Capitolul 16

6.4K 584 26
                                    

Priveam orasul de pe geam . Aici am crescut .. aici am trait . Si acum ce fac ? Plec . Plec din cauza lui . Nu pot sa cred ca l-am iubit . Ba chiar ripostam cand cineva se lega de el . Desigur , cand cineva isi batea joc de el . Toata viata mea am ascultat cum i se spune gay si in toate felurile . Iar el cum este ? Cum sa creada asta despre mine ? I-am gresit cu ceva ? Nu cred .. faptul ca am stat la el este din vina lui Liz , nu am mea . Mi-am sters lacrimile din ochi si mi-am scos telefonul din buzunar . Era ora 10:00 PM . Dar afara inca nu era complet intuneric iar eu nu ma simteam obosita . Ceea ce s-a intamplat m-a inmuiat dar in acelasi timp m-a facut sa imi trezesc toata simturile . Inca nu pot sa cred ca parasesc Australia . Dar nu puteam ramane aici .. cu Luke si cu mama , care cel mai sigur , nici nu ma cauta . Ma duc in LA la matusa mea din partea tatei . Nu am mai vizitat-o de cand tata ne-a parasit . Ma inteleg foarte bine cu ea pana acum , sau pana atunci . Tot timpul a fost matusa mea preferata si sper din toata inima sa ma priveasca . Am simtit cum telefonul imi vibreaza in mana , ceea ce insemna ca am primit un mesaj . 

" Unde esti .. te rog spune-mi sa ma duc dupa tine. Luke este un handicapat si noi nu-l credem . Te rog Hope . Am nevoie de tine - Mike xx "

Nu inteleg de unde are numarul meu de telefon , dar acum nu-mi mai pasa atat de tare . Nu inteleg nici ce vrea sa zica prin "Am nevoie de tine" . Nimeni nu a avut vreodata nevoie de mine , iar acum , ca prin minune un star are  . 

"Mike , sunt undeva departe . Nu te obosi sa afli . De tine imi va fi cel mai dor , crede-ma . Imi pare rau ca fac asta . - Hope xx "

Dupa ce am trimis mesajul , mi-am lasat capul pe spate oftand . De ce trebuie sa fie totul atat de complicat ? Mi-am facut si eu un prieten , iar acum trebuie sa-l parasesc din cauza unui idiot si a presupunerilor lui proaste . Cum sa creada asta ? Auzi la el .. sa profit de ei . Nici macar nu am voce . Doamne , ce poate face celebritatea din om . Sau poate gresesc eu . Poate nu celebritatea l-a facut asa , poate asa a fost din totdeauna . Oricum , nu-mi mai pasa . Il urasc si asa va ramane pentru totdeauna . Sper doar ca intr-o buna zi sa-l pot sa-l uit .

Am luat telefonul si am ignorat zecile de mesaje pe care le tot primeam de la Mike si am tastat numarul matusii mele .

-Matusa Mara ? spun timid cand aud ca a raspuns .

-Hope ? spune ea intelegandu-se uimirea in grasul ei .

-Da , spun incet . Imi pare rau ca nu te-am sunat , dar am avut ceva probleme cu mama ..

-Doamne Hope , mi-e atat de dor de tine ! Cand vi sa ma vizitezi ? spune fericita .

-Maine ? spun timida .

-Te lasa mama ta ? Sau ai intrat in ceva belea si trebuie sa stai undeva , spune incepand sa rada in hohote .

Ea ma cunoaste aproape cel mai bine din lume . Bine , dupa tata .

-Da , dar iti povestesc cand ajung , pentru ca ma lasa bateria , spun incepand sa rad .

-Ok , eu si cu unchiul Matt te asteptam , spune fericita .

-Unchiul Matt ? Ce am pierdut ? tip incepand sa rad .

-Multe , dar o sa avem timp sa povestim .

-Ne vedem maine dimineata .

-Pa Hope .. ai grija de tine , spune ea inchizand  .

Numele Matt imi era deja cunoscut , deci nu cred ca o sa il uit curand .Iar matusa mea este doar cu 3 ani mai batrana decat mine , deci totul va decurge bine . Ma bucur atat de tare ca pot sa fac asta .. Mi-am gasit o cale sa evadez din lumea rea in care am crescut .

*******

M-am trezit cand am simtit ca aterizam . Am dormit cu fata lipita de micul geam . Dupa ce am aterizat , mi-am luat geanta micuta pe care o aveam la mine si am iesit . Desigur  , tot ce aveam in ea erau portofelul , pasaportul si o pereche de ochelari de soare . Dupa ce am iesit din aeroport am fost intamplinata de matusa Mara care avea zambetul pana la urechi . A fugit spre mine strangandu-ma in brate .

-Doamne Hope ! Ce ai crescut ! spune studiandu-ma din cap pana in picioare .

-Da .. asa se pare , spun zambind . Unde este Matt ? spun observand ca a venit singura .

-Este la locul lui de munca , spune luandu-ma de mana  .

Am urcat in masina ei si am pornit spre casa ei . Masina s-a oprit in fata unei vile gigantice . Ultima oara cand am  vizitat-o pe matusa Mara , statea intr-un apartament . 

-Iti place noua mea casa ? spune vazand ca ma holbez . 

-Da ! Cand te-ai mutat aici ? spun privind-o . 

-Cand Matt m-a cerut in casatorie , spune scotand cheile din contact . 

-Te-ai casatorit si nu m-ai chemat la nunta ? spun surprinsa . 

-Te-am chemat , adica am vorbit cu mama ta si a spus ca noi doua nu avem ce vorbi si mi-a interzis sa te sun , spune trista . 

-Imi pare rau , spun oftand . 

-Hai sa intram inauntru , spune ea iesind din masina . 

Cum am intrat , am ramas uimita . Casa asta este superba , dar din pacate eu sunt prea obosita ca sa o vizitez pe toate . 

-Mara .. sunt foarte obosita .. as putea dormi ? spun privind-o . 

-Da , sigur . Hai sa te duc in camera ta , spune luandu-ma de mana . 

Am urcat scarile , iar Mara s-a oprit in fata unei usi gigantice . A deschis-o iar eu am intrat inauntru si m-am aruncat direct pe pat . Sunt mult prea obosita ca sa o mai pot privi . Am simtit cum incet , incet adorm . 

-Noapte buna .. astea au fost ultimele cuvinte pe care le-am auzit  , dupa care am adormit . 

______________________________________

Am postat cu o zi mai repede pentru ca Luni si Marti am simulare iar maine cred ca voi repeta . 

Anyway , ce ziceti de plecarea lui Hope ? 

Hope→Luke Hemmings// în curs de corectareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum