Capitolul 33

5.9K 495 92
                                    

Mi-am ridicat capul din perna uda de la lacrimele mele care nu încetau sa curga . Băieții stateau lângă mine si mă priveau îngrijorați . Înțeleg ca sunt îngrijorați , dar se cam holbeaza la mine cum plâng si este cam deranjant . Michael s-a ridicat de pe scaunul din fata mea si s-a pus lângă mine privandu-mă insistent .

-Ce vrei ? Întreb eu încercând sa-mi sterg lacrimile care continuau sa curga pe fata mea . El nu a spus nimic , a continuat sa mă privească insistent . Ce este cu el? A văzut ca nu înțeleg ce se întâmpla si si-a mutat privirea asupra lui Ashton . Acesta a dat din cap , după care el împreuna cu Calum si Luke , au părăsit camera lăsându-mă singura cu Michael .

-Michael , ce se întâmpla ? Întreb eu ridicandu-mă de pe canapea .

El mi-a urmat gestul pozitionandu-se in fata mea.

-Noi , el a tras aer in piept , trebuie sa vorbim , spune dând drumul aerului .

-Mike , acesta nu este momentul si nici locul potrivit pentru o astfel de discuție , in plu-

-Niciodată nu este nici locul nici momentul potrivit , Hope ! Tot timpul când încerc sa vorbesc cu tine , tu bagi scuza asta . Discuția asta trebuia sa vina cândva , iar tu sti asta . Tot ce îți cer este sa mă asculti , spune el pe un ton blând .

Are dreptate , tot timpul când vroia sa vorbim , eu plecat sau gaseam o scuza banala precum " trebuie sa mă întâlnesc cu Niall " pentru ca acum nu mai exist nici un Niall care sa intre in viața mea . Sunt doar eu .

-Te ascult , spun eu folosind un ton blând pe care nu l-am mai folosit de mult .

Adevarul este ca nu am mai făcut lucruri dragute de mult timp .

Michael mi-a făcut semn cu mana sa mă pun pe canapeaua pe care am abandonat-o ca sa-l ascult . Se vedea pe fata lui ca avea emoții , dar trebuie sa înțeleagă ca orice ar face , nu va exista niciodată "Moke" .

El este prea draguț , iar eu îl distrug . Nu pot trai cu asta . Eu nu pot trai cu gândul ca am distrus pe cineva .

-Uite , nu știu cum sa abordez situația . Mi-am făcut un discurs pe care nu-l mai găsesc așa ca o sa-ți spun direct ce gândesc , spune asezandu-se lângă mine . Hope , tu ești atat de perfecta . Ochii tai verzi in contrast cu pielea albă si hainele negre te fac sa radiezi de frumusete . Nu știu cum sa-ți spun asta , dar eu nu te iubesc pentru perfectiunile pe care le ai ci pentru tot . Fiecare defect al tau pare atat de draguț . La naiba , Hope , tu nu ai habar ce faci cu mintea mea . Sti ce greu îmi este sa te privesc in liniște si sa indur toată durerea pe care o simt in chestia asta care-mi bate in piept ? Mai ți minte prima oară când le-am întâlnit ? Mi-ai spus ca ești a mea . M-am îndrăgostit de tine la prima vedere . La început credeam ca este doar o atractie căci totul s-a întâmplat atat de repede , dar realizez ca nu a fost doar atat . Doare sa te vad îndepărtându-te de mine , devenind varianta feminină a lui Luke . Ce s-a întâmplat cu tine ? Nu înțeleg . De când cu acea seara cu fumatul , tu ești altfel . Vreau sa știu ce ai patit , spune Mike privindu-mă in ochii care aveau puțin si lacrimau .

-Vrei sa sti ce s-a întâmplat cu noi ? Eu te-am distrs Mike ! Ești ca o papusa Barbie căruia ii rupi o mana . Nu o mai poti pune înapoi , iar așa este si cu tine . Știu ca am făcut o comparație idioată , dar in astfel de momente sunt incapabila sa gândesc . Toți pleacă din viața mea, Madeline , Luke , Niall si acum mama . Nu mai suport chestia asta , vocea mea tremura pentru ca plângeam din nou .

Mike s-a apropiat de mine si si-a dus o mana la spatele meu tragandu-mă mai aproape de el .

-Eu nu am sa te părăsesc , spune el apropiandu-si fata de a mea .

Hope→Luke Hemmings// în curs de corectareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum