Capitolul 35

5.2K 477 61
                                    

Autor P.O.V. - sorry guys:)

 Incaperea era inundata intr-o liniste adanca. Nici un cuvant nu dansa rebel prin aer. Hope privea ingrozita, din spatele scenei, cum toti o asteapta. De cand si-a auzit invitatia pe scena, a inghetat. Sangele a refuzat sa-i mai umble prin corpul ei rece, iar aerul parca nu mai intra in plamanii ei. Ochii ei verzi, erau blocati pe podeaua, de o nuanta de maro plictisitoare, in timp ce prezentatorul o chema ca pe un copil mic. Picioarele ii tremurau, semn ca era mai speriata decat trebuia. Ceilalti doi crai de la rasarit, se aflau chiar in spatele fetei cu parul albastru. Mike isi privea ingrozit prietena, in timp ce Luke nu stia cum sa reactioneze. Nu intelegeau de ce, Hope, este atat de speriata. Michael a mai clipit de cateva ori, dupa care, a prins-o in brate si a dus-o pe scena. Luke i-a urmat pe cei doi indragostiti si s-a asezat plistisit pe canapea, fara sa il salute pe prezentatorul. In cealalta parte a canapelei, Mike s-a asezat Hope in brate.

-Bine ati venit, spune prezentatorul dupa ce a constatat ca totul este pregatit pentru emisiunea lor oribila.

Dintr-o data, Hope s-a intors cu fata spre Michael si l-a prins de bluza cu unicorn, tragandu-l mai aproape de ea. Mike, fiind naiv, a crezut ca aceasta vrea sa-l sarute, asa ca si-a inchis ochii si a intins buzele.

-Deschide ochii, idiotule, spune Hope tragandu-i incet o palma. Mike si-a revenit din socul pe care il traise in urma reactiei lui Hope, si a privit-o nedumerit pe fata. Imi spui si mie, de ce m-ai adus aici? Imi placea in spate, sopteste Hope nervoasa.

Mike a ras usor, in timp ce Hope continua sa-l ucida cu privirea. Vazand ca Mike nu are sa-i spuna motivul, s-a ridicat din bratele acestuia, si s-a dus langa Luke. Luke si-a ridicat ochii din decolteul unei fete din juriu, in timp ce Hope se facea comoda.

-Putem sa incepem? Am lucruri mai importante decat emisinea voastra idioata, spune Hope zambind sincer.

Prezentatorul a ridicat din sprancene, dupa care a ridicat de pe jos un aparat.

-Hope, Luke, haide-ti aici, spune acesta.

-De ce nu si Michael? intreaba Hope ridicandu-se.

-El va fi doar un martor.

-Ok, spune ea ridicand din umeri.

Prezentatorul le-a spus celor doi sa se puna pe scaunele special pregatite pentru ei. Hope si Luke s-au supus, in timp ce un barbat le-a pus un aparat la fiecare.

-Ok, sa incepem, spune prezentatorul luandu-si hartiutele pregatite pentru aceasta seara care sigur nu va fi uitata usor.

Hope il privea pe Mike, care pur si simpul nu-si lua ochii de pe telefon. Ea s-a incruntat vazand ca acestuia nu-i prea pasa de ea, in astfel de momente, in care trebuie sa aiba pe ea un aparat.

-Prima intrebare ii este adresata lui Hope. L-ai iubit pe Niall Horan?

-Da, spune ea facand aparatul sa se lumineze in verde.

-Nu minti... Acum, Luke. Ce simti pentru Hope?

-Ura, spune el zambind.

Luke a inceput sa se scuture, iar aparatul s-a luminat in rosu.

-Minti, spune prezentatorul zambind. Sa continuam. Hope, ce simti tu pentru Luke?

-Dispret, spune ea fiind scuturata.

Aparatul s-a facut rosu, in timp ce Hope incerca sa-si revina de la normal.

-Aveti cele mai idioate intrebari existente. Cu ce drept ma electrocutati? intreaba ea nervoasa.

-Ai semnat un contract cand ai venit, spune prezentatorul amintindu-le de contractul pe care au fost nevoiti sa-l semneze.

-Trebuia sa-l citesc, maraie ea.

-Luke, ce simti pentru Madeline?

Luke a ezitat putin, dupa care si-a deschis murmurand "o iubesc". Aparatul l-a scuturat, semn ca a mintit. Luke a scapat cateva injuraturi, dupa care l-a lasat pe prezentator sa continue.

-Hope, ultima intrebare, si am terminat, spune barbatul facand-o pe Hope sa zambeasca.

Ora petrecuta acolo, a parut o zi intreaga.

-Hope, il iubesti pe Michael? intreba prezentatorul.

Toate privirile s-au mutat pe Hope, chiar si a lui Michael. Inima ei a inceput sa bata mai tare ca niciodata, in timp ce tremura.

-D-da, spune ea.

Aparatul a scuturat-o, luminandu-se in rosu. Ea a inceput sa planga fara sa-si poata opri lacrimile. Mike s-a ridicat de pe canapea si a parasit studioul fara sa o priveasca pe Hope.

Prezentatorul si-a luat microfonul in mana, si s-a intors spre telespectatori de parca nimic nu s-ar fi intamplat.

-Atat pentru astazi, oameni buni. Urmariti-ne ca sa aflati crudul adevar chiar de la celebritati, spune el zambind la camera.

Luminile s-au stins, iar aparatele au fost luate de pe cei doi. Dar Hope nu se putea opri din plans. Statea acolo si murmura 'Imi pare rau'. Intr-un final, Luke a luat-o si a dus-o in brate pana la masina. Mike nu era acolo, Mike nu raspundea la telefon, Mike nu era cu Ashton sau Calum. Mike era in mintea ei si se juca cu sentimentele ei. Hope stia ca l-a ranit, si ca nu va putea rezolva usor asta.

_______________________

-Imi pare rau pentru greselile facute, dar maine am simulare iar nota se trece la teza, deci numai la Hope si la prostiile ei nu-mi sta capul.

-Ty pentru 55 K vizualizari, 4.9 K voturi si 1 K comentarii.

-La capitolul anterior am primit doar una sau doua carti, asa ca mai astept carti din partea voastra.

-Am o intrebare legata de capitol. Defapt, doua.

1) Credeti ca aparatele erau stricate, sau ce-i doi doar au mintit?

2) Ce credeti ca se va intampla cu Moke?

ACUM, AM O INTREBARE CARE MA MACINA DE CEVA TIMP.

Sunt printre voi persoane care citesc cartea, desi nu fac parte din 5SOS Fam?


Hope→Luke Hemmings// în curs de corectareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum