Capitolul 28

6.1K 545 137
                                    

Calum's P.O.V.

-Baieti , jucam adevar sau provocare ? intreb eu luand sticla pe care tocmai am golit-o . 

-Si noi vrem sa jucam , spune Rose nervoasa . 

-Iubire , odata ce ai intrat, nu mai poti iesii , spun eu ranjind . 

-"Iubire" , hai sa te vad , spune ea punandu-se pe jos intre Luke si Ashton . 

-Michael , nu joci si tu  ? intreaba Sky punandu-se pe jos . 

-Ba joc , oricum nu am nimic de pierdut , spune Michael zambind fals . 

M-am pus si eu in locul ramas si am asteptat pana s-a facut liniste. 

-Avand in vedere ca mai sunt doua zile pana terminam acest concert , vreau sa luam in serios acest joc . Toate provocariile vor avea legatura cu o persoana care ne-a cam schimbat trupa . Hope , spun eu privind atent reactiile celorlalti . 

-Oh , daca este vorba de ea , eu ies , spune Luke ridicandu-se nervos . 

Tot timpul cand ii pomenim numele el se enerveaza si reactioneaza ciudat . Nu inteleg ce este cu relatia dintre ei doi . Ei chiar se urasc dar fara sa vad un motiv intemeiat . Daca si-ar deschide Luke ochii , ar vedea ca Hope este varianta lui feminina . 

-Ti-e frica , nu ? intreaba Ashton vazand ca Luke vrea sa iasa din camera .

Luke s-a oprit si s-a intors cu fata spre Ashton . S-a apropiat si mai tare de el si l-a prins pe Ashton de bluza ridicandu-l in picioare . Am vrut sa intervin , dar Ashton mi-a facut semn ca se descurca . 

-Poti sa ma faci oricum vrei , dar eu nu sunt fricos , spune Luke scuipand cuvintele . 

-Atunci de ce nu vrei sa joci ? intreaba Ashton . 

-Am sa joc , spune Luke dand drumul bluzei lui Ashton . 

Ei doi s-au pus in pozitia initiala , iar eu am invartit sticla . Toti priveam cum sticla se invarte sperand ca se opreste pe Luke . Dar nu , aceasta s-a oprit pe Mike . 

-Mike .. te provoc sa .. o uiti pe Hope , spun eu intr-un final . 

-Daca as fii putut sa o uit , as fi facut-o , spune el indiferent . 

-Bine atunci , tu invarti sticla , spun eu . 

-Invarte-o tu . Hope nu este o persoana la care ar trebui sa ma gandesc in astfel de momente , spune el dandu-mi sticla . 

Am luat sticla si am invartit-o din nou . Sper sa se opreasca pe Luke pentru ca nu am habar ce provocari sa dau . Dar nu , s-a oprit pe Sky . 

-Sky .. stiu ca nu o cunosti personal pe Hope , de asta provocarea ta va fii cea mai grea . Te provoc sa-i cumperi ceva care sa-i aduca aminte de unde a inceput , spun eu . 

-Bine , acum da-mi sticla , spune ea tragand sticla din mana mea. 

Si din nou , sticla s-a invartit . Si s-a oprit pe Luke . Nu inteleg , mie nu mi se opreste pe Luke , dar lui Sky da . 

-Luke , spune ea ranjind . Te provoc s-

-Hei , hei , hei . Din cate stiu , jucam adevar si provocare , spune el punand accent pe cuvantul "adevar" . 

-Mda . Ce alegi ? intreaba Sky plictisita . 

-Adevar , spune el indiferent. 

-Ai placut-o pe Hope ? intreaba Sky . 

-Nu , spune Luke direct . Acum este randul meu sa invart . 

Luke a luat sticla din mana lui Sky si a invartit-o . Eu am ramas mirat si l-am privit pe Luke care pur si simplu s-a schimbat . Nu inteleg ce se intampla cu el si Hope . Nu inteleg de ce faima ii afecteaza doar pe ei asa . Si ceea ce eu chiar nu inteleg este cum de ei nu vad cum au ajuns . 

Usa autocarului s-a deschis facandu-ma sa-mi abandonez gandurile . Pe usa a intrat Mad destul de obosita , cel mai probabil de la fugit . 

-Hei Mad , spun eu . 

-Baieti , vedeti ca vine Hope , spune ea rapid . 

-Cu ce ocazie ne viziteaza dupa atat de multe luni ? intreaba Ashton . 

-Nu stiu . Mi-a spus ca vine incoace , spune Madeline . 

-Cine vine ? spune Hope intrand in camera . 

Parfumul ei puternic se simtea de la cativa metrii distanta , iar hainele ei stramte si de firma chiar ii dau un aer de celebritate . Parul acum de un albastru inchis ii este ca pana acum . Desfacut si lasat pe spate . Macar atat nu s-a schimbat la ea . 

-Hope Evans , spune Luke ridicandu-se in picioare . 

-Luke Hemmings , spune ea rece . 

-Acum o sa ne spunem toti numele intreg ? intreaba Michael intr-un final . 

-Ce faci aici ? Esti cam scumpa la vedere , spune Luke apropiandu-se de ea . 

-Am venit sa vad ce fac vechii mei prieteni ,spune ea zambind . 

-Prieteni .. Hope , tu te auzi ? intreaba Michael aparent nervos . 

-Ma aud Clifford . Am si eu urechi , ca sa stii , spune ea indiferenta . Si , voi sunteti iubitele lui Calum si Ashton , nu ? intreaba uitandu-se la Rose si Skyler . 

-Da , eu sunt Skyler , spune ea intinzand mana . 

-Iar eu sunt Hope , spune Hope zambind . 

-Stiu cine esti , spune Sky . 

-Atunci sti ca am vrut sa fac cunostinta cu voi acum mult timp ? 

-Ok , Hope , ce cauti aici ? intreaba Luke intervenind intre Sky si Hope . 

-Te caut pe tine , spune ea ranjind . 

-Toate ma cauta . Doar sunt Luke Hemmings , spune Luke ranjind si el la randul lui . 

-Tot la fel de narcisist ai ramas , spune Hope privindu-l amuzata . 

-Iar tu tot la fel de profitoare ai ramas .

-In aceste momente singura persoana care poate profita de ceva , esti tu .

-Bucatica asta sexy de carne nu are nevoie de ajutorul nimanui in nimic , spune Luke incepand sa faca tot felul de pozitii de fotomodel . 

Ok , copilul asta este infricosator . 

-"Bucatica asta sexy de carne" , nu mai pot , spune Hope razand cu pofta . 

-Nu ai decat sa razi . Esti geloasa . 

-Ok  , care dintre voi l-a drogat ? Oh , stai . Asa este Luke tot timpul . Narcisist si ... carnos , spune incepand din nou sa rada . 

-Ha , ha , ha , ce amuzant , spune Luke nervos . 

-Ok baieti , am venit sa va spun ca azi avem repetitie , iar Matt si Mara vor fii prezenti , spune Hope intr-un final . 

-Deci asta a fost motivul vizitei tale , concluzioneaza Mike intr-un final .

-Nu , sa stiti ca am venit sa vad aceasta bucatica sexy de carne , spune ea ironic uitandu-se la Luke . 

-Pa Hope ! tipa Luke impingand-o spre usa . 

Si asa Hope a plecat . Stiam ca a venit pentru ca era obligata . Dar maine vine Matt si poate reusim sa rezolvam ceva . 

_______________________

Sec si scurt . Tipic Rahe . 

Oricum , cred ca stiti deja ca la aceasta carte nu veti vedea capitole lungi . 

Daca v-au placut unele secvente din capitol , puteti comenta sau idk cum se face . 

Da , ignorati-ma  , nici macar eu nu inteleg ce am scris . 

Bye :)

Hope→Luke Hemmings// în curs de corectareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum