονας. «Έτσι δεν είναι;»

Ο Αχιλλέας σήκωσε το φρύδι του. «Για ποιο πράγμα μιλάς, Βρούτε;»

«Σήκω πάνω.» ο Ιάσονας τον πλησίαζε απειλητικά.

«Αρνούμαι να ακολουθήσω τις εντολές σου.»

Και ο Ιάσονας επιτέθηκε. Τα δύο αδέλφια μάλωναν από τότε που γνωρίστηκαν για πρώτη φορά, πριν από είκοσι δύο χρόνια, στο νοσοκομείο της πόλης ύστερα από την πολύωρη γέννα της μητέρας Μέδουσας. Γιατί Ελένη, τουλάχιστον Ωραία, δεν ήταν. Ο Ιάσονας ως μεγάλος αδελφός ήταν ο πρώτος που επιτέθηκε, όταν τα πρώτα Χριστούγεννα με ολόκληρη της οικογένεια, ο Ιάσονας έβαλε το μωρό Αχιλλέα στο ντουλάπι με τα ποτά του πατέρα. Ο Αχιλλέας πήρε εκδίκηση κάνοντας εμετό πάνω του.

Η διαμάχη πάντα γινόταν με τον ίδιο τρόπο. Ο Ιάσονας πάντα πιο δυνατός, είχε το πάνω χέρι από την αρχή. Ο Αχιλλέας τα παρατούσε σχεδόν αμέσως, συνήθως μετά από την γνωστή κλοτσιά στο καλάμι από τον Ιάσονα. Έτσι και αυτή τη φορά, γρήγορα ηττήθηκε και βρήκε τον εαυτό του να ξαπλώνει στα πατώματα με τον Ιάσονα να ξαπλώνει στο κρεβάτι του.

Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι | ✓Where stories live. Discover now