Capitolul 32

5.7K 528 81
                                    

Multimea tipa atat de tare incat simteam cum imi explodeaza capul . Cum sa repet in astfel de situatie ? Mi-am aruncat corpul pe canapea incercand sa nu-mi sifonez tinuta . Deafapt , mie nici nu-mi prea pasa de tinuta . Oricum , ce as putea sifona la ea ? Consta intr-o pereche de bocanci si haine de piele . Nu am putut sa fiu atenta la imbracaminte astazi , mai ales dupa ce s-au intamplat atat de multe . Luke si Mad .. si Niall. Toate s-au intamplat in doua zile .

Am simtit cum telefonul incepe sa-mi vibreze in buzunar asa ca l-am scos rapid sa vad cine ma mai deranjeaza in astfel de momente . M-am uitat la ecran si am citit numele pe care nu ma asteptam sa-l vad . De ce m-ar suna Mara ? Am raspuns si am dus telefonul la ureche asteptand sa vad ce vrea sa spuna .

-Mara , spune repede , ma cam grabesc .

-Hope , spune ea cu voce tremuranda . M-m-ama t-a ..

-Ce-i cu mama ? intreb eu putin nesigura .

Ea a facut o pauza si a tras aer in piept . Nu inteleg de ce ii este atat de greu sa-mi spuna .

-Ea a .. murit , Hope . Mama ta a murit , spune ea cu greu .

Am simtit cum tot corpul mi se goleste de aer iar inima parca a incetat sa-mi bata . Mama mea a murit ? Nu se poate sa fi murit . Nu mama mea . Poate nu m-am inteles bine cu ea , dar am iubit-o si inca o iubesc . De cand am parasit-o cu Matt , nu mi-am putut lua gandul de la ea . Ea este fiinta care m-a purtat in burta 9 luni si mi-a dat un nume foarte frumos . Speranta . Tata mi-a spus ca , inainte sa fiu nascuta , au intervenit niste probleme medicale iar doctorii i-au spus mamei ca nu sunt sanse sa ma nasc vie . Dar , ca prin minune , eu m-am nascut sanatoasa . Si asa ea mi-a pus numele Hope .

Lacrimile si-au facut aparitia pe fata mea in scurt timp , iar eu am fost nevoita sa ma asez pe canapea . Ma durea .. ma durea inima . Sunt .. orfana ? Mi-au murit parintii , iar acum sunt singura .

Usa s-a deschis larg iar inauntru au intrat baietii . Mi-am sters repede lacrimile astfel incat baietii nu au vazut nimic .

-Du-te pe scena , fanii te asteapta , spune Mike privindu-ma cu putin dispret .

Am facut cum mi-a cerut , desi nu cred ca puteam sa cant . Mama mea m-a parasit . M-a lasat singura pe lumea asta . Totul in jur parca s-a oprit iar eu eram singura care se mai putea misca . Nu puteam auzi decat cuvintele mamei care ma chemau la cina , sau cand ma certa ca am stat prea mult afara . Acum nu ii mai vedeam partile negative , doar pe cele pozitive . Vedeam doar iubirea oferita de ea , nu si ura . Vedeam doar imaginea ei si a tatei .

Au plecat amandoi si m-au lasat asa . S-au dus intr-un loc mai bun si pe mine m-au lasat in lumea asta urata .

-Trebuie sa intri pe scena , spune un om de la paza trezindu-ma din transa .

Am aprobat tand din cap si i-am luat microfonul din mana . Cum am pasit pe scena , lumea a inceput sa o ia razna . Tipau tot felul de lucruri pe care nu le puteam intelege , sau pur si simplu tipau .

-Hei , New York ! Sunteti gat-

-Hei Hope , se aude vocea lui Luke facandu-ma sa ma intorc .

Fanii au inceput sa tipe mult mai tare cand l-au vazut pe Luke care pasea increzator pe scena , cu un microfon in mana . Se vedea ca inca este obosit de la reprezentatia anterioara . Cum era ultimul concert , baietii au decis sa cant eu ultima .

-M-am gandit sa cantam impreuna . Primul si ultimul concert , nu ? intreaba el zambind .

Am incercat sa schitez si eu in zambet dar imi era aproape imposibil avand in vedere ca mama mea m-a parasit .

-Bine , Luke . Vom canta impreuna doar daca multimea vrea , spun eu intorcandu-ma spre multime . Cine vrea ca eu si Luke sa cantam impreuna ? tip eu facand multimea sa tipe .

-Se pare ca ei vor , spune Luke razand usor .

El a venit inspre mine facandu-ma sa ma dau mai inspate cu cativa pasi .

-Ce vrei sa cantam ? intreb eu .

-Ce zice de Rock Me ? Cred ca-ti place One Direction avand in vredere ca ai fost iubita lui Niall , spune el facandu-ma sa ma incrunt .

Defapt , nu sunt directioner , dar n-am chef sa risc o cearta .

-Bine , Rock Me sa fie .

Cum am spus asta , muzica a inceput sa se auda in toata scena . Am inceput sa cantam , dar gandul meu numai la meldie nu era . Ce ma fac eu fara mama mea ? Cum a murit ? De ce a murit ? Nu trebuia sa moara !

Daca ramaneam acasa , nimic din toate astea nu se intamplau . Eram acolo si mai mult ca sigur , o salvam . Nu stiu ce s-a intamplat , dar simt ca este mana lui Matt la mijloc . Daca ceea ce simt eu este adevarat , atunci Matt va plati .

Dar nu o sa o pot aduce pe mama la viata . Nu o sa pot sa-mi cer scuze pentru toate greselile facute pana acum . Cum o sa-i mai spun eu cat de rau imi pare ca am parasit-o ?

Lacrimile au inceput sa curga pe fata mea , iar Luke a observat , dar a continuat sa cante la fel ca mine .

Cum aveam sa-i spun ca o iubesc ? Nici nu am apucat sa-mi iau adio de la ea . Am simtit cum picioarele imi cedeaza , iar vocea mea dispare . Nu mai puteam spune nimic . Luke s-a oprit vazand ca si eu m-am oprit si s-a indreptat spre mine .

Eu am cazut in genunchi si am inceput sa plang in hohote . Multimea nu mai spunea nimic , tot ce auzeam erau pasii lui Luke care se indreapta inspre mine .

Bratele lui s-au asezat in jurul corpului meu luandu-ma in brate . Mi-am pus capul pe pieptul lui si am dat drumul la toata durerea pe care o aveam in mine .

-M-mama a murit , spun eu cu greu printre lacrimini .

-O sa fie bine Hope , o sa fie bine . Sunt aici pentru tine , sopteste Luke mangaindu-mi parul .

Eu ma aflam in mijlocul scenei , inconjurata de sute de fani , in bratele lui Luke , plangand .

Cine ar fi crezut ca asa ar fi aratat ultimul meu concert ? Cine ar fi crezut ca Luke ar fi aici langa mine , in momente in care eu sunt incapabila sa fac ceva ?

__________________________

Lel , astept pareri . Anyway , vreau sa va spun ca puteti sa-mi puneti intrebari mie *adica je , scriitorul* chiar daca nu au legatura cu cartea . Daca puneti intrebari , eu am sa raspund la ele la sfarsitul urmatorului capitol .

Ce ziceti de moartea mamei lui Hope si de faptul ca Luke este bland cu ea ?

Hope→Luke Hemmings// în curs de corectareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum