Capitolul 17

6.2K 553 40
                                    

Mi-am deschis ochii si am vazut doar alb . M-am rotit in pat si am putut observa camera gigantica in care ma aflam . Este un vis , nu ? Sa-mi dau o palma ? Eh , nu . Asta merge doar in desene animate  . Am zambit la gandul ca am 17 ani si inca ma mai uit la desene animate . Dar fata mi-a devenit din nou una neutra . Ce am facut ? Am fugit de probleme in loc sa le infrunt . Tipic eu . Am intrat in baie si am in baie incercand sa ignor faptul ca totul era atat de scump . Sotul matusii mele trebuie sa aiba un oc de munca bun ca sa aiba asa o casa . Abia astept sa-l intalnesc . 

Mi-am facut repede rutina si am iesit din camera lasandu-mi telefonul pe pat . Cand am iesit pe hol , m-am blocat . In ce directie trebuia sa merg ? Locul acesta este mult prea mare ca sa mai tin minte pe unde trebuie sa merg . Am pasit in dreapta incet uitandu-ma cand in stanga , cand in dreapta sperand ca voi da de un chip cunoscut . Dar nicaieri nimic . Spre norocul meu , am gasit scarile . Am coborat incet pe ele , zambind cand am inceput sa vad parterul . Si aici era super frumos . Nu m-as satura sa traiesc intr-o casa ca asta . M-am asezat pe canapea si am privit pe geam . Este vara . Suntem in Mai ... Dar eu ma simt ca si cum am fi in Decembrie . Simt totul atat de rece . Si inima mea este acum inghetata . Nu trebuia sa plec ! Trebuia sa raman si sa-l infrunt pe Luke , care din cate vad , crede ca este mult mai bun decat mine . Dar se inseala . Toti se inseala . Nu este cu nimic mai bun decat mine . Si ma bucur ca insfarsit mi-am dat seama de acest lucru . 

Privirea mi s-a fixat pe o poza . Am simtit cum toata ma golesc de energia pe care o aveam in mine . In acea poza erau Calum , Ashton , Mike , un barbat si .. Luke . De unde are Mara aceasta poza ? 

-Buna dimineata , spune cineva in spatele meu . 

M-am intors si privirea mea a intalnit ochii caprui ai unui barbat . M-am uitat din nou la poza , iar acest barbat era barbatul din poza . M-am uitat din nou la el , dar fata mea era mai lipsita de culoare ca niciodata . Eram speriata si socata . Am fugit de trupa 5 Seconds of Summer si dau din nou de ei . Ce este in neregula cu lumea asta ? 

-Eu sunt Matt , spune intinzandu-mi mana . 

-Hope , incantata , spun dand mana cu el . 

-Iti plac baietii astia ? spune punandu-se langa mine pe canapea . 

Se referea la ei . 

-Inca cum , spun privind poza . 

-Perfect atunci . Saptamana asta vor veni aici .

-De ce ? spun ca arsa .

-Mike nu se simte bine , din cauza unei fete .. Nu stiu . Luke mi-a spus ca este atat de disperat , incat a vrut sa puna afise pe strada cu ea , spune incepand sa rad .

In mintea mea nu era decat poza mea cu "Data disparuta" pe ea . Ce este cu Mike ?

-Si mi-au spus ca ea a venit in LA  , deci vin si ei aici ,continua el .

-B-Bine , spun incet .

-Hope , mi-a spus Mara sa te duc in oras sa-ti cumpar niste haine , spune ridicandu-se .

-Nu este nevoie .. Oricum plec curand .

-Eu nu cred asta . Mara a sunat-o pe mama ta si ne-a spus ca ai fugit de acasa acum cateva saptamani , spune el punandu-si mainile la piept . Norocul tau este  ca Mara s-a gandit ca ai un motiv sa vi aici , deci nu a spus nimic . Deci .. sigur nu te vom lasa sa pleci , doar daca v-

-Doar daca vreau sa o sunati pe mama sa ma ia si sa ma duca din nou acasa unde sa trebuiasca sa il suport pe Matt , alt Matt , care ma obliga sa stau la locul meu in timp ce mama si cu el ies in oras . Stiu , stiu ! Mi s-a mai spus , spun eu rapid .

-Okey , spune el lungind ultimele litere . 

-Iti zic totul dinainte . Noi ne vom intelege bine , spun eu incepand sa rad . 

-Un prieten nou ! spune el luandu-ma in brate . Nu-i spune Marei ca fac din nou asa , spune el rupand imbatisarea . 

-Sigur  , spun facandu-i cu ochiul . 

Nu pot fugi de ei .. Nu ca nu as vrea , dar chiar nu pot . Din nou , trebuie sa-l vad pe el . 

Doar daca nu gasesc eu o solutie . Stiu ! Ma voi inchide in camera . Si din nou , Hope dovedeste ca este proasta . Cum sa ma inchid in camera ? Nu sunt un copil de 7 ani. Din pacate , am 17 . 

*******************

Am ajuns acasa aruncand pungile pe canapea . Sesiunea asta de cumparaturi a fost foarte obositoare , mai ales avand in vedere faptul ca Matt ma tara din magazin in magazin ca sa probez toate hainele . A tinut sa-mi cumpar o rochie pentru "intalnirea" mea cu baietii . 

Spune ca va fi un moment magic , pentru ca ei sunt super nebuni si super de treaba . La partea cu "de treaba" se incadreaza doar 3 dintre ei . 

Din cate mi-a spus , maine seara vin baietii si ne intalnim cu ei la un restaurant . 

Ce voi face ? Nu voi putea da ochii cu Luke pentru ca voi face o criza de nervi . Doar daca .. Luke nu va sti ca sunt eu . 

Voi face cumva sa nu ma recunoasca . Defapt , nu are cum sa ma recunoasca , pentru ca nu m-a privit niciodata cu adevarat . Tot timpul m-a privit cu superiozitate .

_____________________

Naspa , stiu. 

Dar mai incolo se vor intampla chestii mai interesante :)

Astept pareri :D

Hope→Luke Hemmings// în curs de corectareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum