Capitolul 45

4.3K 378 51
                                    

Intr-o buna zi, toate astea se vor termina.
Am rămas blocată in poziția inițiala. Asta a fost si cu Moke. Se pare ca iubirea lui a fost doar o minciuna. Iubirea noastră a fost doar o gluma, iar eu voi fi cea vinovata in fata faniilor. Fanii lor împotriva mea. Aparent, Luke avea dreptate. Regret si voi regreta mai tare. Dar mă simt eliberată. Mă simt liberă sa fac orice. Nu mai sunt legată de nimeni nici emotional, nici fizic- fiind orfana. Am toata viața înainte sa tot gresesc si sa învăț sa procedez cum trebuie.
Revin la realitate din cauza mirosului de sânge care îmi umplea narile. Luke.
Am alergat pana in fata lui, punandu-mă in genunchi. L-am ajutat sa se ridice de pe jos, chiar dacă el a refuzat sa mă atingă.
-Îmi pare rău, soptesc eu.
Luke s-a pus pe canapea si a ras batjocoritor.
-Auziti, lui Hope ii pare rău. Pentru ce îți pare rău, papusa? întreabă uitandu-se la mine.
M-am asezat si eu pe canapea uitandu-mă in alta parte, numai la el nu. Pentru ce îmi pare rău? Ce întrebare este asta? Îmi pare rău ca s-a ranit din cauza mea. De fapt, ce gândesc? Este vina lui ca s-a băgat in fata lui Mike. Trebuia sa îl lase, iar acum Niall ar fi fost cel plin de sânge. Luke este doar o victima colaterala.
-Hope, ce te-a apucat? tipa Eva rupand liniștea.
-Pe mine ce m-a apucat? Nimic, absolut nimic. Sunt total ok, ironia se făcea simtita in tonul meu. Voi ce credeati, ca am trecut atat de ușor peste faptul ca primul meu iubit m-a inselat si după a ieșit din viața mea? Si ca cel care mi-a promis iubire, m-a lăsat sa plâng doua saptamâni?
-Ce semeni cu mama ta, o voce groasa m-a făcut sa mă întorc. Fermecatoare, inteligenta, razbunatoare.
Am crezut ca mintea mea își bate joc de mine când i-am văzut ranjetul superb si ochii caprui care straluceau chiar si la slaba lumina oferită de bec. Parului lui era ciufulit, exact ca si cum era când mi-l aminteam.
Nu pot sa cred ca Matt este aici. Nu pot sa cred ca si-a permis sa se întoarcă aici după ce mama mea a murit.
-Ce cauti aici? întreb eu rece.
El mi-a ignorat întrebarea si s-a îndreptat spre blondul care își stergea sângele de pe fata.
-Deci el este acel Luke? întreabă el studiindu-l pe blond. Nu inteleg ce vezi la el, eu sunt mult mai frumos, trebuie sa recunoastem.
Adevarul crud este ca Matt chiar este frumos. Dar sufletul lui este putred, iar asta strica tot. Nici Luke nu este cine știe cât de pur si cuminte, dar sunt sigura ca nu ar profita de cineva cum a făcut Matt.
-Oh, Matt, nu o sa mă auzi ca-ți spun ca ești frumos, decat de întâi Aprilie, spun eu zambind ca un copil nevinovat.
Calum a început sa rada la încercarea mea de a glumi, dar când privirea lui Matt s-a fixat pe el, s-a abtinut.
-Si, ai ajuns o vedeta? Este frumos cum un vis - pe care nu l-ai avut - devine realitate. Uite, am si eu un micut vis. Vreau sa fiu împreuna cu cineva din familia Evans. Si cum tu ești ultima, numai tu îmi poti împlinit visul.
Am cascat ochii simtind cum senzatia de voma mă cuprinde. Ce mama papagalului vecinei crede asta ca spune? Sa fie împreuna cu mine, dupe ce mi-a băgat mama in mormânt? Doamne apară-mă de astfel de fenomene. Ceva mai idiot decat el, nu am văzut toată viața.
-Dacă asta este una dintre replicile tale de agatat, nu ma mir ca ești singur, spun eu razand la propria remarca. Uite, Calum este disponibil, dar eu refuz, spun lăsându-l pe Chinez sa înceapă sa se crizeze. Tot bombanea ca el are iubita chiar dacă nu a văzut-o de saptamâni.
-Matt, îți sugerez sa pleci. Am ceva de discutat cu idiotul -care este mai atragator decat tine- asta iar tu nu ești primit aici, spun încercând sa par serioasa.
El s-a întors si a plecat fara sa scoată un cuvânt. Aparent, i-am ranit sentimentele. Uh, Luke 2.
Cum ușa s-a închis, m-am aruncat pe canapea si m-am pozitionat in fata lui Luke, privindu-ne in tăcere unul ce altul.
-Mă urasti, spun eu privindu-l.
-Te urasc, spune el calm.
Deși îmi spunea ca mă uraste, nu mă durea. Aceste " te urasc" se simtea ca si "te iubesc"-ul pe care îl spuneam papusii mele la vârsta de cinci ani. Cuvinte spuse in gol. Nimic important.
-Dar, ai recunoscut ca sunt atragator deci nu te mai urasc atat de tare.
Zâmbetul lui a apărut pa fata, Luke aratandu-si gropitele.
-Știi, eu găsesc sângele întărit de pe fata ta foarte atragator, spun eu muscandu-mi buza.
Am început amândoi sa radem ca doi idioti.
-Ești adorabil, spun eu intr-un final.
Luke s-a oprit si mi-a zambit.
-Iar tu ești Hope.
-Ce vrea sa însemna asta?
-Ești... Nu știu.
