32. Babe I'm Gonna Leave You - Led Zeppelin.

1K 98 142
                                    

32. Babe I'm Gonna Leave You – Led Zeppelin.

Αυτός είναι ο τελευταίος μας χορός.

-Under Pressure, Queen and David Bowie.

Τη φίλησε στο μάγουλο. Ένα απαλό φιλί σαν να ήξερε και ο ίδιος πως αυτό θα ήταν το τελευταίο. Ίσως και να ήταν.

Η μυρωδιά της καταστροφής έφτανε στην ευαίσθητη μύτη της. Ήθελε να κλάψει, ήθελε να φωνάξει. Θυμόταν τα δάκρυα και τις φωνές της Μίνας κάθε φορά που εμφανιζόταν αυτή η μυρωδιά. Θυμόταν τον αδελφό της, τον γλυκό Ανδρέα που έγινε άνδρας σε μια νυχτί, να μαλώνει για τη μητέρα που αγαπούσε. Θυμόταν τη Νίνα να κουλουριάζεται δίπλα της στο κρεβάτι και να τη σφίγγει πάνω της, τα δάκρυά της να μουσκεύουν τη πιτζάμα.

Θυμόταν την γιαγιά της τη Δανάη να τους παίρνει μακριά κάποιες μέρες. Αυτή, η Νίνα και ο Ανδρέας. Η Μίνα έμενε πίσω, μάζευε τα σπασμένα κομμάτια της. Πάντα ξεχνούσε και κάποιο, πάντα κάτι έμενε μέσα στα χώματα και στις σκόνες και στις κομμάτια του τοίχου που έπεσε.

Η Ήβη δεν είχε τα κομμάτια να πέφτουν το ένα μετά το άλλο. Δεν πρόλαβε να καλύψει τον εαυτό της και όταν ο τοίχος έπεσε πάνω στο κεφάλι της, εκείνη χάθηκε. Έσπασε σε χίλια μικρά γυαλιά. Όλα τα γυαλιά της έμειναν μέσα στα χώματα και στις σκόνες και στα κομμάτια του τοίχου που έπεσε, δίπλα από αυτά τα λίγα που είχε αφήσει η Μίνα, η Νίνα, ο Ανδρέας, η Δανάη, η Ευανθία. Σε εκείνο το μοναδικό κομμάτι που άφησε για την Ήβη εκείνος. Ένα δώρο, μόνο για εκείνη, για να τον θυμάται τα βράδια που δεν μπορούσε να πάρει ανάσα από τα δάκρυα.

«Πρέπει να βρει βοήθεια Ηβάκι.» της είχε πει η Μίνα. «Βοήθεια που εγώ δεν μπορώ να του δώσω.»

Και για χρόνια την κατηγορούσε για όλα τα προβλήματα. Μέχρι που απλά, ξέχασε.

Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι | ✓Where stories live. Discover now