Luke a închis încet ușa camerei lui Hope. A început sa paseasca încet pe holul pictat in nuanțe de albastru, exact ca ochii lui. Minunatii lui ochi. Ochii lui erau unul dintre motivele pentru care Hope suferea. Se spune ca ochii omului sunt oglinda sufletului. In ochii lui Luke, Hope a văzut ceva ce a găsit doar in ochii tatălui ei. Puritate și regret. Cum poate ca acea nuanța calda de albastru sa te facă sa te gândești la ceva rău? Adevarul este ca nu poate. Oricât ai încerca, nu te poti mintii pe tine insuti. La fel cum Luke nu se poate preface la nesfarsit; Hope nu se poate rănii singura; Michael nu poate sta singur. Nimic nu poate rămâne așa, lăsat in aer. Intr-o buna zi, toți suntem nevoitit sa clarificam lucrurile pe care le-am abandonat-chiar dacă am promis ca nu vom vorbii despre ele.
Luke si-a promis lui însuși ca nu va mai vorbii despre dragoste. Dragostea este un termen prea cunoscut pentru Luke. Dar nu este un subiect pe care el l-ar aborda cu usurința. Dar, din păcate, se vedea nevoit sa o facă.
Ajungând in "inima petrecerii" a dat peste un Niall vânat si un Michael cu buza spartă. Ranile erau mai multe, dar un zambet i-a distras atenția lui Luke.
Undeva in coltul camerei, era pozitionata o Hope mai fericita ca niciodată. Zâmbetul imens era vizibil, in timp ce privește linistita din umbra. Ea si-a făcut treaba. S-a razbunat pe Michael si pe Niall in stil mare. Pe gâtul lui Niall erau vizibile urmele de ruj roșu lăsate de iubita noastră Hope. Trebuie sa recunoastem, si-a făcut treaba fara sa-si pateze mâinile, iar asta trebuie respectat. Luke a sărit in schimbul de lovituri, lăsându-se prada furiei lui Michael.
Se spune ca furia te orbeste, nu? Uite ca si Michael a fost orbit de furie si nu a mai văzut care este diferența dintre cei doi blonzi cu ochii albaștrii. Trupul micut a lui Hope s-a miscat din colț înspre lupta.
-Michael. Opreste-te! Vocea ei nervoasa a rasunat in toată încăperea.
Michael a dat drumul bluzei lui Luke si a ranjit ridicandu-si puțin capul. Hope era in spatele lui așteptând o reacție din partea roscatului.
-Ce vrei Hope? Asta, toată, mâinile lui s-au îndreptat spre fata plină de sânge a lui Luke si fata vanata a lui Niall, este doar minunata ta opera. Ce te-a apucat sa-l săruți pe asta? Întreabă Michael intorcandu-se.
Hope a privit in gol stapanindu-si cu greu lacrimile in timp ce o parte din invitați priveau in liniște scena de gelozie din fata lor.
-Ce te-a apucat pe tine sa mă inseli după ce mi-ai promis ca voi fi a ta pentru totdeauna? Mi-ai promis iubire si protecție, dar tu ce mi-ai oferit? Îți spun eu ce - distrugere si minciuna. Ce ți-a lipsit Michael? Ce are Ariana si eu nu am? Tipa Hope in așa fel încât si Luke a tresarit.
Michael a încercat sa-si caute cuvintele. Era pierdut intr-o lume de explicatii, dar nici una nu avea sa o satisfaca pe micuta Hope.
-Ți-am promis ceva ce știam amândoi ca nu poate fi împlinit. Acea promisiune avea sa se face farame oricum, deci de ce nu acum? Știm amândoi prea bine ca fericirea ta este in bratele altui om. Ai fost împreuna cu mine din obligație, am văzut asta. Mi-ai spus "te iubesc" fara sa simți ce simteam eu. Niciodată nu si simțit ce simteam eu, sau cel puțin pentru mine. Nu aveam cum sa ne prefacem atat de mult.
Cu asta s-a terminat tot. Cuvintele lui Michael erau mai sincere ca niciodată. Lacrimile lui Hope erau mai pure decat ochii lui Luke; sângele lui Luke era mai roșu decat buzele moi a lui Hope; tristetea din ochii lui Calum era mai intensa ca niciodată. Un prieten insangerat; o prietena prefacută; un alt prieten distrus.
Cine ar fi crezut ca Michael poate devenii din faptas - victima atat de ușor?
-Petrecerea s-a terminat! Vocea Evei s-a făcut auzita peste muzica. Toți s-au evaporat din sala cât ai zice "situație junanta". Chiar si Niall si-a luat talpasita. Erau doar Eva, Hope, Michael, Luke si Calum care nu stia la care sa meargă primul.
-Dar, Michael, sentimentele mele erau sincere, poate nu atat de intense, dar sincere. Poate nu te-am iubit, dar sunt sigura ca as putea încerca sa o fac. As p-
-Opreste-te. Nu vreau asta. Nu vreau sa mai încerc. Vreau doar sa mă lași odată in pace si sa-ți continui viața fara mine. Voi încerca sa mă prefac ca in acea zi, nu te-am luat in brate, nu am făcut cunoștință. Voi uita ca am mâncat înghetata făcându-ne de ras unul in fata altuia. Voi uita fiecare sarut dulce. Fiecare privire aruncata pe furis. Voi uita ca tu ai fost cândva mai mult de un fan.
Michael s-a îndreptat spre ușa, dar vocea lui Hope l-a oprit.
-Dacă ceea ce ai simțit este iubire, atunci nu poti uita!
Michael s-a oprit, dar i-a răspuns fara sa-si întoarcă capul:
-Atunci, poate nu a fost iubire. Poate m-am lăsat dus de val crezand ca noi doi suntem meniti sa fim împreuna. Poate nu te-am iubit, dar sunt mai mult ca sigur ca eu am simțit ceva inrudit cu iubirea. In timp ce tu stateai si făceai ce știai tu mai bine- te prefăceai.
CITEȘTI
Hope→Luke Hemmings// în curs de corectare
FanficHope este o adolescentă antisocială de 17 ani. Luke Hemmings este idolul ei. Unul dintre cunoscuții membrii ai trupei Five Seconds Of Summer. Perfecțiunea este cuvântul care îl definește pe Luke... până ca ea să-l cunoască. El este un monstru, iar e...