Capitolul 19

5.7K 578 32
                                    

Am pasit cu pasi micuti inauntru . Inima mi s-a facut ca de purice cand am vazut cum arata totul . Este luxos . Studiam cu privirea fiecare amanunt al camerei . Inima a inceput sa-m bata cu putere cand privirea mi s-a intersectat cu ochii de un albastru perfect a lui Luke . Dupa cateva secunde de privit , mi-am  mutat privirea spre pamant . Simteam  cum toata ma inrosesc , dar spre norocul meu , nu se vedea nimic din cauza palariei . Sper . 

-Eu sunt Luke , spune blondul intinzand mana . 

Zambetul fermecator s-a afisat pe fata acestuia . Ceva era sigur . El nu o recunostea . Mi-am intins mana tremuranda si am cuprins-o pe a lui . 

-Heaven , spune eu incet . 

Nu puteam sa-i zic ca ma cheama Hope , pentru ca si-ar fi dat seama .  Ne-am despartit mainile fiind intampinata de Matt care tinea sa ma prezinte tuturor . I-am spus lui Matt ca ma duc singura . Nu puteam sa-mi pun in aplicare planul daca era si Matt acolo . Am facut 'cunostinta' cu Ashton si Calum , care doar mi-am zambit prieteneste . Nu pot sa cred ca planul acesta simplu da roade . Oh Doamne , multumesc . 

Toata fericirea mi-a disparut cand l-am vazut pe Mike care se ridica de la o masa si vine inspre mine . De ce nu pot fi vrajitoare si sa dispar ?Da , ma uit la mult prea multe desene . 

-Buna , eu sunt Mike , spune el afisand un zambet pana la urechi . 

-H-Heaven , spun tremurand . 

-Hei ,esti ok ? spune el prinzandu-ma de maini . 

Simteam cu o iau razna . Dar nu stiu de ce . Simplul fapt ca ma atinge , ma face sa innebunesc . Planul asta va esua , iar eu voi avea de suferit . Sunt egoista .. ma gandesc doar la mine . Dar la cine altcineva ar trebui sa ma gandesc ? Nimeni inafara de mine nu ar avea de suferit de pe chestia asta . 

-Da , spun revenindu-mi din transa . Hai la masa , spun vazand ca toti s-au asezat . 

Mike a dat din cap aproator si s-a pus langa mine . Perfect, acum va trebui sa tremur de emotii toata seara . 

************

Mancarea a fost servita iar Matt si baietii vorbeau tot felul de lucruri . Mara trimitea cuiva mesajele , iar eu priveam farfuria . 

-Ce faci ? spune Luke facandu-i pe toti sa taca . 

-Nimic .. va ascult pe voi , spun zambind fals  . 

-Ok atunci . Te ascultam si noi pe tine , spune Luke . 

-Ce ai vrea sa-ti spus ? spun iritata . 

-Nimic , las-o balta , spune ridicandu-se nervos de la masa . 

Ce l-a apucat ? 

-Matt , ti-am spus ca o cautam pe acea fata  , spune Mike bagandu-si mana in buzunarul de la geaca . Ti-am adus sa asculti asta , spune intinzand un CD . 

-Ce este asta ? spune Matt analizand CD-ul . 

-Este ea .. spune oftand . A plecat din cauza acestui CD . 

-Ok , m-ai facut curios , spune Matt ridicandu-se . 

Oh nu . Era CD-ul meu . Nu pot sa cred ca acea chestie inca ma urmareste . Eu care credeam ca am suferit destul de pe urma ei . 

Muzica a inceput sa se auda in tot restaurantul , iar eu mi-am ascuns si mai tare fata in palarie . Era vocea mea .. Mara ma privea uimita ascultand cu atentie vocea  . 

Dupa ce s-a terminat melodia , lumea a inceput sa aplaude . Oh nu , asta este de rau . 

-Dar asta este vocea ta , Hope , spune Mara uimita . 

-Hope ? Unde este Hope ? spune Mike ridicandu-se uimit . 

-Ce este cu Hope ? Oricum , tipa canta super , spune Matt aparand la masa . 

-Hope canta acea melodie , spune Mara . 

-Unde este Hope ? spune Mike 

-Din nou , ce este cu Hope ? O cunosti pe Hope ? spune Matt fiind atent la comportamentul ciudat a lui Mike . 

-Hope este fata pe care o caut . Oh Doamne  , a fugit de noi in LA , pentru ca Luke a spus ca stie ca il foloseste . Hope este tipa cu care am pus afise in tot Sydney-ul , tipa Mike . 

M-am ridicat incet de la masa , incercand sa par neobservata . Trebuia sa o iau la fuga , dar mai intai trebuia sa ies civilizat de acolo . 

-Unde este Hope ? spune Mike . 

-Chiar acolo , spune Mara aratand spre mine . 

-Ea este Heaven . Eu o caut pe Hope , spune Mike . 

-Ea este Hope . Hope da-ti o data palaria aia demodata jos ! tipa Mara . 

Am simtit cum palaria este luata de pe cap , eu ramanand fara acoperire  . Mi-am intors incet corpul , intr-un final privirea mea intersectandu-se cu ochii inlacrimati a lui Mike .

-H-Hope ? spune el cu vocea tremuranda . 

____________________________________________

Stiu , stiu . Naspa .. 

Oricum , Hope a fost demascata . 

Ce credeti ca va urma ? Astept pareri :)

Hope→Luke Hemmings// în curs de corectareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum