Capitolul 27

5.4K 512 85
                                    

-Peste 7 luni- Ashton P.O.V.

Nu pot sa cred cat de repede a trecut timpul . Nu de mult timp am inceput turneul , iar acum ne aflam la 2 zile distanta de terminarea acestuia . Bunicul avea dreptate , timpul trece foarte repede  desi nu vrem asta . Oricum , fiecare concert a fost o reusita , iar totul era perfect inafara de ceva . Hope s-a schimbat .  Cu fiecare concert devenea din ce in ce mai increzatoare si mai cunoscuta . Avea tot mai multi prieteni , iar schimbarile au inceput sa se arate in comportament si in aspect . A devenit prietena cu Madeline Brown , o fata destul de draguta , dar intr-un fel inlocuitoarea noastra . 

Noi trebuia sa-i fim alaturi si sa-i spunem ce este bine si ce este gresit , nu ea . Dar lururile s-au schimbat in rau , pentru noi . Ea nici macar nu mai vine cu acelasi autocar cu noi pentru ca are unul doar al ei si a lui Mad . 

A  devenit mai cunoscuta decat noi si nu am habar cum , dar a primit mai multi bani in 7 luni decat noi in 3 ani . 

Oricum , nici macar nu mai vorbeste cu noi , doar ne vedem cand avem concert . Ah , aproape am uitat , a si vrut sa renunte la turneul cu noi , dar Matt nu a lasat-o . 

Si cireasa de pe tort , este impreuna cu Niall Horan . Fata asta l-a distrus pe Michael fara pic de mila  . Noi a trebuit sa-i strangem bucatile din inima si sa le punem la loc . Eu si Calum , desigur . Luke este indiferent . Incep sa cred ca ei doi seamana mai mult decat trebuie . Faima i-a schimbat pe amandoi , a schimbat doua suflete pure si mi-e frica ca nu pot face nimic sa repar aceasta stricaciune . 

Cat despre Luke , el si cu Hope nu se inteleg deloc . Nici macar nu se privesc , iar eu nu stiu ce s-a intamplat intre ei . Cu Calum nu vorbeste , cat despre Rose si Sky , nici macar nu a vrut sa faca cunostinta cu ele . Frumos din partea ei , ce sa zic. 

Poate Luke a avut dreptate , poate Hope ne-a folosit . Defapt nu . Ea a fost atat de draguta tot acest timp cu noi . Trebuie sa o ajutam , trebuie sa o luam de pe drumul asta si cred ca doar o persoana care trece prin aceleasi lucruri ca si ea o poate ajuta . 

Luke . 

____________

A/N : Scuze ca este scurt  , dar eu sunt incababila sa fac capitole lungi . Cel mai lung capitol din viata mea a avut 5000 de cuvinte si am crezut ca mor in timp ce-l scriu . 

Sorry guys . 

Ce credeti ce comportamentul lui Hope ? 

Cine vrea dedicatie ? 

Hope→Luke Hemmings// în curs de corectareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum