Am zambit vazand casa aranjata gata de petrecere. De fapt, ce aranjat? Am comandat multă băutura si am chemat un DJ bun. Adică pe mine, serios acum, credeau ca pot da o petrecere reușită fara ca eu sa fiu DJ? Se inselau. O petrecere fara un Calum Thomas Hood, nu este completa. Am intrat in casa pe care nu am mai văzut-o pana acum rămânând impietrit, la propriu si la figurat in fata ușii. Cred ca am greșit casa. De fapt, sigur am greșit casa. Locul asta este gigantic! Nici nu știu dacă pot sa-l numesc "casa", mai degrabă "palat".
-Hei Calum, spune Luke fluturandu-si mana prin fata mea.
Mi-am scuturat puțin capul revenind pe planeta Pământ. Luke zambea ca un tamp așteptând sa reactionez cumva.
-Ce cauti aici Lucas?
Zâmbetul mi-a apărut pe fata intr-o fractiune de secunda. Luke si-a lăsat capul jos începând sa râdă. Sincer mi-a fost dor sa stau prin preajma lui Luke. Avem atat de multe amintiri împreuna, doar noi doi. Am fost prieteni buni încă de mici. Eram doi copii care se aveau unul pe altul. Desigur, si pe Michael, dar cu el este alta mancare de peste. Contează doar ca ei doi s-au urat si la început. Credeam ca nu se va mai repeta istoria, dar uite-ne aici, in fata aceleași probleme idioate. Nu-i înțeleg pe băieții ăștia, tot eu trebuie sa le rezolv problemele.
-Calum, trebuie sa vorbim, spune Luke devenind dintr-o data serios.
-Da, trebuie? Asta este casa lui Hope?
Sprancenele mele s-au ridicat arătând faptul ca sunt mirat.
-Da, este. Căluț, trebuie sa vorbim ceva serios. Acum.
De la chinez, la Căluț. Frumos Hemmo. Frumos.
I-am făcut semn lui Luke ca poate sa vorbească deși nu știu ce are atat de serios de spus. Luke s-a uitat in stânga si in dreapta asigudandu-se ca nimeni nu ne aude si m-a tras pe mine din ușă, intr-o camera cu șemineu.
-Calum, asculta-mă atent. Ceva nu este inregula cu Hope.
-Opreste-te Luke. Dacă vrei sa-mi vorbești despre ce nu-ți place tie la Hope, eu plec.
-Calum, asculta-mă odată! Hope este ciudata. Am stat cu ea in camera doua saptamâni iar ea mi-a povestit despre tot ce se putea povestii. Despre casa, deși nu a precizat mărimea ei, despre fiecare camera in parte. Aici, de exemplu, este camera in care ea si-a pierdut albumul foto. Dar,ea a omis o singura camera. Camera ei. Nu mi-a spus absolut nimic despre ea. Tot timpul când ajungeam sa vorbim despre camera ei, ea sarea la altceva, spune Luke parand iritat de tot ce se întâmpla.
-Poate nu-i place sa vorbească despre lucrurile ei, spun eu frecandu-mi ceafa.
-Mi-a povestit cum a murit tatăl ei si nu mi-ar povestii despre camera ei pentru ca i se pare un subiect prea intim?! Serios Calum, gândește puțin. Sigur ascunde ceva.
-Si ce dacă ascunde ceva? Este treaba ei, nu înțeleg de ce mi-ai spus si mie, soptesc eu intorcandu-mă spre cealaltă camera.
Dar, Luke mi-a prins bluza si m-a tras înapoi.
-Eu vreau sa aflu ce ascunde. Vreau ca tu sa vii cu mine, in camera ei, in timpul petrecerii. Trebuie sa aflu ce are atat de tare de ascuns. Trebuie, spune Luke privind in gol.
-Frate, eu nu vin cu tine. Este prietena mea si nu pot sa-i calc așa intimitatea, spun eu.
-Te rog Calum. Doar asta si nu te mai rog sa mă ajuti cu nimic toată viața, se roagă el.
Sa incalc intimitatea unei prietene de doua saptamâni sau sa ajut un prieten din copilărie? Oh, ce alegere grea.
-Promiti ca nu-mi mai spui niciodată "chinez" sau "Căluț"? Întreb eu zambind.
-Promit, spune el zambind.
-Daca ne prinde Hope, este numai si numai vina ta, spun eu serios.
_____________________
Bum. Am postat capitole din 2 in 2 zile. Nu va mirati ca este scurt.
App, nu mai postez curand bc nu stiu. Dar revin la postatul o data pe saptamana.
Ce spuneti de capitol?
Căluț si Lucas in actiune.AM INCEPUT O NOUA CARTE
SE NUMESTE "Inainte sa apari tu" SI DACA ATI ARUNCA UN OCHI PESTE EA, AS FII FERICITA
CITEȘTI
Hope→Luke Hemmings// în curs de corectare
FanficHope este o adolescentă antisocială de 17 ani. Luke Hemmings este idolul ei. Unul dintre cunoscuții membrii ai trupei Five Seconds Of Summer. Perfecțiunea este cuvântul care îl definește pe Luke... până ca ea să-l cunoască. El este un monstru, iar e...