- Nie wygląda jak córeczka tatusia. To znaczy wiem, że nie każda dziewczynka musi się ubierać w jakieś słodkie ubranka, ale ona ma strasznie krótką spódniczkę...
- No wiem... Ona się nawet nie zachowuje jak córeczka...
- Będzie dobrze, idziemy?
- Pewnie. - Oliwia mnie znowu złapała za rączkę i poszłyśmy w stronę tarasu.
P.O.V. HARRY
Czekałem aż Zuzia z Oliwią przyjdą do nas. Widziałem po mince mojego maluszka, że coś jest nie tak. Podeszła do mnie, więc od razu wciągnąłem ją na kolana i pocałowałem w główkę i w nosek.
- Kochanie to jest Ania. - Pokazałem małej córeczkę mojego kumpla.
- Hej Zuzia! - Przywitała się z uśmiechem.
- Hej Ania... - Wyszeptała z mniejszym entuzjazmem. Postanowiłem, że pójdę ją przewinąć i wtedy o wszystko wypytam.
- My zaraz przyjdziemy. - Powiedziałem wstawając z moją malutką na rączkach.
- Idziesz jej zmienić pampersa?
- Tak, co jest?
- Muszę po prostu później podjechać po pieluszki dla Oliwki o mógłbyś podjechać ze mną.
- Pewnie, czemu nie.
- I co? Pewnie dziewczynki zostają ze mną? - Wtrącił się John. Zaśmialiśmy się wszyscy.
- Pewnie tak.
Wyszedłem z pomieszczenia i zacząłem kierować się w stronę naszego pokoju.
- Zuzanko?
- Tak tatusiu?
- Czy wszystko jest w porządku? - Zapytałem patrząc uważnie w jej oczka. Miała takie ciemne piękne oczy. Byłem w nich zakochany.
- Tak, wszystko jest w porządku tatusiu.
- To czemu masz minkę, jakbyś miała się zaraz rozpłakać? Hmm? - Zapytałem wchodząc do naszego pokoju.
- Po prostu Oliwia mi dużo mówiła o tej Ani...
- Tak? I co ci mówiła?
- Tak, powiedziała mi, że kiedyś jak była u niej ze swoim tatusiem to ona wrobiła ją w kare, której nie powinna dostać. - Mała opowiedziała mi historie, którą z kolei opowiedziała jej córeczka mojego przyjaciela. Zastanawiałem się czy w to wierzyć. W końcu nie było mnie przy tym zdarzeniu i nie wiem na ile ono jest prawdziwe. - Naprawdę tatusiu co jak ona tak zrobi ze mną?
- Kochanie... Jeśli któraś z dziewczynek by cię o coś oskarżyła lub ty byś którąś z nich o coś oskarżyła to najpierw powinna się odbyć rozmowa, która by wyjaśniła całe zajście.
- Ale Ania kłamała!
- Zuzia. - Powiedziałem ostrzegawczo jej imię i surowo się na nią spojrzałem. - Czego nie wolno robić w stosunku do tatusia?
- Nie wolno podnosić głosu.
- Co się mówi?
- Przepraszam tatusiu za to, że podniosłam głos. - Rozpiąłem jej pampersa.
- Poleż sobie tak chwileczkę.
- Nago?
- Tak kochanie, nago. - Pocałowałem ją w brzuszek. - Chcesz mi coś jeszcze powiedzieć? - Położyłem się obok niej.
- Po prostu nie wiem czy mogę ufać Ani. Widziałeś tatusiu jak ona się ubiera? Nie wygląda jak maluszek...
- Posłuchaj mnie uważnie kochanie. - Zacząłem swój monolog. - To, że Oliwia ma takie doświadczenie z Anią nie znaczy, że ty będziesz takie mieć. Wręcz może być tak, że bardzo się z nią polubisz. - Sam nie wierzyłem w to co mówię, ale nie chciałem, żeby Zuzia się tym zadręczała. - Nie było ani ciebie ani mnie przy tym, kiedy Ania zrobiła coś Oliwce albo na odwrót. A co do jej ubioru. Nie każdy maluszek musi nosić pampersy lub ubierać słodkie ubranka. Może ona po prostu lubi ubierać się tak jak się ubiera i my musimy to zrozumieć, tak?
- Tak...
- Tak, kto? Do kogo się zwracasz?
- Tak tatusiu.
- Bardzo ładnie. Grzeczna dziewczynka. - Wstałem. - Zakładamy pampersa i idziemy na dół.
- Co będziemy teraz robić?
- Zostaniecie z wujkiem John'em i wujkiem Greg'iem.
- Wujek Greg to tatuś Ani?
- Tak skarbie. - Włożyłem pod jej pupę świeżego pampersa, nasmarowałem kremem i wszystko dokładnie przypudrowałem. Zapiąłem pieluszke i przebrałem ją w białe body z krótkim rękawkiem.
- To co? Idziemy? - Zapytałem biorąc ją na ręce.
- Tak tatusiu!
Zeszliśmy na taras, gdzie zastaliśmy zapłakaną Anię, która przytulała się do swojego tatusia i przerażoną Oliwie.
- Co się stało? Gdzie jest Jake?
______________________________
Pod tamtym rozdziałem dobiliscie 25 gwiazdek, więc pod tym może 30? Miłego czytanka!
CZYTASZ
Dziewczynka tatusia - Harry Styles
Fanfiction16-letnia Zuzia zostaje sprzedana 28 - letniemu Harremu. Jak potoczą się losy zagubionej dziewczyny i zimnego i surowego mężczyzny? Zapraszam do czytanka! ❤️