Capitolul 47

3.9K 362 9
                                    

Am închis TV-ul când au început sa prezinte actorii care joaca in filmul ,,Sub aceeași stea". Mi-am sters lacrimile de camasa lui Luke si m-am ridicat de pe jos. Mi-am întors privirea asupra lui blondi ca sa-l surprind in timp ce doarme. Corpul ii este sprijinit de pat, iar mâinile-care pana acum mă inconjurau- se aflau pe lângă corp. Gura intre deschisă ii permite sa respire mai ușor aerul de August. Știam eu ca nu va rezista pana se termina filmul, dar tot voiam sa-l vad.
Am ieșit din camera lăsând ușa deschisă in urma mea si am coborât încet scarile sperând ca nu-l trezesc pe Luke. Dacă îl trezesc o sa mi se planga ca l-am pus sa se uite la filme romantice cu ,,tipa din Divergent".
Am ajuns in living fara sa trezesc pe nimeni si l-am privit pe chinez cum vizioneaza emisiuni despre ingrijirea câinilor.
-Calum, soptesc eu.
Calum si-a întors fata spre mine si a încercat sa-mi privească fata prin intunericul care cuprindea casa.
-Hopelică, cu ce ocazie la parter?
-Am venit sa-mi vad Căluțul preferat, spun eu enervandu-l pe Calum. Luke a adormit pe jos si vreau sa-l pui in patul meu, rad eu.
Calum a oftat după care s-a ridicat de pe canapea.
-Ți-am spus eu sa nu-l lași sa se uite la ,,Sub aceeași stea". De ce crezi ca nu l-am lăsat sa vadă ,,Titanic"? Mâine ori o sa planga, ori o sa te terorizeze cu întrebările, spune Calum când ajunge in fata camerei.
Am ras încet privindu-l pe Calum cum îl ridica pe Luke in modul in care își ridica mirele mireasa. L-a pus încet in pat, după care a decis sa fuga repede jos sa nu piardă nici o secunda in plus din acea emisiune. Lui Calum ii place aici deoarece Liz înregistrează fiecare episod pentru el.
Am închis ușa zambind. Calum este un prieten bun, Luke este un prieten bun, Skyler este o prietena buna. Totul este bine.
Prea bine.
Nu se poate sa fie totul atat de bine. Trebuie sa se întâmpla ceva rău ca sa se egaleze balanta vieții mele. Momentan balanta mea este inclinata înspre bine. Sper sa rămână așa.
-Hope, ești bine?
Vocea somnoroasa a lui Luke s-a auzit in toată camera.
Se pare ca eu eram in fata uși cu mana pe clanta, plangand.
Mi-am sters lacrimile si m-am pus in pat. Mâinile lui Luke mi-au cuprins corpul linistindu-mă.
Ce tot gândesc? Nu cred ca exista vrei balanta a vieții mele. Poate ca așa va fi viața mea de acum încolo.
*
Razele soarelui îmi mangaiau fata fortandu-mă sa mă trezesc. Dar nu vreau sa mă ridic din patul asta moale si de pe perna care îmi face visele mai frumoase.
Dar ceva m-a ridicat din pat. Luke nu era acolo, nu mă tinea in brate. Oh, nu! Cum s-a trezit idiotul ăla înaintea mea?
Am coborât scarile in fuga ajungând in bucătărie.
Nimeni, nicăieri? Unde este Calum? Dar Liz?
Am investigat bucătaria si am găsit un biletel lipit de frigider.
"Ne-a chemat Matt acasă la Mike. Cică ,,ședința". Oricum, hai repede acolo sa nu pierzi nimic interesant.
Luke"
Am urcat din nou in camera si mi-am luat primele haine pe care le-am văzut. Mi-am luat cheile mașinii si telefonul.
In scurt timp eram in masina ducandu-mă la Mike.
Nu sunt sigura ca sunt gata sa dau ochii cu Mike. Chiar dacă el si băieții au avut concerte, Michael este cea mai oribila persoana pe care o cunosc si am refuzat sa particip la concertele lor.
Am coborât din mașina si m-am grăbit sa intru in casa.
Matt, Mara si băieții mă așteptau pe mine, adormita.
M-am pus in liniște pe canapea, lângă Luke si Ashton.
Trebuie sa recunosc, si Ashton este scump la vedere. El si Mike împreuna cu Rose au dispărut din viața mea. Dar cine știe, poate e mai bine fara ei in ea.
Încă nu am indraznit sa-mi ridic privirea si sa-l privesc pe Michael in ochi. I-am observat doar parul -acum negru. Încă puțin Clifford, încă puțin si ramai fără păr.
-Acum ca sunteți toți aici, trebuie sa-ți spun ceva foarte important.
Vocea lui Matt a fost frântă de tonul rece si tăios a lui Mike.
-Eu și Ashton trebuie să-ți spunem ceva.
Privirea mea s-a ridicat pentru a admira ochii lui verzi. Tot timpul i-am iubit. In ei îmi vedeam reflexia sufletului. In ochii lui mă vedeam pe mine cea adevarata. El a știu cum sunt, dar nu a ezitat sa mă raneasca. Dar nu este nimic, eu l-am iertat. Viața mea este mai frumoasa fara el in ea.
-Vrem ca tu să părasești Sydney-ul. Vrem ca tu să pleci departe de noi si de trupa asta, spune Mike cu același ton rece.
-Poftim? întreb eu ridicandu-mă.
Nu cred ca am auzit bine... Michael si Ashton vor sa părăsesc orașul in care mi-am trăit viața? Cum își permit sa-mi ceara mie sa plec departe de Calum, Liz, Skyler si Luke? Ce crede Mike, ca am sa-mi abandonez viața si singurele persoane pe care le iubesc?
-Michael, ce tot vorbești? întreabă Calum nervos. Hope nu pleacă nicăieri.
-Ba, pleacă. Se va muta in LA cu mine si Mara, intervine Matt. Sau singura, cum dorește ea.
-Dar de ce sa plec? întreb eu privindu-l pe Mike cu dispret.
-Nu mai vreau sa te vad niciodată. Mi-ai distrus viața, mi-ai distrus prietenia mea cu Luke si Calum si mi-ai destrus trupa! tipa Michael enervandu-mă.
-Eu ți-am distrus viața? Ai băut ceva? Ești așa un laș încât nu poti sa iei vina asupra ta! Ce crezi, ca n-am citit articolele cum ca ai început sa bei excesiv si sa ai probleme cu poliția? Hai lăsa-mă Michael. Dai vina pe mine deoarece tu nu îți poti repara greșeală. Ești gelos ca eu sunt prietena lui Luke si Calum si tu nu poti sta decat după coada lui Ashton! tip eu.
Mana mea dreapta a făcut contact cu obrazul lui Mike făcându-l sa se întoarcă in partea stânga. Michael si-a dus mana la zona rănită si m-am fulgerat din priviri.
-Prefacută mica. Tu vorbești? Tu ce erai acum un an? Un amarat de fan care saliva după mine. ,,Mike, tu ești favoritul meu."
-Te-am mintit. Nu ai fost niciodată favoritul meu. De la bun început Luke era cel care mi-a atras atenția. Deci, nu ai de ce sa te simți mândru, Gordon, spun eu intrerupandu-l.
Poate am exagerat, dar inauntrul meu se simtea foarte bine. Era un sentiment de mândrie si putere. Simteam ca orice ar zice Mike, as avea o arma potrivită sa-l rup in bucati. Dar in același timp, toate argumentele fata de iubirea noastră, au legătura cu Luke. Nu-mi permit sa stric prietenia noastră perfecta. Mike nu merita atat de mult efort.
Liniștea era asternuta peste camera mare si bine echipata. Mike avea jocuri video peste tot. Doar despre Michael vorbim. Era încă un copil. Dar alături de jocuri puteai observa cu usurința sticlele de băutura. Mike a ajuns un drogat, bețiv si un afemeiat. Mike care era la înghetata cu mine acum un an, a dispărut complet.
-Te vreau in afara orașului pana Vineri. Dacă nu dispari pana atunci, părăsesc trupa, spune Mike parasind camera.
_________
Michael devine din ce in ce mai rău
Guys poate o sa fie happy End
Încă mă gândesc.

4 in fanfiction ugh ty guyz

Hope→Luke Hemmings// în curs de corectareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum