18. Where Do I Begin? - Andy Williams.

1.5K 140 91
                                    

Θερμή παράκληση: Ακούστε το τραγούδι ή ψάξτε τους στίχους. και σκεφτείτε τους. t sets the mood. 

_____________________________________________

18. Where Do I Begin? – Andy Williams.

Κάποιες φορές σπας τη καρδιά σου με τον σωστό τρόπο, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ.

-Gregory David Roberts, Shantaram.

Η Ήβη έκλεισε τα αυτιά της με τα μικρά χεράκια της. Οι φωνές την τρόμαζαν κάθε βράδυ και το σημερινό φάνταζε το χειρότερο από όλα. Ξεκίνησε πριν μισή ώρα και δεν είχε σταματήσει. Λύγισε τα πόδια της κοντά στο στήθος της και έκατσε κάτω από το γραφείο της Νίνας. Περίμενε να σταματήσουν αλλά όχι. Την έκαναν να πονάει το κεφάλι της. Ένιωθε τόσο κουρασμένη.

Η πόρτα άνοιξε και μέσα στο σκοτάδι το δωμάτιο φωτίστηκε από μια λωρίδα φωτός. Η Ήβη σήκωσε το κεφάλι της και είδε τον αδελφό της να μπαίνει στο δωμάτιο. Τράβηξε τη καρέκλα μπροστά από το γραφείο και γονάτισε μπροστά της.

«Και σε ψάχνω τόση ώρα μικρό ζουζούνι.» της είπε γλυκά. Απέξω οι φωνές συνέχιζαν να ακούγονται. «Έλα, πάμε στο δωμάτιό μου.»

Η Ήβη υπάκουσε χωρίς δεύτερη σκέψη. Το δωμάτιο του Ανδρέα βρισκόταν στην πιο απομακρυσμένη γωνία του σπιτιού, για να κάνει πρακτική στα ντραμς χωρίς να ενοχλεί τους πάντες. Η Ήβη σηκώθηκε και έπιασε το χέρι του Ανδρέα. Αναρωτήθηκε αν θα κοιμόταν στο δωμάτιό του ξανά.

Πέρασαν πίσω από το σαλόνι. Για μια στιγμή είδε τον μπαμπά της να είναι κοντά στη μαμά της, δίπλα από το τζάκι. Δεν της φώναζε κάτι, τώρα μιλούσαν σιγανά. Αλλά μόλις κατάλαβαν πως περνούσαν, σταμάτησαν κάθε λέξη. Πρώτη τη κατάλαβε η μαμά και μετά ο μπαμπάς γύρισε να τη κοιτάξει.

«Μπαμπά, θέλω να κοιμηθώ μαζί σου.» του είπε και προσπάθησε να τρέξει κοντά του. Ο Ανδρέας όμως έσφιξε το χέρι του γύρω από το δικό της.

«Θα έρθω πιο μετά ηλιαχτίδα μου. Πάνε μέσα.» της είπε.

«Μα είναι ήδη αργά-»

«Ήβη μίλησα!»

Ο Ανδρέας τη τράβηξε κοντά του και σχεδόν την έσυρε στο δωμάτιό του. Ξεκίνησαν δάκρυα να πέφτουν από τα μάτια της. Η πόρτα έκλεισε και οι φωνές ξεκίνησαν ξανά.

Η Νίνα ήταν ήδη εκεί, ξαπλωμένη στην άκρη του κρεβατιού. Τους κοιτούσε με υγρά μάτια. «Ακόμη;»

Ο Ανδρέας δεν απάντησε. Βοήθησε την Ήβη να ανεβεί στο κρεβάτι και τη σκέπασε με μια δεύτερη κουβέρτα, δημιουργώντας ένα εμπόδιο ανάμεσα στις δύο αδελφές. «Θα κοιμηθείτε εδώ σήμερα.»

Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι | ✓Where stories live. Discover now