Luke a fost intrerupt -foarte nepoliticos- de o felie de pizza care a aterizat exact pe fata sa. Am început sa rad incontrolabil, in timp ce blondi nu stia ce l-a lovit. Ugh, Calum idiot.
-Prea mult romantism si sentimente in aer, lalalala. Luke, ceart-o! A vrut sa mă dea la un sugator de bani! Hope rea, Hope foarte rea, spune el gasindu-si refugiu in bratele Evei.
Eva l-a împins de pe ea, după câteva minute sufocante de îmbrățișări.
M-am ridicat de pe canapea si am fugit in bratele lui Calum. L-am strâns cât de tare am putut si i-am mangaiat parul încet.
-Te iubesc, Căluț mic, soptesc eu lăsându-mi capul pe umărul meu.
-Si eu te iubesc Hopelică. Si nu uita ca sunt mai mare decat tine cu aproape trei luni, sopteste la rândul lui.
Am mai stat îmbrățișări pana când am auzit stranutul fals a lui Luke. M-am despărțit de Calum sarutandu-l pe frunte - la care m-am cam chinuit sa ajung- după care m-am întors spre Luke.
-Calum are dreptate. Trebuie sa ne certam. Nu am mai avut o cearta de cât - trei saptamâni? Întreabă el zambind.
-Nici nu trebuie sa avem. Si acum -Luke taci- sa ți-o prezint pe atragatoarea Eva, spun intorcandu-mă spre ea.
Eva a început sa roșească, așa ca m-am dus eu si am târât-o pana la Făt-Frumos.
-Dar o cunosc pe Eva cea bizară, spune Luke. Mi-a vorbit -atat de cât si Lidia- despre viața si m-au cam băgat in sperieti.
Am început sa rad vazand fata confuza a lui Luke așa ca m-am decis sa-i explic ceea ce s-a întâmplat de fapt.
-Luke, Eva si Lidia sunt actrite. Au proba pentru un film si le-am spus ca pot sa-si repete replicile pe invitați. Eva -cel putin- si-a intrat in personaj de-a lungul petrecerii. Dar Lidia era prea ametita de Harold ca sa se poată concentra.
-Da, eu mă numesc Eva Heart. Îmi pare rău pentru cele întâmplare, Luke. Dar sunt un mare fan si nu m-am putut abtine, spune Eva zambind sincer.
Luke a stat câteva secunde sa proceseze tot ce se intampla, după care s-a ridicat zambind si el.
-Hei Ev -îți pot spune așa, nu?-. Sa știi ca îmi iubesc fanii, mai ales fanele.
-Oh Doamne, Calum! tip eu. Luke încearcă sa aplice replicile lui de agatat pe iubita lui O'Brien. Adu repede camera de filmat! tip eu aplecandu-mă de la atat de mult ras.
-Iubita lui O'Brien? întreabă Luke confuz.
-Dyaln O'Brien, iubire. Eva este iubita lui Dylan. Vai dar greu procesezi, spun eu.
-Eu care credeam ca o sa primesc pupici, spune Luke trist.
-Hai aici Lukey, spun apropindu-mă de Luke.
Mâinile mele s-au infasurat in jurul corpului lui, iar ale lui s-au asezat pe corpul meu. M-am ridicat pe varfuri începând sa-i mangai si lui capul, exact ca si la Calum. Capul lui s-a asezat pe umărul meu, atingundu-mi gâtul cu buzele lui moi.
-Asta nu compeseaza un pupic, dar tot se simte bine, spune Luke.
-Tu chiar vrei un pupic? întreb eu zambind.
-Cam da, spune el.
Corpul meu s-a dezlipit de a lui Luke, iar eu l-am privit in ochi, in timp ce mă ridicat pe varfuri.
-Calum, pune-ți mana la ochi, spun eu continuand sa îl privesc pe blond in ochi.
Am încercat sa mă ridic mai tare, dar inaltimea mea de ștrumf nu-mi permite asta. Luke, vazand ca mă chinui, m-a luat in brate ridicandu-mă in așa fel încât el sa fie cel care privește in sus, iar capul meu sa fie la câțiva centimetrii de ai lui.
Am zambit, iar el mi-a urmat exemplul. Buzele noastre s-au contopit făcându-mă sa simt ceva prea perfect.
Simteam cum toată lumea dispare si rămân doar eu cu el. Mâinile mele erau pe gâtul lui, in timp ce ale lui aveau grija sa nu cad. Mi-am dezlipit fața de a lui, după un sarut care a durat mai mult decat ar fi trebuit.
Luke m-a pus jos si a continuat sa zâmbească. Băieți idioti.
-Acum ești fericit? întreb eu privindu-l pe blond de parca nimic important nu s-ar fi întâmplat.
-As fi preferat-o pe Eva, dar si tu ești destul de buna, spune el făcându-mi cu ochiul.
Amândoi am început sa radem in timp ce Calum nu avea nici cea mai mica idee ce s-a întâmplat. Adevarul este ca si eu sunt la fel de confuza ca si Calum. Nu am nici cea mai mica idee de ce am făcut ce am făcut.
________________

AW LOPE MOMENT.

hei guys cf? da si eu fac foarte bine

Ce spuneti de capitol?

de fapt, m-am plictisit sa tot intreb asta

ma iubiti? vreti ciocolata? care este personajul vostru feminin preferat?

dar masculin? sa nu va prind ca spuneti toata Luke. 

Vreau sa va prezint o carte -care nu-mi apartine, desigur- numita : 3:37|| Luke Hemmings

este geniala si va sugerez sa o cititi. Ok, Rahe dispare. Bye. 

Hope→Luke Hemmings// în curs de corectareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum