Mana lui Michael o tinea strans pe a mea, parca nu mai vroia sa-mi dea drumul vreodata. Zambetul lui este mai lang ca nicidata in timp ce paseste putin incordat pe coridorul care duce la iesirea din stadion. Eu sunt fericita, pentru ca am impresia ca am facut alegerea buna dandu-i o sansa lui Michael. Sper doar sa nu regret. Eu am obiceiul de a face alegeri gresite, dupa sa regret ca am fost o idioata. Mi-am ridicat privirea din pamant si l-am privit pe Mike cum nu-si poate stapani zambetul.
-Mike, de ce esti atat de fericit? intreb eu oprindu-ma.
El s-a intors inspre mine si mi-a prins si cealalta mana in a lui. M-a privit in ochi zambind, dupa care s-a apropiat de mine lipindu-si buzele de ale mele.
S-a retras incet continuand sa zambeasca.
-Este prima oara cand fac asta in calitate de iubit adevarat al tau, sopteste el dandu-mi drumul la mana.
Am continuat sa mergem spre iesire, dar ne-am oprit in camera unde se aflau ceilalti ca sa dam "vestea cea mare". Mike a intrat incet in camera tragandu-ma dupa el. Bine nu mai tragea dar mă ţinea după el.
In camera se aflau Luke, Madeline si Matt.
-Imi pare atat de rau pentru pierderea ta,spune el luandu-ma in brate .
Si mie imi pare rau. Am lasat-o sa-mi scape printre degete. Daca eram acolo, reuseam sa o salvez, sunt sigura. Incep sa cred ca totul sa intampla din cauza mea..
-Sunteti un cuplu? intreaba Matt privindu-ne ba pe mine, ba pe Michael.
Am aprobat dand din cap, iar Matt a afisat un zambet. Madeline si Luke au cascat ochii si nu au indraznit sa spuna nimic. Ce fel de reactie este asta? Madeline mi-a fost cea mai buna prietena, ar trebui sa se bucure pentru mine, sa ma felicite sau macar sa-mi zambeasca. Iar idiotul ala blond as trebui sa-i zambeasca macar pe Mike, ca el ma tot batea la cap cu Michael.
Idioti.
-O sa stati si o sa va uitati asa la noi toata ziua? intreaba Mike parca citindu-mi gandurile.
Luke si Madeline parca au revenit din transa, dupa s-au uitat unul parca vorbind prin telepatie. Acum eu sunt cea idioata.
M-am decis ca nu este tocmai frumos sa stau in usa, si m-am indreptat spre canapea. Luke si Madeline o ocupau pe toata, asa ca l-am luat frumos pe Luke de mana si am inceput sa trag de el.
-Hei, ce-i cu tine? tipa Luke vazand ca eu aproape i-am rupt bluza.
Dar, era de neclintit. Ce a mancat asta, pietre?
-Vreau sa stau jos, iar slanina ta, care este cam multa, ocupa toata canapeaua, spun eu zambind.
-Eu nu am slanina, spune Luke frecandu-si burta. Madeline este cea grasa, spune Luke incercand sa se scoata.
-Ce cuplu dragut sunteti voi, spun privind-o pe Madeline cum se ridica nervoasa.
Luke este un idiot, iar acum a dovedit asta. In loc sa se ridice sa mearga dupa iubita lui, el s-a asezat mai bine pe canapea. Michael a trecut pe langa mine si l-a impins pe Luke in capatul canapelei, facandu-mi si mie loc. M-am pus langa el si mi-am pus capul pe umarul lui.
-Sti ca trebuie sa te duci dupa ea? intreaba Michael incepand sa rada.
-Se intoarce ea la mine. Toate se intorc, spune Luke sigur pe el.
Mi-am ridicat capul incepand sa rad isteric.
-Prietenele imaginare nu se pun, Luke , spun eu cazand pe Michael.
Radeam ca o idioata, la propria remarca, in timp ce Mike ma privea amuzat iar Luke se gandea cum sa-mi intoarca replica. Dupa cateva minute bune, Luke a renuntat pentru ca nu gasea nimic. A luat telecomanda de pe masa si a pornit televizorul pe care eu nici nu l-am observat.
-Hai sa ne uitam la emisiunea aia, in care barfesc vedetele si le cheama , sa ii testeze cu detectorul de minciuni, spune Luke repede.
Michael a aprobat in timp ce eu ma tot gandeam la ce emisiune se refera. Eu nu stiam despre ce este vorba, dar suna tentand.
Luke a oprit pe un post si a dat volumul mai tare. M-am ridicat de pe Mike incercand sa fiu atenta si sa aflu despre ce vedeta este vorba.
-Si astazi despre cine vom vorbi , James? intreaba o femeie privindu-l de pe canapea, pe prezentator, probabil.
-Astazi vom discuta despre o vedeta recent aparuta. Cu totii o stim pe Hope, nu? Dar stiati ca s-a despartit de Niall Horan, membrul trupei One Direction, si acum se pare ca exista ceva intre ea si Luke , dar si Mike, spune barbatul facandu-ma sa ma incrunt.
Eu sunt barfa lor? Cum vine asta?
-Cum adica, James, vrem detalii, spune femeia de pe canapea.
-Avem poze cu ea, dusa in brate de catre Luke.
Pe ecran a aparut poza de la concert, cand am inceput sa plang. Mike a vrut sa zica ceva, dar televizorul a inceput din nou sa se auda.
-Si aici o avem pe Hope cu Michael Clifford. Se pare ca Hope a trecut destul de repede peste Niall Horan, sau poate a facut asta doar pentru a-si mari celebritatea. Nu stim, dar ea ne poate spune. Sa o sunam?
-Ce? Deja m-am saturat sa fiu acuzata ca profit de altii. Cum Doamne au ajuns la ei pozele atat de repede? Cea cu Mike a fost facuta acum o ora. Mike, nu-i crede, intre mine si Luke nu este nimic, spun privindu-l.
El si-a ridicat privirea si mi-a zambit fals.
-Te cred, spune el zambind si mai fals.
Am vrut sa-i spun ceva, dar telefonul a inceput sa-mi sune.
Era emisiunea.
Am raspuns, ducandu-mi telefonul la ureche.
-Stiu cine sunteti, chiar acum ma uit la emisiunea voastra. Acum, spuneti ce vreti.
-Adevarul, spune barbatul prin telefon.
-Orice v-as spune, voi veti considera minciuna, spun eu.
-Vino la noi in emisiune, acum, si vom afla daca minti sau nu, testandu-te cu aparatul de detectat minciuni.
-Si daca nu vreau?intreb eu privindu-i pe baieti care asteptau raspunsul meu la afirmatie.
-Atunci inseamna ca noi avem dreptate , si l-ai folosit pe Niall.
-Voi veni, spun eu.
-Adu-i si pe Luke si Michael cu tine. Vom avea nevoie de ei.
-Asa voi face, spun eu zambind fals.
Aparat de detectat minciuni? Am incurcat-o.
_______________________________
DECI, va prezint doua carti noi, dupa va adresez cateva intrebari.
-Razboi in doi
Este un FF cu Luke, si cred ca merita sa-i dati o sansa.
-Jessica
Este un FF cu Harry Styles
DACA VRETI SA VA CITESC CARTILE *si daca imi plac, sa le prezint in Hope* dati-mi un link intr-un comm.
Intrebarile:
1) De ce credeti ca ii este frica lui Hope de acea emisiune?
2) Ce credeti ca se va intampla cu Mukeline, cand Madeline va vedea cat de indiferent este Luke?
-ty pentru 50K
-sorry bc este scurt, dar chiar nu am timp. Saptamana viitoare am doua simulari si un examen.
CITEȘTI
Hope→Luke Hemmings// în curs de corectare
FanficHope este o adolescentă antisocială de 17 ani. Luke Hemmings este idolul ei. Unul dintre cunoscuții membrii ai trupei Five Seconds Of Summer. Perfecțiunea este cuvântul care îl definește pe Luke... până ca ea să-l cunoască. El este un monstru, iar e...