-Deci, ceea ce vrei sa inteleg este ca si tu ma f-
-Te rog nu rosti cuvantul! tipa eu enervata de situatie. Nu va folosesc, de ce va este atat de greu sa intelegeti asta?
-Atunci? Ceea ce faci tu, cum sa-i spun? intreaba Mike incepand sa rada.
Era nervos si el, asta era sigur. Dar daca m-ar fi inteles si el pe mine... De o saptamana incerc sa vorbesc cu el, si sa-i explic absolut tot, dar el este prea incapatanat sa inteleaga.
M-am ridicat de pe scaunul care mi-a tinut de urat de cand am inceput aceasta cearta, si m-am dus spre geam, in timp ce privirea lui Mike era atintita pe mine. Este asa de greu sa inteleg barbatii, sau baietii in cazul lui...
-Te-ai calmat? soptesc eu cand ajung in dreptul geamului pe care Mike isi tinea capul.
-Putin, sopteste si el cu vocea tremuranda.
-Te rog asculta-ma... spun el luandu-i mana. Mike, nu am cum sa te iubesc, trebuie sa intelegi asta. Dragostea nu apare asa de usor, ea porneste din ceva mic si incet, incet, infloreste in ceva mare si frumos. Noi doi avem un viitor frumos in fata, sau poate nu.
Dupa ce am terminat de vorbit, in camera s-a asternut o liniste intepatoare.
-... putem afla ce se va intampla, doar incercand, spun eu terminandu-mi ideea.
Mike a oftat, mutandu-si privirea pe mine. Ochii lui verzi te ameteau, asta era sigur.
-Hope, eu inteleg asta. Eu te-am cam fortat sa intri in aceasta relatie si nu ma asteptam sa ma iubesti, dar ce s-a intamplat cu Luke pe scena? Trebuie sa stiu, Hope... simti ceva pentru el? intreaba Mike blocandu-ma.
As putea spune atat de usor "Nu", dar nu pot. M-as minti pe mine insumi, pentru ca sentimentele mele pentru Luke nu sunt inca moarte. Poate nu sunt la fel de intense, dar exista. Mike a observat ca ezit, asa ca m-a luat in brate.
-Nu-i nimic Hope. Asa sunteti toate... Tot timpul eu sunt uitat... Sti, m-am saturat sa fiu "Cel mai urat din trupa". Inteleg, toate il vreti pe Luke, dar si eu am inima si sentimente care iti sunt incredintate tie. Vreau si eu sa am parte de iubirea perfecta pe care o traieste Luke cu Madeline, sopteste el cu greu.
Am simtit cum lacrimile lui imi ating umarul. Si mie imi curgeau lacrimile pe fata, dar m-am decis sa nu-l las si pe el sa vada asta. Mike chiar sufera si chiar daca nu vreau asta, trebuie sa recunosc ca sa se intampla. El este tot timpul cel mai jignit de toti, dar nu credeam ca el a observat asta.
-Vrei sa fim ca si Madeline si Luke? intreb eu impingandu-l de pe mine. Ok, eu sunt Luke, iar tu Madeline.
Mike a inceput sa rada cand a vazut ca ma intorc si incep sa-mi aranjez parul cat mai fabulos posibil. Dar nimic, chiar absolut nimic, nu-l putea face ca parul lui Luke.
M-am intors spre Mike care se ineca de la atat de mult ras si mi-am luat pozitia de diva.
-Mike aka Madeline, uita-te ce grasa esti, spun eu incepand sa rad.
Era atat de frumos cand radeam fara un motiv anume. Era chiar romantic, pot spune.
Dar ne-am oprit amandoi cand usa s-a deschis. Pe ea au intrat chiar Luke si Madeline, care zambeau dibios. Eu, singura, am continuat sa rad in timp ce Mike imi facea semn cu mana sa termin. M-am ridicat din pozitia in care am stat, adica aplecata incercand sa nu ma innec, si i-am privit pe cei doi care ne priveau pe noi. Nu intelegeam ce se intampla, dar era destul de ciudat.
-Ce se intampla spiridusule? intreb eu privindu-l pe Luke.
-Dar eu sunt mai mare, sopteste el. Sti ceva, las-o balta. Am venit sa va spunem ca astazi pornim spre Sydney, cu autocarul nostru.
-Dar eu am propriul autocar, spun eu.
Luke si-a intors privirea care era pe jos, pe mine. S-a incruntat fulgerandu-ma din priviri. Dar ce am facut?
-Cu noi ai venit, cu noi pleci chiar daca acum esti o diva, spune Luke rece.
Am vrut sa comentez, dar ceva m-a oprit. Avea dreptate, eu sunt o diva. Sau cel putin ma comport ca una. Dar nu-mi convine sa ma duc in acelasi autocar eu ei.
-Dar cu ce vine Madeline? intreb eu privindu-l victorioasa.
-Madeline, Skyler si Rose vor veni cu noi. Si, avand in vedere ca fiecare aveti un iubit, veti dormi cu el. Adica, eu cu Madeline in primul pat jos, Calum cu Rose in primul pat sus, tu cu Michael in al doilea pat jos, iar Ashton cu Skyler in al doilea pat sus, spune Luke.
-Nici macar nu le cunosc pe Skyler si Rose. Le-am vazut doar o data. Cum voi rezista cu ele pana in Sydney, din New York? intreb eu.
-O sa le cunosti. Din cate stiu, te-ai descurcat si cu noi, iar noi suntem baieti.
Luke si Madeline au iesit din camera lasandu-ma cu gandurile mele, si desigur, si cu Mike. O sa vina si ele? Nu ma deranjeaza faptul ca voi dormi cu Mike, caci este iubitul meu, dar nu stiu de ce am sentimentul ala ciudat de discomfort. Nu pot sa suport in drum de o saptamana cu toti in acelasi loc. Spun o saptamana, pentru ca o sa ne oprim din oras in oras, ceea ce este enervant... Oricum, nu o sa mor. Nu ar trebui sa mor. Daca privesc lucrurile in mare, nu vad nimic deranjant, dar daca stau sa iau toate amanuntele, ceva ma deranjeaza.
-Hope, mergem? intreaba Mike din tocul usii.
-Unde?
-Sa impachetam? spune Mike zambind.
-Sigur, hai sa impachetam. Ne asteapta un drum lung, soptesc eu parasind camera.
_____________________________________
Okey guys, ik a ajuns tarziu. Vreau sa va spun ca zilele astea sunt epuizante. Am ajuns de la scoala si m-am culcat. M-am trezit la 17:30, dupa care m-am pus sa scriu la Hope. Deci, vineri am examen la engleza. O sa mor omggg.
Ah, da. Vreau sa va spun ca eu si cu prietena mea idioata *@xRainOfDreams*
ne-am inscris la Romanian Wattpad Awards.
Sa nu va prind ca o faceti idioata, pentru ca numai eu am voie, bc sunt punk rock.
Da stiu ca nu va intereseaza ce facem noi, dar vroiam sa stiti. Dah, urmeaza intrebarile, nu?
1)Ce ziceti de calatoria spre Sydney?
Am doar o intrebare... wow. Bine, va las cu intrebarile care defapt sunt o intrebare. <- daca ar vedea profa' mea de romana propozitia asta, scrisa de mine, eleva de 9.50 in simulare, m-ar lasa corigenta *ras dramatic*
Key, Rahe aka xLostInDarkx va iubeste.
Ah, dah, aproape am uitat. In caz ca va intrebati de ce unele capitole au un nume gen:Capitolul 4 - Filme horror. , sa stiti ca au nume pentru ca am inceput corectarea cartii, iar cele corectate sunt notate asa ca sa stiu unde am ajuns.
CITEȘTI
Hope→Luke Hemmings// în curs de corectare
FanfictionHope este o adolescentă antisocială de 17 ani. Luke Hemmings este idolul ei. Unul dintre cunoscuții membrii ai trupei Five Seconds Of Summer. Perfecțiunea este cuvântul care îl definește pe Luke... până ca ea să-l cunoască. El este un monstru, iar e...