Capitolul 22

6.2K 542 45
                                    

Am urcat timid inauntru , iar in urma mea USA o fost trantita de vânt . Totul era foarte curat si arată scump . Am pasit încet înspre fata autocarului . In încăperea in care am intrat , l-am găsit pe Michael care se juca pe telefon si pe Luke care privea afara , in celălalt colț al camerei . Nu înțeleg de ce ei sunt suparati unul pe altul ? Ei trebuia sa fie suparati pe mine si doar pe mine .

-Deci băieți .. Si fata , spune Calum făcându-mă sa tresar . Cine ajunge primul la pat îl ia ! spune începând sa alerge .

L-am urmat punandu-mă jos la primul pat . El s-a pus sus la primul pat . In scurt timp au ajuns Luke urmat de Michael . Luke s-a pus sub Calum iar Michael deasupra mea . Cum paturile erau paralele , eu trebuia sa stau fata in fata cu Luke .

-Si eu unde dorm ? spune Ashton ridicand mâinile in aer revoltat .

-Frate , trebuia sa vi mai repede , spune Calum zambind.

-Nu este vina mea ca am fost la baie , spune nervos . Am sa aleg eu cu cine sa dorm . Nu pot dormi sus , pentru ca sunt șanse sa rup patul . ASA ca trebuie sa dorm jos cu unul dintre voi . Hope , Luke ? Care se oferă .

-Dormi cu mine , spune Luke . Dar dormi la perete .

-De ce ?

-Întreabă-l pe Michael ce a patit când a dormit cu mine, spune rânjind .

-Ok . Calum , dorm cu tine , dar Luke , sa nu te miri dacă dimineața te trezesti cu noi peste tine .

Am zambit vazand ca Ashton paraseste "camera" lăsându-l pe Calum nervos .

-Voi știți cât de mare este Ashton ? spune fluturandu-si mâinile in aer .

-Cam da , spun eu punandu-mă pe spate .

-Atunci de ce nu dormi tu cu el ?

-Calum , eu cam am fost obligată sa vin cu voi in turneu . Gândește-te ce as putea sa-i fac noaptea persoanei de lângă mine dacă sunt nervoasa . Si sunt fata . Voi băieți . ASA este mai logic , spun ridicandu-mă din poziția pe care o aveam .

-Eu credeam ca asta vrei sa obti . Turneu , celebritate , fani .. Tot ce avem noi , spune Luke .

-Tu încă nu ai terminat ? Ce naiba nu intelegi ca eu nu vreau astea ! Am fost obligată sa vin cu voi . Crezi ca as fi vrut sa stau 8 luni cu tine intr-o mașina ? tip nervoasa .

-Papusa . Orice fan si-ar fi dorit sa stea măcar o zi cu mine intr-o mașina , spune lejer .

-Uite , aici este problema . Eu nu sunt un fan , spun ridicandu-mă .

-Nu nega , sti totul despre mine . Îți place cum cant si mă cam idolizezi .

-Din nou , tu nu vezi care este diferența intre ceea ce ai spus si ceea ce se întâmpla defapt . Eu nu știu totul despre tine . Eu știu totul despre voi . Nu îmi place cum canti , îmi place cum cantati . Si nu te cam idolizez , va idolizez . Pe voi , trupa 5 Seconds Of Summer , nu pe tine ! Ți-e chiar așa de greu sa intelegi ca eu nu te iubesc pe tine , ci va iubesc pe toți ! Nu vezi ca faptele tale ii ranesc pe băieți ? De ce te consideri mai superior decât ceilalți , doar pentru ca sunt mulți "fani" care te plac doar pe tine ? Nu uita ca toți ați pornit din același loc , spune ieșind de acolo .

Lacrimile au început sa-mi curga pe fata , dar eu nu înțeleg de ce . Eu nu as fi avut nici un motiv intemeiat sa plâng , dar tot o fac .

M-am asezat chiar in capătul canapelei din bucătărie , si m-am incolacit dând drumul lacrimilor . Am simțit cum doua mâini se incolacesc in jurul meu , făcându-mă sa deschid ochii . Era Ashton .

-Ce s-a întâmplat ? spune el .

-Luke nu vrea sa înțeleagă ca eu nu vreau asta , nu vreau sa fiu celebra , dar sunt obligată . El încă crede ca mă folosesc de el .. De voi .

-Lăsa ca o sa-i treacă . Celebritatea l-a făcut așa . L-a transformat in ceva ce el nu este , spune Ash încet .

-Ești sigur ?

-Sunt sigur . Adică are memorie de scurta durata . Nici nu si habar de câte ori a uitat versurile propriei melodii .

-Si eu am memorie de scurta durata , spun zambind .

-Naspa de tine , spune Ashton .

-Știu .

-Nu ți-e dor de mama ta ? spune el dintr-o data .

-Nu .. De mama am fugit . Cu chestia asta am fost obligată si de Liz si de Matt .

-Mie mi-e dor de mama mea , deși au trecut doar câteva zile .

-Lăsa Ashton , o sa o vezi curând , spun mangaindu-i pletele .

-Ce faci? spune Ashton începând sa rada .

-Nimic , spun tragandu-mi mana .

-Sti , deși nu este nimic intre noi , ar cam trebui sa păstrez distanță . Dacă ne vedea Michael , interpreta totul gresti , si ar fi urat 2 membrii ai trupei .

-De ce te-ar fi urat ? spun încet.

-Cred ca este Putin îndrăgostit de tine ..

-Ah , ok .

-Ok ? Tu nu îl placi?

-Ba da , dar ce contează ? Sincer nu am chef de nici o relație , spun incruntandu-mă .

-Ok , dacă zici tu , spune plecand .

L-am urmat pana in camera in care erau paturile . M-am pus in al meu si am tras perdeaua .

-Băieți ? Unde mergem acum ?

-Portland , spune Calum .

________________________

știu ca este sec capitolul , dar sunt chiar foarte bolnava si m-am gândit sa nu va fac sa așteptați chiar atat de mult .

Astept păreri sau sugestii sau orice .

Si dacă vrea cineva dedicatie?

Hope→Luke Hemmings// în curs de corectareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum