Capitolul 18

5.9K 545 32
                                    

M-am trezit rapid si am luat hainele din dulap la nimereala . Nu-mi pasa cum arat  . Trebuie doar sa ajung jos si sa vorbesc cu Mara sa faca cumva nu vina baietii sau sa nu ma duc la acea intalnire cu ei . Toata noaptea am stat si m-am gandit si sunt mai mult ca sigura ca o palarie pe cap nu ma va ajuta . Deci tot ce trebuie sa fac este sa nu mai vina ei . Am ajuns jos si am vazut-o pe Mara . Cand am ajuns in bucatarie , m-am blocat privind-o. Ce sa-i spun ? "Neata Mara . Uite ce este .. eu si Luke ne uram pentru ca el este un handicapat  , deci nu vreau sa vina . " . Asta nu va merge . Trebuie sa o fac mai subtil .

-Neata , spune Mara alungandu-mi toate gandurile . 

-Neata , spun oftand . 

M-am pus pe scaun si mi-am rezemat capul de masa . Ce fac ? Acum am incurcat-o rau de tot . Nu pot da ochii cu fermecatorul de Luke . Acel albastru ma ameteste si ma aduce la nebunie . Desi nu vreau sa recunosc , inca il iubesc . Dragostea mea pentru el a fost mult prea puternica ca sa poata sa fie rupta doar de un lucru marunt . Dar .. il iubesc si il urasc in acelasi timp . Este posibil ? 

-Ce este cu fata asta ? spune Mara asezandu-se pe un scaun langa mine . 

-Trebuie neaparat sa merg la acea intalnire cu baietii ? spun incet si nesigur . 

-Da .. Matt insista sa ii vezi . Stie ca-ti plac .

-Dar nu-mi mai plac ! tip eu ridicandu-mi capul . 

-Eu cred ca da . Oricum , ce motiv ai avea sa nu-i placi? 

-Luke . Luke este singurul motiv , spun oftand . 

-Luke ? Deci il cunosti ? 

-Mara .. te rog . Chiar nu vreau sa vorbesc acum despre asta . 

-Bine .. oricum , nu puteam vorbi despre asta , pentru ca trebuie sa te grabesti . 

-De ce ? 

-Baietii au schimbat ora intalnirii . In 2 ore trebuie sa fim la restaurant . 

Perfect . Chinul incepe mai repede decat trebuia . 

-Du-te si araneaza-te , spune Mara . 

-Bine .. spun ridicandu-ma . 

Am pasit incet pe scari si am intrat in camera aruncandu-ma pe pat . Ce o sa fac ? Nu pot sa nu ma duc  . Matt si Mara m-ar omora .. Iar acum nu am decat ideea cu palaria . M-am ridicat si mi-am scos rochia din dulap . Era scurta .. adica pana la genunchi , dar prea scurta pentru mine . Nu sunt genul de fata care poarta rochii . Defapt , le urasc . Am luat rochia si mi-am pus-o pe mine . Am intrat in baie si am luat trusa de machiaje pe care mi-a luat-o Matt ieri . Din nou , fac ceva ce nu-mi place . Ma machiez . Dar o fac doar pentru ca sa nu ma recunoasca . Mi-am pus cat mai mult negru pe fata , dar nu foarte mult si mi-am lasat parul desfacut pe spate . Am iesit din baie si m-am privit in oglinda . Sunt urata . Ma mir ca m-am sarutat cu Mike . Cum au suportat baietii asa o uratenie in jurul lor ? 

Am luat palaria neagra si mare si mi-am pus-o pe cap  . Perfect , acum nici macar eu nu ma mai recunosc. Mi-am luat telefonul si l-am pus in geanta , dupa care mi-am luat bocancii in picioare  .  Matt ar trebui sa stie ca eu nu port tocuri niciodata . Si nici nu am sa o fac . Am iesit din camera si am fugit jos , unde erau Matt in costum si Mara intr-o rochie rosie . Aratam complet diferit . Ea avea parul drept lasat pe spate , era machiata cu rosu , avea o rochie rosie si pantofi cu toc tot rosii. In timp ce eu eram .. neagra . 

-Ce este cu palaria ? spune Mara incepand sa rad . 

-Este la moda , spun incercand sa ma scot .

-A fost .. acum 50 de ani , spune Matt . 

-Eh  , mie-mi place , spun iesind afara . 

Ei m-au urmat  , dupa care am intrat in masina . In scurt timp , am pornit la drum . Eu ma uitam pe geam incercand sa fac sa nu ma mai gandesc la intalnirea mea cu ei . Sa ma gandesc doar la faptul ca planul meu poate va functiona .. poate . 

Am simtit cum inima mi se opreste cand masina s-a oprit , iar eu am ajuns sa privesc restaurantul in care urma sa intram .

Matt mi-a deschis usa , iar eu am iesit incruntandu-ma . Acum incepe chinul . 

____________________________

Da , am postat de doua ori intr-o zi . Record *la cartea asta*

Ce ziceti ca se va intampla ? Baietii o vor recunoaste ? 

Vrea cineva dedicatie ?

Hope→Luke Hemmings// în curs de corectareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum